Unidevelopment zakończył budowę Osiedla Ursa Home
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W listopadzie dobiegła końca budowa osiedla Ursa Home - trzeciego z czterech projektów mieszkaniowych prowadzonych w Ursusie przez Unidevelopment SA i CPD SA. Budynki zostały dopuszczone do użytkowania, zatem właściciele mieszkań mogą już odbierać klucze do swojego nowego M.
Prawie półtora roku trwała budowa trzeciego z kolei osiedla, które powstało w ramach wieloetapowej inwestycji firm Unidevelopment SA i CPD SA, prowadzonej pod nazwą Ursa. Trzy nowe budynki mieszkaniowe Ursa Home razem z funkcjonującymi już osiedlami Ursa Park i Ursa Smart City oraz powstającym Ursa Sky, idealnie wpiszą się w klimat tej prężnie rozwijającej się dzielnicy Warszawy. Prace budowlane zakończyły się zgodnie z planem. Do użytkowania równolegle zostały oddane dwa etapy Ursa Home: pierwszy, składający się z dwóch budynków ze 153 mieszkaniami oraz etap drugi, który obejmuje jeden budynek i 188 mieszkań. Cała inwestycja to łącznie 341 lokali mieszkalnych oraz 16 lokali handlowo – usługowych, zlokalizowanych na parterach budynków. Dzięki takiemu rozwiązaniu mieszkańcy osiedla będą mogli korzystać ze sklepów i punktów usługowych na miejscu, co przełoży się na oszczędność czasu i zwiększenie komfortu życia.
- Budowa kompleksu Ursa Home przebiegła bardzo sprawnie i bez żadnych niespodzianek. Dwa etapy przedsięwzięcia oddaliśmy do użytkowania praktycznie w tym samym czasie. Właśnie rozpoczęliśmy proces przekazywania lokali i przewidujemy, że do końca roku uda nam się oddać klucze do większości mieszkań Ursa Home – mówi Barbara Kunicka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Unidevelopment SA.
Fasada nowych budynków, usytuowanych przy ulicy Herbu Oksza, utrzymana jest w kolorach szarości i bieli, które wprowadzają spokój i harmonię. Bryły charakteryzuje prostota i naturalność, co jest idealnym tłem dla zieleni wkomponowanej w całość kompleksu. Budynki składają się z sześciu pięter i jednej kondygnacji podziemnej, w której zlokalizowany jest parking dla mieszkańców, boksy rowerowe i komórki lokatorskie. Na terenie kompleksu znajdują się również naziemne miejsca postojowe dla samochodów oraz stanowiska dedykowane dla rowerów. Osiedle Ursa Home położone jest obok terenów zielonych, co sprzyja spędzaniu czasu na świeżym powietrzu. Z myślą o najmłodszych na terenie osiedla wybudowany został również plac zabaw.
- Realizując projekt Ursa Home chcieliśmy stworzyć miejsce nowoczesne i przestronne, nawiązujące do młodej i dynamicznie rozwijającej się dzielnicy. Ursa Home odpowiada na różne potrzeby, oferując zarówno kawalerki o powierzchni 30 mkw., jak i rodzinne mieszkania czteropokojowe o powierzchni prawie 100 mkw. Na atrakcyjność naszego osiedla wpływa również jego bardzo dobre skomunikowanie z centrum miasta poprzez łatwy dostęp do głównych węzłów komunikacyjnych oraz przystanków SKM i autobusowych. Projekt Ursa Home od samego początku cieszył się ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Najlepiej świadczy o tym fakt, że do momentu zakończenia budowy prawie wszystkie mieszkania zostały sprzedane – dodaje Barbara Kunicka.
Obecnie na warszawskim Ursusie do sprzedaży trafił czwarty etap osiedla – Ursa Sky, na który składają się 183 mieszkania o powierzchni od 32 mkw. do 102 mkw. oraz dziewięć lokali handlowo-usługowych. Ceny mieszkań zaczynają się od 6980,00 zł za mkw.
Ursa Home to wspólna inwestycja firm Unidevelopment SA oraz CPD SA. Za projekt architektoniczny osiedla odpowiada pracownia projektowa HRA Architekci, a Generalnym Wykonawcą jest notowana na giełdzie firma Unibep SA. Ursa Home to trzecie z czterech osiedli projektu Ursa, na który składają się Ursa Park (etapy zakończone w 2018 r. i 2019 r.) oraz Ursa Smart City (zakończone w 2016 i 2017 r.). Obecnie trwa budowa czwartej części całości inwestycji – Ursa Sky, której oddanie planowane jest na IV kwartał 2021 roku.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.