Vasco Electronics w ekologicznym budynku V.Offices
Good One PR
Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl| |arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl
504 354 106
https://www.goodonepr.pl/
Jeden z najbardziej ekologicznych biurowców w Krakowie, V.Offices, wita nowego najemcę. Firma Vasco Electronics, specjalizująca się w tworzeniu i produkcji elektronicznych tłumaczy głosowych, podpisała umowę najmu na prawie 300 mkw. powierzchni biurowej. AFI Europe, właścicielowi budynku i czołowemu deweloperowi w Europe Środkowo-Wschodniej, doradzała firma Knight Frank.
Funkcjonująca od 2008 roku firma Vasco Electronics to wiodący na świecie producent elektronicznych translatorów. Firma działa na całym świecie. Produkuje i stale rozwija tłumacze mowy obsługujące ponad 70 języków. Obok intuicyjnej obsługi oraz precyzyjnego działania, translatory Vasco Electronics wyróżnia na zawsze bezpłatny i nielimitowany dostęp do internetu w 200 krajach. Urządzenia wykorzystywane są m.in. w turystyce, handlu, służbach medycznych oraz mundurowych.
– Ostatnie miesiące to czas nieustannego zwiększania skali naszej działalności, podyktowanego rozwojem produktu, ale i ekspansją na nowe rynki. Nasza dotychczasowa siedziba zwyczajnie zaczęła więc być zbyt mała. Ponadto, sam dział projektowania i wytwarzania produktu był rozlokowany w dwóch lokalizacjach. Nowa siedziba, która skondensuje deweloperów Vasco w jednym, przestrzennym miejscu to pożądany krok w kierunku jeszcze lepszego funkcjonowania tak innowacyjnej i rozbudowanej firmy jak nasza. Usprawni to również przepływ informacji, co zwiększy efektywność pracy. Wybór naturalnie padł na V.Offices — jeden z najbardziej ekologicznych biurowców w Polsce, gdyż filozofia ESG to droga, którą kierujemy się w wielu aspektach naszej działalności – mówi Maciej Góralski, prezes firmy Vasco Electronics.
Vasco Electronics wynajęło w V.Offices prawie 300 mkw. powierzchni biurowej. W nowej przestrzeni zostanie rozlokowany 35-osobowy dział deweloperski firmy, który dotychczas był rozdzielony pomiędzy dwie lokalizacje — Kraków i Krzeszowice. Umowę zawarto do końca stycznia 2023 r.
Najemcy kierują się lokalizacją, ale i ekologią
– Poszukiwanie nowego biura i decyzja o wyborze tego finalnego nie należą do łatwych procesów. Doceniamy, że firma Vasco Electronics zaufała nam i wybrała V.Offices. Jestem przekonana, że podobnie, jak innowacyjne rozwiązania posiada sam biurowiec, tak innowacyjnie i kreatywnie również będzie rozwijać się strategia nowego najemcy — dodaje Klaudia Rydz, Negocjator w Knight Frank.
V.Offices jest atrakcyjnym miejscem pracy, oferującym ponad 21 400 mkw. powierzchni biurowej. To świetnie zlokalizowany punkt na mapie Krakowa pod względem dostępu do komunikacji miejskiej. Biurowiec zorientowany jest na ekologię, oferując możliwość ładowania samochodów elektrycznych oraz stacje rowerowe, będące odpowiedzią na potrzeby pracowników wybierających transport nieszkodliwy dla środowiska. V.Offices na etapie projektowania został wyróżniony certyfikatem „International New Construction”.
– Zakończona sukcesem transakcja, zwłaszcza w trakcie pandemii COVID-19, dowodzi, że kluczowymi aspektami dla firm poszukujących obecnie biura są bezpieczeństwo i lokalizacja. Cieszę się, że rozwiązania wykorzystywane w naszym biurowcu zapewniają takie wsparcie, a jednocześnie liczę, że nowa przestrzeń i otoczenie wpłyną na dalszy rozwój Vasco Electronics — komentuje Sebastian Kiec, CEO AFI Europe Poland.
Krakowski budynek biurowy V.Offices jest obecnie drugim najbardziej proekologicznym budynkiem biurowym na świecie. Jako pierwszy w Polsce otrzymał najwyższą ocenę certyfikatu BREEAM, stosowanego przy ocenie budynków pod kątem ich ekologiczności.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.