Komunikaty PR

White Stone sells Celebro to a newcomer to the Polish market - Eika Real Estate

2023-03-01  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Iwona Wiśniewska - Lopez
Prestige PR

Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl

Avison Young represented the seller.

White Stone Development sold Celebro office building to Eika Real Estate Fund represented by its management company Eika Asset Management. Celebro is a modern class A office building located in Warsaw at 22 Gładka Street, offering ca. 7,200 sqm GLA. It was designed by the prestigious architectural studio Kuryłowicz & Associates. Built in 2019, it has a BREEAM New Construction Very Good certificate.

Celebro is 100% leased. The largest tenant is Avon, associated with this location for over 20 years. Part of the building has been adapted for the needs of a clinical trials center for the tenant Pratia from the Neuca group - one of the largest pharmaceutical companies in Central and Eastern Europe. At the end of 2022, Pratia launched the most modern clinical trial center in Europe, MTZ powered by Pratia, focusing on oncology therapy.

The buyer, Eika Real Estate Fund represented by its management company Eika Asset Management, is a Lithuanian asset manager. The portfolio consists mainly of diversified properties in various market segments, located mostly in Lithuania. However, the investor is continuing to be interested in the markets of Central and Eastern Europe.

Anna Suchodolska, co-CEO and CFO at White Stone Development: “We are proud that our building has attracted a new investor on the Polish market, Eika Real Estate Fund. Celebro was built by SPS Construction, a company from our group, then leased to excellent tenants, efficiently managed, which is why we are convinced that we are giving an excellent investment product to the new owner.”

Viktorija Orkine, CEO of Eika Asset Management: “We are happy about this successful closing which is our first investment in Poland. After having built a strong portfolio locally in Lithuania, we have decided to expand our presence to other countries. We are already invested in Latvia and Slovakia. We perceive Poland real estate market as strong and stable, therefore we consider further purchases here.”

Michał Ćwikliński, Principal, Managing Director at Avison Young: “Celebro transaction confirms the attractiveness of the Warsaw office market. In these times of uncertainty, investors are scrutinizing their investment decisions more closely, often leaning towards lower-risk properties. Example of such an asset is undoubtedly Celebro – new, with strong tenants, very well connected with the rest of the city.”

Avison Young represented the seller. CMS and MDDP teams advised White Stone on legal and tax issues accordingly.

The buyer was advised by Eversheds Sutherland, JLL and TPA.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prestige PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.