United Distribution Holding wybiera Panattoni Park Pruszków II
AXI IMMO Group
Twarda 18
00-105 Warszawa
monika.rykowska|axiimmo.com| |monika.rykowska|axiimmo.com
+48 725 900 100
www.axiimmo.com
United Distribution Holding (UDH), wiodący dystrybutor importowanych piw jakości premium w Polsce zdecydował się na relokację do centrum dystrybucyjnego Panattoni Park Pruszków II. W nowej lokalizacji firma zajmie prawie 3,300 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej. W transakcji najemcę reprezentowała firma AXI IMMO.
Od ponad 22 lat firma United Distribution Holding importuje i zarządza dystrybucją markowych napoi i żywności w Polsce. Przedsiębiorstwo powstało w 1999 r. z inicjatywy lokalnego przedstawiciela ukraińskiego browaru Obolon. Następnie w 2011 r. UDH rozpoczęło współpracę z wiodącym światowym producentem piwa AB InBev, pozostając jego wyłącznym partnerem w Polsce. Ostatni sukces firmy datowany jest na początek 2020 r. To w tym czasie UDH nawiązało współpracę z browarami Molson Coors, Radeberger, Bitburger, Estrella Galicia i Mahou San Miquel. Obecnie z trzema centrami dystrybucji i siecią ponad 34 000 punktów dystrybucji firma jest jednym z największych przedstawicieli importowanych piw jakości premium w Polsce.
„Zgodnie z przyjętą strategią zdecydowaliśmy się na ekspansję, aby móc zwiększyć nasze moce dystrybucyjne oraz stać się jeszcze bardziej konkurencyjnym podmiotem. Od dłuższego czasu analizowaliśmy procesy sprzedażowe, poszukując najlepszego rozwiązania w zakresie budowy efektywnego łańcucha dostaw. Przy wyborze nowego centrum logistycznego kluczowe stało się zwiększenie możliwości składowania towarów, przy zachowaniu wysokich standardów związanych z terminowością dostaw,” mówi Igor Chraniuk, Prezes, United Distribution Holding.
Najemca zajmie 3,100 mkw. powierzchni magazynowej i logistycznej, którą uzupełni 161 mkw. moduł biurowo-socjalny.
„Po przedstawieniu kilku ofert dostępnych od ręki powierzchni, Klient szybko zdecydował się na nawiązanie ponownej współpracy z firmą Panattoni. Podczas negocjacji deweloper wykazał się dużym zrozumieniem potrzeb biznesowych najemcy, co przełożyło się na uzyskanie elastycznych i dostosowanych do jego potrzeb rozwiązań. Dodatkowo nowy park dystrybucyjny znajduje się ok. 9 kilometrów od poprzedniej lokalizacji, co z pewnością przyczyni się do zachowania tej samej kadry pracowników,” podkreśla Klaudia Markowska, Konsultant w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych, AXI IMMO.
„Dziękujemy firmie UDH za zaufanie i pozostanie w gronie klientów Panattoni. Przez ostatnich kilka lat najemca korzystał z naszych usług budując przy okazji swoją wysoką pozycję na rynku. Wierzymy, że relokacja do nowego parku magazynowego Panattoni Park Pruszków II przebiegnie niezwykle sprawnie, a obsługa obiektu będzie najlepszą rekomendacją do dalszej, owocnej współpracy,” dodaje Maciej Skurczyński, Leasing Manager, Panattoni.
Panattoni Park Pruszków II to nowoczesne centrum magazynowe klasy A składające się z trzech hal o łącznej powierzchni ponad 69 000 mkw. Park dystrybucyjny oferuje wysokiej jakości moduły magazynowe i biurowe dostosowane do potrzeb najemców z różnych branż, place manewrowe o minimum 35 m głębokości, parking dla samochodów ciężarowych i osobowych, całodobową ochronę czy telewizję przemysłową przy głównej bramie wjazdowej. Panattoni Park Pruszków II zlokalizowany jest ok. 800 metrów od drogi krajowej numer 2 (E30) Warszawa-Poznań, w pobliżu węzła "Pruszków" na autostradzie A2, 23 km od centrum Warszawy oraz 25 km od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.