Komunikaty PR

Trust Us podsumowuje rok 5 realizacjami w segmencie HoReCa

2023-01-19  |  12:50
Biuro prasowe

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/cc226cbf8c9559228bcae50e9115f27e20230119102520/b7b659a9777b3cbe67a5bb8155a8842820230119102538/195cf6

 

Trudna sytuacja geopolityczna nie wpłynęła znacząco na polski rynek mebli kontraktowych. Warszawska spółka Trust Us zamknęła miniony rok pięcioma realizacjami wnętrz bardzo rozpoznawalnych obiektów komercyjnych w segmencie HoReCa.

 

Projekty zrealizowane przez Trust Us obejmowały zarówno stworzenie zupełnie nowych wnętrz jak i rewitalizacje już istniejących, tak aby zoptymalizować pełnione przez nie funkcje. Wśród najważniejszych realizacji minionego roku wymienić należy przede wszystkim wnętrza hotelu Hyatt Place Kraków, Sheraton Grand Kraków, gdańskiego Hotelu Grano oraz restauracji Mak’s w Hotelu Warszawianka.

 

Miniony rok bez wątpienia możemy zaliczyć do bardzo udanych - mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu Trust Us. Wprawdzie zrealizowaliśmy mniej kontraktów, jednak były to projekty dużo bardziej złożone i czasochłonne, a przy tym prestiżowe, czego najlepszym przykładem może być realizacja wnętrz hotelu Hyatt Place Kraków - największego projektu w historii Trust Us, którego wykonanie zajęło nam pół roku. W efekcie, pomimo trudnej sytuacji geopolitycznej i związanymi z nią wahaniami cen materiałów, w minionym roku udało nam się osiągnąć przychód o 30% wyższy niż rok wcześniej. Ponadto, ogromnie cieszy powrót klientów z segmentu HoReCa, z którymi mieliśmy okazję współpracować w przeszłości. W tym roku Trust Us planuje kolejne realizacje dla czołowych marek oraz rozszerzenie oferty o nowe segmenty rynku, którymi nie zajmowaliśmy się do tej pory - podsumowuje.

 

Głównym założeniem projektu Hyatt Place Kraków było stworzenie wnętrz przyjaznych zarówno rodzinom z dziećmi, jak i gościom biznesowym. Realizacja obejmowała wszystkie meble i zabudowy w pokojach i łazienkach, korytarze, przestrzenie ogólne, sale konferencyjne, recepcję oraz część gastronomiczną. Ponadto, w częściach wspólnych znalazły się meble wolnostojące autorstwa renomowanych włoskich producentów. Wśród materiałów dominuje drewno, kamień naturalny na blatach, płyta meblowa w wersji compact oraz zielony marmur.

 

W przypadku hotelu Sheraton Grand Kraków koncepcja inwestora polegała na „odmłodzeniu wnętrz” w celu skierowania oferty również do młodszej grupy docelowej. Przestrzenie wspólne zyskały więc zdecydowanie bardziej współczesnego charakteru. W miejsce stonowanej klasyki pojawiły się żywe kolory i zieleń. Wśród wykorzystanych materiałów dominuje lity dąb, współgrający z malowanymi metalami – mosiądzem i miedzią.

 

Zmiany w restauracji Mak`s w słynnym hotelu Warszawianka wynikały głównie z potrzeb organizowania w tym miejscu dużych konferencji. Po rearanżacji restauracja dysponuje 510 miejscami siedzącymi. Dzięki dobrze zorganizowanym ciągom komunikacyjnym jest w stanie obsłużyć grupy przekraczające nawet 1000 osób. Inwestor zdecydował się na wykorzystanie naturalnych kolorów ziemi – umbry, ochry i sjeny. W miejsce oklein i drewnianych blatów, które niegdyś uchodziły za największy krzyk mody, pojawiły się ich odpowiedniki wykonane z bardzo popularnego obecnie naturalnego kamienia. Standardowe krzesła zastąpiliśmy stylowymi kanapami, pojawiło się również dużo nowoczesnych elementów stalowych oraz kolorów zbliżonych do natury, które lepiej oddają estetykę malowniczej lokalizacji hotelu.  

 

Realizacja dla gdańskiego Hotelu Grano, położonego na Wyspie Spichrzów pozwoliła uzupełnić ofertę obiektu o wielofunkcyjną salę konferencyjno-eventową. Jednym z jej atutów jest niezależność od całości obiektu, gdyż oferuje bezpośrednie wejście z zewnątrz. Jej nietuzinkowy design, nawiązujący stylem do dawnego Gdańska, daje możliwość kreacji eventu, który na pewno pozostanie uczestnikom wydarzeń w pamięci. W jej wnętrzach goście dostrzegą takie materiały jak naturalne drewno, fornir i autentyczna stara cegła. Ponadto, wnętrza są pełne nawiązań do historycznej architektury Gdańska.

 

Niemal równolegle w Hotelu Grano przygotowana została kolejna realizacja Trust US: przy ulicy Chmielnej powstał nowy koncept gastronomiczny – Bistro Młyn. Lokal, mogący pomieścić nawet 100 osób, przygotowany został z myślą o rodzinach poszukujących nie tylko dobrej kuchni, ale też wytchnienia od turystycznego zgiełku miasta. Kolorystycznie dominuje tu błękit i pudrowy róż - kolory subtelne i bardzo mocno osadzone w światowych trendach. Wystrój został uzupełniony szlachetnymi materiałami, takimi jak lokalne gatunki drewna (dąb i jesion) oraz unikatami światowego i lokalnego designu, co widoczne jest m.in. w lampach oraz krzesłach Tabanda – wyjątkowej trójmiejskiej manufaktury.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.