Komunikaty PR

Villa de Charme w Warszawie prawie gotowa

2021-01-30  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Na Bemowie zbliża się do końca budowa osiedla domów Villa de Charme. Mieszkańcy wprowadzą się jeszcze w tym roku. Przyciągają ich atuty posiadania własnego domu z prywatnym ogródkiem na ogrodzonym terenie oraz udogodnienia w postaci przebywania blisko wszelkich walorów miasta.

Villa de Charme to kameralne osiedle budowane przez Bouygues Immobilier Polska przy ul. Szeligowskiej na Bemowie w Warszawie. Tworzą je 52 domy w układzie szeregowym z garażami podziemnymi i ogródkami.

Budowa osiedla jest bardzo zaawansowana. Domy są w stanie surowym zamkniętym. W środku trwają ostatnie prace wykończeniowe, a na zewnątrz budowa dróg, chodników, formowanie skarp, montaż balustrad balkonowych, elementów ozdobnych oraz ogrodzeń ogródków. Osiedle będzie gotowe w drugim kwartale 2021 roku.

Domy są czteropoziomowe: poziom podziemny, parter i dwa piętra. Ich łączna powierzchnia to od 152 do 161 mkw. Dużymi atutami domów są: prywatny taras (do 94 mkw.) z ogródkiem i 2 miejsca parkingowe w garażu podziemnym. Na poziomie podziemnym znajdują się także 2 pomieszczenia gospodarcze. – Domy są niezwykle wygodne i funkcjonalne – mówi Cezary Grabowski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Bouygues Immobilier Polska. – Wnętrze każdego z nich jest przestronne, rozkład pomieszczeń przemyślany tak, aby każdy z domowników miał miejsce dla siebie – zauważa.

Zielona strona

Z zewnątrz domy prezentują minimalistyczny styl. Bryły budynków są proste, kolory elewacji będą jasne, a okna duże, dzięki czemu wnętrza pozostaną doświetlone. Wykończenie stanowić będą elementy drewniane na elewacjach w strefie wejścia oraz na ostatnich kondygnacjach. Część wspólna osiedla to starannie zaprojektowana infrastruktura wraz z przestrzeniami zielonymi oraz strefą przyjazną dzieciom. Zabudowa całego osiedla oparta jest na schemacie wewnętrznych uliczek. Villę de Charme zaprojektowali architekci z pracowni BDM. Alejki i ogródki zostały osłonięte od strony ulicy ogrodzeniem o dużej liczbie elementów wypełniających. Daje to większe poczucie kameralności i prywatności. Elementy tworzą kompozycję zamkniętą. Prześwitują za nimi półprywatne i prywatne przestrzenie osiedlowych uliczek i tajemniczych ogrodów. Na ścianach zostaną zamontowane siatki pod roślinność pnącą. Wzmacniają one charakter osiedla i podkreślają jego zieloną stronę, co będzie bardzo długo wyróżniało inwestycję na całym Chrzanowie. „Zielona strona” osiedla to również nowo posadzone drzewa, krzewy i trawy ozdobne.

Metro Chrzanów

500 metrów od osiedla powstanie stacja metra Chrzanów. W pobliżu funkcjonują przystanki komunikacji miejskiej oraz sieć dróg z trasą S8 i DK7 na czele. W okolicy działają liczne obiekty handlowe, usługowe, kluby sportowe, centra handlowe (w tym City Park), a także szkoły i przedszkola. W niewielkiej odległości znajdują się m.in. Park Górczewska z amfiteatrem i Park Powstańców Warszawy. – Takie rozwiązanie pozwala mieszkańcom osiedla wieść komfortowe i spokojne życie z dala od miejskiego zgiełku, a równocześnie zapewnia wygodne połączenie z centrum Warszawy oraz innymi jej dzielnicami – wyjaśnia Cezary Grabowski. I dodaje – Bemowo to zielona i dynamicznie rozwijająca się dzielnica Warszawy. Potencjał inwestycyjny Bemowa wzrasta z każdym rokiem, co oznacza, że w pobliżu osiedla powstaną dodatkowe obiekty.

Nazwa osiedla Villa de Charme to gra słów odzwierciedlająca charakter tego miejsca, a przy tym nawiązująca do francuskich korzeni dewelopera. W języku francuskim słowo „charme” tłumaczone jest zarówno jako „czar”, jak i „grab”. – Villa de Charme to połączenie atutów posiadania własnego domu z prywatnym ogródkiem na ogrodzonym terenie oraz udogodnień w postaci przebywania blisko wszelkich walorów miasta – podsumowuje Cezary Grabowski.

Bouygues Immobilier to firma deweloperska o zasięgu międzynarodowym, z wieloletnim doświadczeniem w budownictwie. W Polsce działa od 2001 roku i od tego czasu zrealizowała 50 inwestycji w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu – łącznie na ponad 6900 mieszkań.

Więcej informacji: http://www.bi-polska.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.