Vacation Investments z rekordem sprzedaży
Vacation Investments, odpowiedzialne za sprzedaż oraz marketing nieruchomości Baltic Wave i Wyspa Solna realizowanych w Kołobrzegu, podsumowało zeszłoroczne wyniki. Transakcje sprzedaży 160 lokali w tych inwestycjach w 2021 roku opiewały na kwotę ponad 120 mln zł. Firma w ramach obsługi sprzedaży wyłącznie hotelu Baltic Wave w samym tylko listopadzie i grudniu 2021 r osiągnęła rekord zawierając umowy na kwotę blisko 20 mln zł i sprzedając 30 apartamentów!
Vacation Investments osiągnął rekordową sprzedaż w ramach obsługi luksusowej inwestycji Baltic Wave. W listopadzie i grudniu ubiegłego roku handlowcy firmy zawarli umowy sprzedaży 30 lokali na łączną kwotę blisko 20 mln zł. Tym samym Vacation Investments przekroczyło poziom ponad 30% sprzedanych apartamentów w realizowanym w Kołobrzegu hotelu Baltic Wave. W lipcu 2021 roku do projektu Baltic Wave dołączyła Grupa Antczak, pełniąca funkcję inwestora i generalnego wykonawcy. Grupa realizuje ambitną strategię rozwoju w sektorach mieszkaniowym, logistycznym, hotelowym oraz PRS.
Dane dot. zainteresowania kupujących wieloetapowym osiedlem Wyspa Solna są równie imponujące. W nowym, trzecim już etapie inwestycji, klienci dokonali rezerwacji 57 lokali (z 87). Łącznie od sierpnia do końca 2021 r. w inwestycji Wyspa Solna zespół Vacation Investments sprzedał i zarezerwował mieszkania o łącznej cenie blisko 27 mln zł. Bieżący rok rozpoczął się dla Wyspy Solnej również bardzo korzystnie – w styczniu dołączyła do grona członków Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
- Rok 2021 był kolejnym, który pomimo pandemii okazał się bardzo dobrym czasem dla rynku nieruchomości. Absolutnie wpisujemy się w trend wzrostowy na rynku hoteli typu condo i apartamentów wakacyjnych. Cieszę się, ze zrealizowanych przez nas dotychczas wyników sprzedaży, ponieważ potwierdzają one przede wszystkim dopasowanie naszej oferty do oczekiwań klientów – komentuje Adrian Kornas, prezes zarządu Vacation Investments Sp. z o.o. – Miniony rok oceniam jako bardzo udany. Intensywnie pracowaliśmy na bardzo dobre wyniki sprzedaży, jaki i obsługi posprzedażowej. W 2021 r. w ramach serwisu posprzedażowego przeprowadziliśmy procedurę oddania do użytku 104 mieszkań w ramach II etapu inwestycji Wyspa Solna. Jednocześnie realizując odbiór mieszkań oraz podpisanie aktów notarialnych przenoszących ich własność, doprowadziliśmy do zawarcia nowych umów sprzedaży i rezerwacji w ramach oferowanych inwestycji na kwotę 120 mln zł. Rekordowe okazały się także pojedyncze transakcje w ramach inwestycji Baltic Wave – najdroższy apartament sprzedaliśmy za kwotę blisko 4 mln zł, a najwyższa cena za metr kwadratowy już na tym etapie realizacji to 33 tyś zł /mkw - dodaje.
Vacation Investments stale rozwija swoje kompetencje w zakresie przygotowania technicznego oraz sprzedaży i marketingu segmentu nieruchomości wakacyjnych. Firma systematycznie rozwija swoją działalność i powiększa zespół. W 2021 r do zespołu Vacation Investments, który liczy już 15 osób dołączyła Ewa Ciborowska: Radca prawny z 20-letnim doświadczeniem, w tym 15-letnim w branży nieruchomości jako członek rad nadzorczych, prokurent, manager w dużych grupach kapitałowych Polimex-Mostostal, Veolia, Murapol. Pozyskanie ekspertów z ogromnym doświadczeniem na rynku nieruchomości jest bardzo cenne dla Vacation Investments w kontekście obsługi kolejnych inwestycji planowanych w Polsce.
Więcej informacji o inwestycjach można znaleźć na stronie https://vacationinvestments.pl/
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.