Komunikaty PR

Tłumy na koncercie z okazji rozbudowy Nowych Bielaw

2023-09-05  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania doc ( 0.07 MB )

 

Centrum handlowe Nowe Bielawy w Toruniu świętowało zakończenie rozbudowy. W piątek, 1 września, na parkingu przed obiektem odbył się koncert Dawida Kwiatkowskiego – jednego z najpopularniejszych piosenkarzy, autora 7 płyt studyjnych, znanego szerszej publiczności m.in. z programu „The Voice Kids”.

Wydarzenie przyciągnęło tłumy mieszkańców Torunia i okolic, wśród których nie zabrakło fanów gwiazdora z całego regionu. Jak podaje organizator, pod względem frekwencji była to największa tego typu impreza, którą zorganizowano w tym obiekcie, chociaż nie tylko koncert przyciągnął do Nowych Bielaw.

Dla centrum handlowego stał się on okazją do tego, aby przypomnieć o zmianach, jakie tu ostatnio zaszły. Tylko w ciągu ostatniego roku przy obiekcie powstały dwa nowe parki handlowe, które razem z istniejącym centrum handlowym, stworzyły nowoczesny i największy w Toruniu kompleks convenience.

W efekcie rozbudowy, odwiedzający Nowe Bielawy zyskali aż 6 wielkopowierzchniowych sklepów, tak popularnych i lubianych marek jak: Sinsay, Action, TEDi, Neonet, Maxi Zoo czy Komfort. Nowości pojawiły się także w istniejącym od lat obiekcie, tu w ostatnich dniach zadebiutował m.in. Smyk.

Znacznie szerszą ofertę Nowych Bielaw odwiedzający wydarzenie mogli poznać nie tylko dzięki koncertowi, ale także za sprawą akcji promocyjnych i rabatowych, jakie zorganizowano w kilkudziesięciu sklepach całego kompleksu.

– Piątkowe wydarzenie było prawdziwym muzycznym show, które przyciągnęło tłumy wielbicieli Dawida Kwiatkowskiego, jak również muzyki na żywo – mówi Marta Drzewiecka, Director w Greenman Poland.

– Tłumów nie zabrakło także w sklepach, co cieszy najemców. Tego dnia nasze centrum odnotowało aż trzykrotnie wyższy footfall. To duży sukces imprezy, która przełożyła się też na ruch w sklepach – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Francuski deweloper rusza z Vilda Arte Biuro prasowe
2024-08-28 | 12:15

Francuski deweloper rusza z Vilda Arte

Bouygues Immobilier Polska ogłasza nową inwestycję w popularnej dzielnicy Wilda w Poznaniu. Prawie 60 nowych mieszkań powstanie w ramach projektu Vilda Arte przy ul. Niedziałkowskiego
Nieruchomości Hotel Elements Tatrzańska Łomnica – nowy projekt Iliard w Słowacji
2024-08-28 | 12:00

Hotel Elements Tatrzańska Łomnica – nowy projekt Iliard w Słowacji

Hotel Elements Tatrzańska Łomnica – nowy projekt Iliard w Słowacji Wizualizacje: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jYI_gPqI3t-fJ_1Qow?e=MU2N6d  Link
Nieruchomości Jeszcze więcej korzyści do wynegocjowania na Dniu Otwartym w Grupie Murapol
2024-08-28 | 08:00

Jeszcze więcej korzyści do wynegocjowania na Dniu Otwartym w Grupie Murapol

Pozostało zaledwie kilka dni, by skorzystać z Mieszkaniowych Last Minute od Grupy Murapol. Osoby, które wciąż nie zdecydowały się na wybór lokalu z puli 195 sierpniowych okazji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

NEWSERIA Partnerem Medialnym Forum Ekonomicznego

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy decydują się na coraz mniejsze domy i bez garaży. Wzrost kosztów budowy może wkrótce przyspieszyć

Własny dom to wciąż marzenie wielu Polaków. Koszty budowy jednak są wysokie i rosną, co przekłada się na liczbę wydawanych pozwoleń na budowę. Ta wprawdzie ostatnio rośnie, ale jest zdecydowanie niższa niż w czasach pandemii. Jak wyliczyli eksperci Extradom.pl, koszt budowy 1 mkw. domu zdecydowanie przewyższa 5 tys. zł netto, a w Warszawie do końca roku prawdopodobnie przekroczy 6 tys. zł. Co więcej, spodziewają się, że wraz z uruchomieniem inwestycji z KPO i wzrostem cen energii materiały budowlane zaczną drożeć w szybszym tempie, co przełoży się na koszty budowy domów.

DlaWas.info

Konsument

Po e-papierosy sięgnęła już ponad połowa polskich nastolatków. Szara strefa znacząco napędza sprzedaż nieletnim [AUDIO]

59 proc. polskich nastolatków sięgnęło kiedykolwiek po jednorazowe e-papierosy – wynika z badania Fusion Labs i MOYA. Ponad połowa wapujących nastolatków deklaruje, że jeśli te produkty znikną ze sklepowych półek, będą korzystać z innych kanałów dystrybucji albo sięgną po inne wyroby nikotynowe. – To nie zakazy, ale edukacja i efektywna walka z szarą strefą i nielegalną dystrybucją mogą się przyczynić do ograniczenia tego problemu – mówi Cezary Wytych, prezes firmy Fusion Labs, która jest współtwórcą kampanii „MOYA Odpowiedzialność”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.