Komunikaty PR

Trzy lata działalności Mindspace Koszyki

2020-10-15  |  11:51
Biuro prasowe

Mindspace, globalny operator butikowych, elastycznych powierzchni biurowych, obchodzi trzecią rocznicę swojej działalności w Polsce. W tym czasie operator dokonał między innymi ekspansji warszawskiej lokalizacji. Dzisiaj Mindspace Koszyki to 5500 mkw. elastycznej przestrzeni do pracy. Obecnie, w polskim oddziale może pracować 750 członków – to o ponad 300 osób więcej, niż w dniu otwarcia w 2017 roku! 

Jeszcze w 2018 roku Mindspace Koszyki oferował swoim klientom 4000 mkw. elastycznej powierzchni biurowej. Wzrastająca rola przestrzeni typu flex i pozytywne opinie dotychczasowych klientów skłoniły firmę do powiększenia tego oddziału w 2019 roku. W efekcie tej decyzji, dzisiaj warszawska lokalizacja Mindspace to kompleks bezpośrednio przylegający z dwóch stron do kultowej Hali Koszyki. Biura operatora znajdują się na czterech piętrach biurowca przy ul. Koszykowej 61 i dwóch piętrach w wieży przy ul. Koszykowej 65. Obie te lokalizacje oferują łącznie ok. 5550 mkw. przestrzeni biurowej typu flex.

Ogromnie cieszę się, że w 2017 roku podjęliśmy decyzję o ekspansji Mindspace do Polski. Warszawa to dynamiczny rynek, w którym głównymi siłami napędowymi są biznes i innowacje. W przypadku Mindspace jest dokładnie tak samo, dlatego nigdy nie mieliśmy wątpliwości, że to połączenie mogłoby się nie udać. Za sprawą otwarcia Mindspace Koszyki, od ponad trzech lat obserwujemy, jak sektor elastycznych przestrzeni biurowych w Polsce przechodzi znaczącą transformację. To, co początkowo było uważane za propozycję tylko dla freelancerów oraz startupów, poszukujących inspirującego i przystępnego cenowo środowiska pracy, na przestrzeni ostatnich kilku lat zaczęło być dostrzegane przez duże korporacje, które chcą minimalizować koszty prowadzenia działalności i maksymalizować wydajność swoich pracowników. To wielka radość i satysfakcja być częścią tej zmiany. W mojej ocenie rynek elastycznych powierzchni biurowych jest jednym z najbardziej perspektywicznych sektorów w Polsce – skomentował Yotam Alroy, współzałożyciel i dyrektor ds. rozwoju biznesu w Mindspace. Dziękuję wszystkim naszym partnerom, dzięki którym powstanie warszawskiego oddziału Mindspace i jego ekspansja były możliwe. Szczególne podziękowania kieruję w stronę Globalworth, właściciela Hali Koszyki. Współpraca z tą wiodącą na polskim rynku nieruchomości firmą miała ogromny wpływ na powodzenie naszej działalności – dodał.

Społeczność warszawskiej lokalizacji tworzą zarówno freelancerzy, małe i średnie firmy oraz duże korporacje. Wśród klientów Mindspace Koszyki znajdują się uznane międzynarodowe marki – w tym globalni liderzy z branży spożywczej, odzieżowej i technologicznej. Grono najemców uzupełniają również: globalny operator płatności Adyen, znana marka muzyczna Tidal, a także Tink – europejski lider z branży bankowości, który w trakcie pandemii koronawirusa zdecydował się podwoić liczbę wynajmowanych stanowisk.

Niezmiennie od trzech lat, każdego dnia staramy się, aby wysoka jakość powierzchni oferowanej przez Mindspace Koszyki, a także profesjonalne zarządzanie tworzyły przyjazne i komfortowe środowisko pracy dla naszych klientów. Jak widać – takie działanie procentuje – pomimo kryzysu spowodowanego rozwojem koronawirusa, rynek polski jest jednym z tych, gdzie Mindspace odnosi największe sukcesy. Poziom najmu w naszej warszawskiej lokalizacji nie zmniejszył się od czasu wybuchu pandemii – wręcz przeciwnie –  Mindspace Koszyki zyskał nowych, wyjątkowych klientów. To dla nas powód do dumy – tak jak i wszystkie inne transakcje najmu, które mieliśmy przyjemność sfinalizować w ciągu trzech lat. Dziękuję naszym Klientom za zaufanie, jakim nas obdarzyli, wybierając Mindspace Koszyki na siedzibę swoich firm. To Wy tworzycie to miejsce – powiedział Michał Kwinta, Senior Community Manager Mindspace Koszyki.

Polska jest jednym z 7 krajów, w których obecny jest Mindspace. 31 oddziałów firmy znajduje się w Europie, Stanach Zjednoczonych i Izraelu. Obecnie, społeczność Mindspace tworzy ponad 15 000 członków, którzy mogą korzystać z każdego oddziału marki na świecie bez dodatkowych opłat. Dzięki uruchomieniu platformy VIRTUAL by Mindspace, mogą oni także spotykać się ze sobą i uczestniczyć w różnego rodzaju wydarzeniach online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.