Vitalité w Warszawie prawie gotowe. Będzie SPA i boisko
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Budowa osiedla Vitalité na Wilanowie zbliża się do końca. Ta realizacja zasługuje na uwagę ze względu na willową formę budynków i z powodu niezwykłych udogodnień z obszaru well-being, które znajdą się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Na uwagę zasługuje także sąsiad Morysin.
Vitalité to osiedle budowane przez Bouygues Immobilier Polska przy ul. Sytej. 4 budynki wielorodzinne są w stanie surowym zamkniętym. Trwa jeszcze kosmetyka elewacji i montaż ostatnich balustrad. W środku prowadzone są prace wykończeniowe, a wokół budynków układanie chodników i podział ogródków. Budowa powinna zakończyć się na początku 2021 roku.
SPA, siłownia i boisko
Vitalité oznacza witalność. Jak często bywa w przypadku projektów tego dewelopera, tak i tutaj nazwa odnosi się do atrybutów osiedla. Tym razem chodzi o SPA i siłownię w jednym z budynków oraz o strefę rekreacyjną na świeżym powietrzu. Strefa SPA zostanie wyposażona w saunę i jacuzzi, a w siłowni będzie kącik kibica oraz szatnie z prysznicami. Z kolei na zewnątrz powstanie boisko wielofunkcyjne, pagórek, leżaki, ławki i stoły piknikowe. Ta strefa została zaprojektowana głównie z myślą o najmłodszych mieszkańcach, ale nie tylko. – Vitalité to miejsce w znakomitym stylu, zachęcające do prowadzenia aktywnego trybu życia. Nowoczesne i kameralne osiedle łączy w sobie komfort mieszkania pośród zielonego krajobrazu z zaletami życia w wielkim mieście – mówi Cezary Grabowski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Bouygues Immobilier Polska.
A wszystko to pośród nowej zieleni. Deweloper posadzi na terenie osiedla drzewa, krzewy i trawy. – Otaczająca budynki i strefę rekreacyjną zieleń nie tylko poprawi nastrój i oczyści powietrze, ale również będzie sprzyjać integracji przyszłych mieszkańców – przekonuje Cezary Grabowski.
Udogodnienia takie jak SPA i siłownia są wprowadzane w ramach realizacji strategii zrównoważonego budownictwa, którego elementy z obszaru well-being są bardzo ważną częścią. – Poprawiają samopoczucie, zdrowie, kondycję psychiczną i fizyczną. Sprawiają, że jesteśmy bardziej zadowoleni i odczuwamy dobrostan – argumentuje Cezary Grabowski.
Ekskluzywny charakter
Forma niskich (3 kondygnacje łącznie z garażem podziemnym) budynków nawiązuje do architektury willowej. Dachy są spadziste i posiadają lukarny. Elewacje utrzymano w nowoczesnej, minimalistycznej kolorystyce, w której dominują biele, ciepłe szarości i beże. Kolejnym urozmaiceniem formy są wykusze, które są elementem nie tylko dekoracyjnym, ale również praktycznym, ponieważ powiększają wnętrza. Będą one jasne dzięki dużym oknom.
Na uwagę zasługują także elegancko wykończone hole i klatki schodowe: powieszono duże lustra, zamontowano punktowe oświetlenie LED, skrzynki na listy są ze stali nierdzewnej, portale drzwiowe są podświetlone, numery mieszkań i pięter zostały wykonane według specjalnego projektu.
W każdym z budynków znajduje się jedynie 16 mieszkań. To komfortowe układy od 2 do 4 pokoi. Budynki stoją na jednej płycie garażowej. W podziemnym parkingu oprócz miejsc postojowych przygotowano komórki lokatorskie.
Sąsiad Morysin
Vitalité powstaje w okolicy o dobrze rozwiniętej infrastrukturze komunikacyjnej, handlowej i oświatowej. Ale największym walorem lokalizacji jest sąsiedztwo obszaru Morysin, który rozciąga się między Jeziorem Wilanowskim a rzeczką Wilanówką.
– Morysin ma bardzo ciekawą historię, po której ślady zdobią teren do dziś. Głównie są to malownicze ruiny pozostałe po parku w stylu angielskim z uroczymi pawilonami, który przez lata przemienił się w tętniący życiem rezerwat przyrody o szczególnej wartości – opowiada Cezary Grabowski.
Za czasów króla Jana III Sobieskiego i w kolejnym stuleciu teren był w całości porośnięty lasem łęgowym, który ze względu na naturalne granice pełnił funkcję zwierzyńca. Na początku XIX wieku Stanisław Kostka Potocki, ówczesny właściciel Wilanowa, wraz ze swoim architektem, przekształcił obszar w romantyczny park i nazwał Morysinem na cześć wnuka Maurycego, zwanego zdrobniale Morysiem. O tej historii przypominają przede wszystkim istniejące do dziś budowle: klasycystyczny pałacyk w formie rotundy z 1811 roku i domek dozorcy z 1850 roku.
Bouygues Immobilier to firma deweloperska o zasięgu międzynarodowym, z wieloletnim doświadczeniem w budownictwie. W Polsce działa od 2001 roku i od tego czasu zrealizowała 50 inwestycji w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu – łącznie na ponad 6900 mieszkań.
![Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1995337877,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
![Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_986254888,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
![Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_834021605,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.