Trust Us zamyka rok siedmioma realizacjami w segmencie horeca
ZDJĘCIA: https://we.tl/t-Gp3EN8pc3N
Spółka Trust Us, działająca na rynku mebli kontraktowych, zamyka 2021 r. siedmioma udanymi realizacjami. Wśród nich znajdują się przede wszystkim rozpoznawalne obiekty hotelowe i gastronomiczne, ale też wnętrza sieciowych zakładów usługowych.
Rozwijająca się firma doświadczonego managera z największych polskich firm meblarskich może zaliczyć 2021 r. do wyjątkowo udanych. W przeciągu ostatnich 12 miesięcy spółka Trust Us zrealizowała kontrakty dla jednych z najgłośniejszych projektów w branży hotelarskiej, gastronomicznej i usługowej, dostarczając swoim klientom ponad 4300 sztuk mebli.
Jej realizacje obejmują Food Hall Browary w Warszawie, Hotel Sheraton Grand w Krakowie, Hotel Royal Tulip Sand oraz Radisson Resort w Kołobrzegu czy Hotel Anders w Starych Jabłonkach. Ponadto, oprócz realizacji hotelowych, Trust Us wyposażył w meble wszystkie obiekty należące do sieci piekarni – kawiarni Nowakowski (województwo mazowieckie). Firma zadebiutowała również w nowym segmencie rynku – branży beauty. Wśród jej klientów znalazły się m.in. warszawskie salony fryzur Ruby Blue.
Mijający rok zdecydowanie możemy zaliczyć do udanych – mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu Trust Us sp. z o.o. Dzięki realizacjom wykonanym w tak prestiżowych obiektach hotelowych rozpoznawalność naszej marki wyraźnie wzrosła, co przekłada się na podpisywanie kolejnych bardzo ciekawych i wymagających kontraktów. Ubiegłoroczny zastój, spowodowany pandemią, dotknął niemal wszystkich branż, jednak aktualna sytuacja pozwala stwierdzić, że rynek powoli zaczyna się stabilizować, a jego potrzeby wciąż rosną – dodaje.
Największym problemem branży meblarskiej zaraz po pierwszym ogólnokrajowym lockdownie była bardzo ograniczona dostępność materiałów i znaczna destabilizacja ich cen. Krajowi dostawcy, przez liczne podwyżki, dość asekuracyjnie podchodzili zarówno do wstępnych wycen, jak i do ostatecznych terminów dostaw materiałów. Poluzowanie obostrzeń sprawiło, że sytuacja na rynku zaczęła stopniowo się poprawiać.
Ponowne otwarcie rynku horeca zrodziło ogromne zapotrzebowanie na oryginalne, dobrze zaprojektowane i wyposażone wnętrza, ponieważ klienci mieli większą niż kiedykolwiek ochotę na spędzanie w nich czasu wolnego – mówi Daniel Ochonko. Hotelarze zaczęli przywiązywać zdecydowanie większą niż dotychczas wagę do atrakcyjności części wspólnych w swoich obiektach. Obecnie w cenie jest przede wszystkim estetyka i wysoka jakość stosowanych materiałów. Współpracując z wieloma pracowniami architektonicznymi, często decydowaliśmy się na wykonanie mebli z dębiny, mosiądzu i miedzi - podsumowuje.
Przyszły rok dla Trust Us wygląda równie obiecująco. Spółka podpisała już kontrakty na realizacje wnętrz w obiektach użyteczności publicznej w Krakowie, Wrocławiu i Świnoujściu. W planach są również kolejne obiekty restauracyjne i lokale usługowe w największych polskich miastach.
____
Daniel Ochońko – ekonomista i manager, prezes zarządu i udziałowiec Trust Us Sp. z o.o. Wieloletni pracownik firm branży meblowej na szczeblach menadżerskich i zarządzających. Karierę meblową zaczynał w najsłynniejszej niegdyś polskiej firmie meblowej – Zakładach Wytwórczych Mebli Artystycznych Henryków – historii polskiego meblarstwa i spółce powołanej dla potrzeb odbudowy polskich zabytków. Realizował projekty dla instytucji budżetowych, wyposażał obiekty użyteczności publicznej, takie jak Kancelarię Prezydenta, ministerstwa, Hotel Bristol w Warszawie, Zamek w Nieborowie, Zamek Prezydencji w Wiśle, rezydencje ambasadorów, a także wiele hoteli sieciowych i indywidualnych obiektów noclegowych.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.