Unidevelopment zakończył budowę Osiedla Ursa Home

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W listopadzie dobiegła końca budowa osiedla Ursa Home - trzeciego z czterech projektów mieszkaniowych prowadzonych w Ursusie przez Unidevelopment SA i CPD SA. Budynki zostały dopuszczone do użytkowania, zatem właściciele mieszkań mogą już odbierać klucze do swojego nowego M.
Prawie półtora roku trwała budowa trzeciego z kolei osiedla, które powstało w ramach wieloetapowej inwestycji firm Unidevelopment SA i CPD SA, prowadzonej pod nazwą Ursa. Trzy nowe budynki mieszkaniowe Ursa Home razem z funkcjonującymi już osiedlami Ursa Park i Ursa Smart City oraz powstającym Ursa Sky, idealnie wpiszą się w klimat tej prężnie rozwijającej się dzielnicy Warszawy. Prace budowlane zakończyły się zgodnie z planem. Do użytkowania równolegle zostały oddane dwa etapy Ursa Home: pierwszy, składający się z dwóch budynków ze 153 mieszkaniami oraz etap drugi, który obejmuje jeden budynek i 188 mieszkań. Cała inwestycja to łącznie 341 lokali mieszkalnych oraz 16 lokali handlowo – usługowych, zlokalizowanych na parterach budynków. Dzięki takiemu rozwiązaniu mieszkańcy osiedla będą mogli korzystać ze sklepów i punktów usługowych na miejscu, co przełoży się na oszczędność czasu i zwiększenie komfortu życia.
- Budowa kompleksu Ursa Home przebiegła bardzo sprawnie i bez żadnych niespodzianek. Dwa etapy przedsięwzięcia oddaliśmy do użytkowania praktycznie w tym samym czasie. Właśnie rozpoczęliśmy proces przekazywania lokali i przewidujemy, że do końca roku uda nam się oddać klucze do większości mieszkań Ursa Home – mówi Barbara Kunicka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Unidevelopment SA.
Fasada nowych budynków, usytuowanych przy ulicy Herbu Oksza, utrzymana jest w kolorach szarości i bieli, które wprowadzają spokój i harmonię. Bryły charakteryzuje prostota i naturalność, co jest idealnym tłem dla zieleni wkomponowanej w całość kompleksu. Budynki składają się z sześciu pięter i jednej kondygnacji podziemnej, w której zlokalizowany jest parking dla mieszkańców, boksy rowerowe i komórki lokatorskie. Na terenie kompleksu znajdują się również naziemne miejsca postojowe dla samochodów oraz stanowiska dedykowane dla rowerów. Osiedle Ursa Home położone jest obok terenów zielonych, co sprzyja spędzaniu czasu na świeżym powietrzu. Z myślą o najmłodszych na terenie osiedla wybudowany został również plac zabaw.
- Realizując projekt Ursa Home chcieliśmy stworzyć miejsce nowoczesne i przestronne, nawiązujące do młodej i dynamicznie rozwijającej się dzielnicy. Ursa Home odpowiada na różne potrzeby, oferując zarówno kawalerki o powierzchni 30 mkw., jak i rodzinne mieszkania czteropokojowe o powierzchni prawie 100 mkw. Na atrakcyjność naszego osiedla wpływa również jego bardzo dobre skomunikowanie z centrum miasta poprzez łatwy dostęp do głównych węzłów komunikacyjnych oraz przystanków SKM i autobusowych. Projekt Ursa Home od samego początku cieszył się ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Najlepiej świadczy o tym fakt, że do momentu zakończenia budowy prawie wszystkie mieszkania zostały sprzedane – dodaje Barbara Kunicka.
Obecnie na warszawskim Ursusie do sprzedaży trafił czwarty etap osiedla – Ursa Sky, na który składają się 183 mieszkania o powierzchni od 32 mkw. do 102 mkw. oraz dziewięć lokali handlowo-usługowych. Ceny mieszkań zaczynają się od 6980,00 zł za mkw.
Ursa Home to wspólna inwestycja firm Unidevelopment SA oraz CPD SA. Za projekt architektoniczny osiedla odpowiada pracownia projektowa HRA Architekci, a Generalnym Wykonawcą jest notowana na giełdzie firma Unibep SA. Ursa Home to trzecie z czterech osiedli projektu Ursa, na który składają się Ursa Park (etapy zakończone w 2018 r. i 2019 r.) oraz Ursa Smart City (zakończone w 2016 i 2017 r.). Obecnie trwa budowa czwartej części całości inwestycji – Ursa Sky, której oddanie planowane jest na IV kwartał 2021 roku.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.