Komunikaty PR

Vacation Investments z rekordem sprzedaży

2022-01-24  |  17:00

Vacation Investments, odpowiedzialne za sprzedaż oraz marketing nieruchomości Baltic Wave i Wyspa Solna realizowanych w Kołobrzegu, podsumowało zeszłoroczne wyniki. Transakcje sprzedaży 160 lokali w tych inwestycjach w 2021 roku opiewały na kwotę ponad 120 mln zł. Firma w ramach obsługi sprzedaży wyłącznie hotelu Baltic Wave w samym tylko listopadzie i grudniu 2021 r osiągnęła rekord zawierając umowy na kwotę blisko 20 mln zł i sprzedając 30 apartamentów!

Vacation Investments osiągnął rekordową sprzedaż w ramach obsługi luksusowej inwestycji Baltic Wave. W listopadzie i grudniu ubiegłego roku handlowcy firmy zawarli umowy sprzedaży 30 lokali na łączną kwotę blisko 20 mln zł. Tym samym Vacation Investments przekroczyło poziom ponad 30% sprzedanych apartamentów w realizowanym w Kołobrzegu hotelu Baltic Wave. W lipcu 2021 roku do projektu Baltic Wave dołączyła Grupa Antczak, pełniąca funkcję inwestora i generalnego wykonawcy. Grupa realizuje ambitną strategię rozwoju w sektorach mieszkaniowym, logistycznym, hotelowym oraz PRS.

Dane dot. zainteresowania kupujących wieloetapowym osiedlem Wyspa Solna są równie imponujące. W nowym, trzecim już etapie inwestycji, klienci dokonali rezerwacji 57 lokali (z 87). Łącznie od sierpnia do końca 2021 r. w inwestycji Wyspa Solna zespół Vacation Investments sprzedał i zarezerwował mieszkania o łącznej cenie blisko 27 mln zł. Bieżący rok rozpoczął się dla Wyspy Solnej również bardzo korzystnie – w styczniu dołączyła do grona członków Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

- Rok 2021 był kolejnym, który pomimo pandemii okazał się bardzo dobrym czasem dla rynku nieruchomości. Absolutnie wpisujemy się w trend wzrostowy na rynku hoteli typu condo i apartamentów wakacyjnych. Cieszę się, ze zrealizowanych przez nas dotychczas wyników sprzedaży, ponieważ potwierdzają one przede wszystkim dopasowanie naszej oferty do oczekiwań klientówkomentuje Adrian Kornas, prezes zarządu Vacation Investments Sp. z o.o.Miniony rok oceniam jako bardzo udany. Intensywnie pracowaliśmy na bardzo dobre wyniki sprzedaży, jaki i obsługi posprzedażowej. W 2021 r. w ramach serwisu posprzedażowego przeprowadziliśmy procedurę oddania do użytku 104 mieszkań w ramach II etapu inwestycji Wyspa Solna. Jednocześnie realizując odbiór mieszkań oraz podpisanie aktów notarialnych przenoszących ich własność, doprowadziliśmy do zawarcia nowych umów sprzedaży i rezerwacji w ramach oferowanych inwestycji na kwotę 120 mln zł. Rekordowe okazały się także pojedyncze transakcje w ramach inwestycji Baltic Wave – najdroższy apartament sprzedaliśmy za kwotę blisko 4 mln zł, a najwyższa cena za metr kwadratowy już na tym etapie realizacji to 33 tyś zł /mkw - dodaje.

Vacation Investments stale rozwija swoje kompetencje w zakresie przygotowania technicznego oraz sprzedaży i marketingu segmentu nieruchomości wakacyjnych. Firma systematycznie rozwija swoją działalność i powiększa zespół. W 2021 r do zespołu Vacation Investments, który liczy już 15 osób dołączyła Ewa Ciborowska: Radca prawny z 20-letnim doświadczeniem, w tym 15-letnim w branży nieruchomości jako członek rad nadzorczych, prokurent, manager w dużych grupach kapitałowych Polimex-Mostostal, Veolia, Murapol. Pozyskanie ekspertów z ogromnym doświadczeniem na rynku nieruchomości jest bardzo cenne dla Vacation Investments w kontekście obsługi kolejnych inwestycji planowanych w Polsce.

Więcej informacji o inwestycjach można znaleźć na stronie https://vacationinvestments.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.