Walter Herz organizuje międzynarodowy webinar - Why invest in Poland
Prestige PR
Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl
Walter Herz, firma doradcza z sektora nieruchomości komercyjnych organizuje międzynarodowe webinarium, podczas którego nastąpi oficjalna premiera raportu „Why invest in Poland”, opracowanego wraz z partnerami, PAIH - Polską Agencją Inwestycji i Handlu Grupa PFR oraz firmą doradztwa personalnego People. W czasie globalnego webinaru, który odbędzie się 9. października br. o godzinie 10:00 omówiona zostanie aktualna sytuacja na rynku inwestycyjnym w naszym kraju, który najefektywniej przyciąga dziś inwestorów, poszukujących możliwości rozwoju biznesu i lokujących kapitał w sektorze nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Webinar będzie podzielony na dwa bloki. Pierwsza część od 10:00 – 11:15 będzie mówiła o rynku inwestycyjnym w Polsce w oparciu o sektor nieruchomości komercyjnych: rynek biurowy, magazynowy, hotelowy oraz retail, druga od 11:15 – 12:20 będzie dedykowana kapitałowi ludzkiemu w kontekście przyszłości rynku biurowego.
Podczas webinaru poruszona zostanie również tematyka dotycząca potencjału gospodarczego Polski i uwarunkowań rynkowych sprzyjających inwestowaniu w naszym kraju. Zagadnienia związane z możliwościami biznesowymi, jakie oferuje polski rynek nieruchomości komercyjnych w segmencie biurowym i hotelowym, a także mechanizmy wsparcia dla inwestorów i przedsiębiorstw oraz aspekty prawne i podatkowe związane z inwestycjami omówi Bartłomiej Zagrodnik, Managing Partner/CEO w Walter Herz oraz Andrzej Szymczyk, Associate Director, Investment&Hospitality w Walter Herz.
Grzegorz Słomkowski, Executive Vice President w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu przybliży aspekty związane z aktualną sytuacją gospodarczą w kraju oraz wsparciem Państwa dla inwestycji w Polsce i dopłatami unijnymi. Możliwości i ofertę naszego rynku pracy zobrazuje z kolei Lucyna Pleśniar, CEO w firmie doradztwa personalnego People.
Potencjał inwestycyjny zostanie również omówiony podczas panelu dyskusyjnego. Wezmą w nim udział przedstawiciele wiodących na polskim rynku firm: Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland w Immofinanz, Karina Trojańska, Chief Operating & Financing Officer in Poland w Panattoni Europe, Miguel Martins, Head Development Northern Europe w InterContinental Hotels Group, Lucyna Pleśniar, CEO w People, Martin Mellor, Head of Poland w Ericsson i Kamil Stanuch, Site Director w Grand Parade part of William Hill.
Webinar skierowany jest do inwestorów poszukujących możliwości biznesowych i inwestycyjnych w Polsce oraz opiniotwórczych mediów o profilu biznesowym. Udział w wydarzeniu możliwy jest po bezpłatnej rejestracji na stronie organizatora https://walterherz.com/en/about-us/why-invest-in-poland
o Walter Herz
Walter Herz jest wiodącym na rynku, polskim podmiotem prowadzącym działalność w sektorze nieruchomości komercyjnych na terenie kraju. Od 8 lat firma świadczy kompleksowe i strategiczne usługi doradcze w całej Polsce. Eksperci Walter Herz doradzają inwestorom, właścicielom nieruchomości i najemcom. Firma zapewnia pełną obsługę, zarówno firmom z sektora prywatnego, jak i publicznego. Doradcy Walter Herz wspierają klientów w poszukiwaniu i wynajmie powierzchni biurowych oraz świadczą usługi doradcze przy realizacji projektów inwestycyjnych w sektorze komercyjnym i hotelowym.
Firma ma siedzibę w Warszawie oraz odziały regionalne w Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście i Łodzi. Walter Herz jest twórcą Akademii Najemcy, pierwszego w Polsce projektu, który wspiera i edukuje najemców powierzchni komercyjnych z całej Polski. Prowadzi szkolenia stacjonarne w największych miastach w kraju. W trosce o najwyższy poziom etyczny świadczonych usług wprowadziła Kodeks Dobrych Praktyk.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.