Victoria Dom: Olchowy Park już w sprzedaży
Victoria Dom rozpoczyna sprzedaż mieszkań w nowej inwestycji. Osiedle Olchowy Park na warszawskiej Białołęce to 63 mieszkania w 3-piętrowym budynku. Tradycyjnie u tego dewelopera bardzo atrakcyjne są ceny własnego M. Zaczynają się od niespełna 239 tys. zł.
Nowe osiedle to kolejny projekt realizowany przez dewelopera w prawobrzeżnej Warszawie. – Białołęka to prawdziwe zagłębie atrakcyjnych terenów zielonych. Właśnie w takim, naturalnym otoczeniu, usytuowane jest także nasze najnowsze osiedle. Powstaje przede wszystkim z myślą o osobach szukających wytchnienia od pędu życia w dużym mieście. Zapewnia kameralne warunki dla aktywnych form wypoczynku – mówi Ewa Rathe-Głowacka z Victorii Dom. W ofercie Olchowego Parku są 1,2,3,4 i 5–pokojowe lokale w metrażach od 25 m2 (1 pokój z aneksem) do 86 m2 (5 pokoi z aneksem).
Nowa energia do pełni życia
W pobliżu nowego osiedla Victorii Dom jest bogata infrastruktura rekreacyjno-sportowa. Listę otwierają rodzinny park trampolin i pełen atrakcji Bociani Zakątek (place zabaw, boisko wielofunkcyjne, kort tenisowy, teren dla rolkarzy, skatepark, ścieżka zdrowia, stoły do ping-ponga, stoły do gry w szachy, polana na imprezy plenerowe). W pobliżu jest także m.in. miasteczko ruchu drogowego oraz park magiczny dla dzieci. Dla rodzin z dziećmi atutem z pewnością będą placówki opiekuńcze i edukacyjne (żłobki, przedszkola, szkoła podstawowa i liceum ogólnokształcące) oraz bogata oferta sklepowa (Biedronka, Stokrotka, Atrium Targówek, Marywilska 44, Factory Annopol, IKEA, Homepark Targówek). Olchowy Park jest sprawnie skomunikowany. W pół godziny dostaniemy się do centrum, w 10 minut do Trasy Toruńskiej, a w 3 minuty do przystanku autobusowego.
Zamieszkać w zielonej enklawie
W bezpośredniej bliskości osiedla są dwa rezerwaty przyrody: Puszcza Słupecka i Łęgi Czarnej Strugi.
– Olchowy Park ma wszelkie atuty osiedla zasymilowanego z zielonym otoczeniem. Niska, kameralna zabudowa komponuje się z otaczającymi terenami, które sprzyjają relaksowi. – kontynuuje E. Rathe-Głowacka. Standardem we wszystkich nowych osiedlach Victorii Dom są balkony oraz ogródki przy mieszkaniach na parterze, nie inaczej jest w przypadku Olchowego Parku. – To przebój rynku pierwotnego ujawniony przez pandemię. Nasi klienci podkreślają, że każda chwila spędzona z najbliższymi bezpiecznie i w kontakcie z naturą jest bezcenna. W przypadku Olchowego Parku ten trend się potwierdza – podkreśla. Wciąż trwa nadwyżka popytu na rynku pierwotnym. Eksperci Victorii Dom wiążą to z nadal niskimi stopami procentowymi. Mieszkania traktowane są nie tylko jako rozsądna inwestycja we własne M, ale także jako obiecująca lokata kapitału.
Victoria Dom to deweloper z 23-letnim doświadczeniem, którego filozofią jest maksymalne uproszczenie zakupu mieszkania. Pomaga w tym Dom Kredytowy Victoria. Spółka oddała do użytku ponad 6,4 tys. mieszkań i domów. Obecnie w różnych fazach realizacji i przygotowania jest ponad 10 tys. mieszkań. Victoria Dom, która prowadzi inwestycje przede wszystkim w Warszawie, w ubiegłym roku rozpoczęła również budowę osiedla Viva Piast w Krakowie. Od 5 lat deweloper jest obecny także na rynku niemieckim – w Berlinie, a od roku w Lipsku.
Victoria Dom ma certyfikat dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług. Jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Spółka była wielokrotnie nagradzana, m.in. nagrodą Deweloper Roku „Gazety Finansowej” i Diamentem Forbesa. Osiedle Ursus Factory uznane zostało przez użytkowników obido.pl za Inwestycję Roku 2020 w Warszawie. Więcej informacji na stronie: www.victoriadom.pl
Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?
CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
Warsaw office market in the process of adaptation
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii
30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.
Infrastruktura
Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja
W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.