Komunikaty PR

Wakacje.pl wzmacniają ofertę Nowych Bielaw

2023-04-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Nowe Bielawy wzmacniają ofertę w segmencie usługowym. W toruńskim centrum handlowym właśnie zadebiutowało biuro podróży Wakacje.pl.

– Oferta usługowa Nowych Bielaw staje się nie tylko coraz szersza, ale także coraz bardziej kompleksowa, dając klientom możliwość załatwienia wielu spraw pod jednym dachem. Taki rozwój tego segmentu jest jednym z naszych leasingowych celów – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Otwarcie Wakacje.pl jest tego najlepszym przykładem. Dzięki nowemu biuru podróży, które wzbogaca aktualną już ofertę, odwiedzający centrum mają teraz też dostęp do niezwykle szerokiej propozycji wiodących i sprawdzonych touroperatorów, a przez to do tysięcy atrakcyjnych destynacji wyjazdowych w kraju i zagranicą – dodaje.

Wakacje.pl to dziś lider na rynku zorganizowanych wyjazdów turystycznych. Planujący wypoczynek mogą u niego znaleźć bazę prawie 75 tys. ofert do 150 krajów, która jest codziennie aktualizowana i obejmuje ponad 100 doskonale znanych na europejskim rynku biur podróży –  m.in. Rainbow Tours, Grecos, Coral Travel i wielu innych.

W swojej ofercie Wakacje.pl mają m.in. wczasy pobytowe w Polsce i zagranicą, wycieczki objazdowe na całym świecie, wycieczki do egzotycznych krajów, wypoczynek połączony ze zwiedzaniem, pobyty świąteczne, obozy, kolonie, a także bilety lotnicze i autokarowe, rezerwację hoteli. Korzystający z Wakacje.pl znajdą tutaj także wszystkie niezbędne dodatkowe usługi związane z turystyką: ubezpieczenia, rezerwacje wycieczek fakultatywnych oraz miejsc parkingowych.

– Wakacje.pl to doskonale rozpoznawalna marka, z którą co roku tysiące Polaków planuje urlop. Otwarcie biura podróży w Nowych Bielawach sprawia, że także nasi klienci mogą skorzystać z tej niezwykle ciekawej i zróżnicowanej propozycji, w dodatku w jednym miejscu – mówi przedstawicielka leasingu.

– Jestem przekonana, że ten debiut spotka się z ogromnym zainteresowaniem lokalnego rynku. Tym bardziej, że pojawienie się nowego najemcy zbiega się z okresem, kiedy to Polacy intensywnie planują wyjazdy na letnie wakacje i długie weekendy, a co za tym idzie poszukują ekspertów i zaufanych partnerów, z którymi mogą przygotować się do urlopu – dodaje.

Znajdą coś jeszcze. – Przygotowujemy oferty szyte na miarę pod każdego klienta. Jest on dla nas jak gość, którego obsługa zaczyna się od momentu wejścia do salonu i trwa aż do powrotu do kraju. Aby jak najlepiej go obsłużyć, systematycznie uczestniczymy w szkoleniach produktowych oraz sprawdzamy nowe obiekty na wyjazdach typu study tour, aby jak najdokładniej zaprezentować klientowi wybrane destynacje – mówi Natalia Gotowalska, kierownik salonu Wakacje.pl w Nowych Bielawach.

Wakacje.pl to kolejny najemca w segmencie usługowym Nowych Bielaw. Odwiedzający centrum znajdą tu punkty m.in. banków Millenium i mBank, teleoperatorów Orange, Plus/Polsat Box, T-Mobile, i Play, Canal Plus, Kodano Optyk, Vision Express, Poczty Polskiej, Panek czy Pralni EBS. Od niedawna działa tu także biuro podróży TUI.

– Oferta usługowa Nowych Bielaw stale zyskuje, a co najważniejsze, staje się coraz bardziej kompletna, dając klientom duży wybór i ogrom możliwości. To kierunek rozwoju, który planujemy umacniać, tworząc ofertę convenience, nie tylko w obszarze handlowym, ale i usługowym – mówi Karolina Nitowska.


Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Big Star, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. W 2022 roku rozpoczęto rozbudowę obiektu. Już powstał pierwszy park handlowy, w którym znaleźć można 3 sklepy wielkopowierzchniowe – NEONET, Komfort i Jysk. W trakcie realizacji jest druga, bliźniacza inwestycja, którą również wypełnią 3 marki. Oba obiekty są już w pełni skomercjalizowane.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.