Trzej najemcy na dłużej w Bolero Office Point 1
Bolero Office Park, w którego skład wchodzi biurowiec Bolero Office Point 1, podpisał przedłużenia umów najmu na 3050 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej. Na kolejne lata z warszawskim biurowcem zdecydowały się związać firmy ArchiDoc, Voice Contact Center oraz MerService.
ArchiDoc jest jedną z największych w Polsce firm, oferujących usługi z obszaru cyfryzacji procesów biznesowych BPO, zarządzania dokumentami i kompleksowej obsługi back-office. Firma posiada 5 nowoczesnych centrów operacyjnych, a jej eksperci pracują także w 50 lokalizacjach klientów w całym kraju. Od 2019 r. ArchiDoc jest częścią globalnej Grupy Oasis. Firma przedłużyła umowę najmu ok. 900 mkw. w Bolero Office Point 1.
Drugim z najemców, który na dłużej pozostanie w biurowcu Bolero Office Point 1 jest Voice Contact Center. Firma specjalizująca się w obszarze customer experience, przedłużyła najem ok. 1350 mkw. Voice Contact Center oferuje prowadzenie profesjonalnych biur obsługi klienta, a centra operacyjne firmy zlokalizowane są w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Do dyspozycji klientów firma oddaje ponad 900 profesjonalnych stanowisk contact center.
Na kontynuowanie swojej działalności w warszawskim biurowcu zdecydował się również MerService. Firma, która od ponad 10 lat pomaga przedsiębiorstwom na terenie całej Polski zoptymalizować procesy oraz zmaksymalizować potencjał sprzedażowy, prolongowała umowę najmu ok. 800 mkw. w Bolero Office Point 1. MerService zapewnia swoim klientom skuteczne wsparcie sprzedaży dzięki szerokiemu zakresowi profesjonalnych usług, takich jak merchandising, outsourcing sił sprzedaży, czy dystrybucja materiałów POS.
– Przedłużenia umów najmu na łączną powierzchnię 3050 mkw. oraz zaufanie ze strony nowoczesnych firm, liderów w swoich branżach, stanowią najlepsze potwierdzenie jakości Bolero Office Point 1 oraz skuteczności naszej pracy jako współwłaściciela i zarządcy kompleksu. Cieszymy się, że spełniamy oczekiwania naszych partnerów i będziemy mieli przyjemność kontynuować współpracę również w kolejnych latach – powiedział Marcin Malka, Prezes Zarządu, Real Management S.A.
– Obsługujemy krytyczne procesy biznesowe dla największych firm. Nasze Centra Operacyjne muszą spełniać podwyższone wymogi bezpieczeństwa, ciągłości działania, lokalizacji i elastyczności. Bolero Office Park jest od 2012 ważnym elementem naszego biznesu. Dzięki profesjonalizmowi i otwartości Real Management po raz kolejny udało nam się skutecznie zakończyć negocjacje – skomentował Konrad Rochalski, Prezes Zarządu ArchiDoc S.A., Dyrektor Zarządzający OASIS Group w Polsce.
Bolero Office Point 1 to siedmiokondygnacyjny budynek biurowy klasy B+ położony przy ulicy Równoległej 4 w Warszawie, oferujący 11 300 mkw. powierzchni najmu. Budynek otrzymał certyfikat BREEAM In-Use na poziomie „Very Good”, posiada 187 miejsc parkingowych oraz kantynę. Lokalizacja w bliskim sąsiedztwie stacji WKD pozwala na szybki i komfortowy dojazd do centrum miasta, a bliskość lotniska i głównych tras wyjazdowych z Warszawy stanowi udogodnienie dla firm, których pracownicy często podróżują służbowo.
Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?
CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
Warsaw office market in the process of adaptation
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027
Polityka
Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio
W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.
IT i technologie
Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań
Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.