Komunikaty PR

Więcej „Zielonego” na wrocławskich Pilczycach

2021-01-23  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Le Vert [fr. zielony] to 4-piętrowy budynek z dziedzińcem, zaprojektowany na rzucie dwóch przenikających się prostokątów i usytuowany na niewielkim wzniesieniu. Zaplanowano w nim 83 mieszkania o wielkości od 30 do 85 mkw. Wśród nich są kawalerki, lokale 2-pokojowe, 3-pokojowe i 4-pokojowe. – ­ Do wyboru jest wiele różnych wariantów rozkładu wnętrz, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania przyszłych mieszkańców – podkreśla Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska. – Właśnie rozpoczęliśmy przedsprzedaż – informuje.

Do mieszkań na parterze przynależeć będą przestronne ogródki, a do pozostałych – tarasy narożne oraz balkony. Bryła budynku charakteryzuje się prostotą formy. Jej jedynym elementem ozdobnym są murowane balustrady balkonów wykończone okładziną klinkierową oraz stalowymi elementami. Kolor elewacji jest jasny i ciepły. Został dobrany tak, aby pasował do sąsiadującej zabudowy.

EKO „Zielony”

Le Vert zostanie wyposażone w ekologiczne rozwiązania: zielone patio z leżakami, nowe drzewa, krzewy i kwiaty, budki dla ptaków, energooszczędne oświetlenie LED, tester jakości powietrza i pojemniki do segregacji odpadów.

Tradycyjnie deweloper dużą uwagę poświęcił częściom wspólnym, zarówno tym wewnątrz, jak i na zewnątrz. W środku dominują jasne kolory, przełamane ciemnym odcieniem dużych płytek na posadzkach. Wrażenia elegancji nadaje dekoracyjne oświetlenie LED. W budynku będzie podziemny parking, a przed nim zewnętrze miejsca postojowe. Jednak największą atrakcją ma być zielona strefa relaksu na dziedzińcu, gdzie pojawią się leżaki i ławki wykonane z naturalnych materiałów – drewna i metalu. Teren wokół Le Vert ozdobią trawy, krzewy, kwiaty i nowo posadzone drzewa. Teren będzie ogrodzony.

Po raz pierwszy na Pilczycach

Le Vert to pierwsza inwestycja mieszkaniowa tego dewelopera w północno-zachodniej części miasta. Miejsce jest bardzo atrakcyjne, ze względu na bliskość parku Pilczyckiego ze stawem, Lasu Pilczyckiego, na którego skraju płynie Odra, rzeki Ślęzy i ogródków działkowych. Niedaleko także do Stadionu Wrocław i kąpieliska Glinianki. – Pilczyce to jedno z tych osiedli Wrocławia, które w ostatnich latach zyskało większą popularność wśród szukających miejsca do życia. Otoczenie pełne zieleni, dostęp do terenów i obiektów rekreacyjnych, nowoczesna zabudowa w okolicy oraz wygodne połączenie z centrum miasta to najważniejsze atuty tej lokalizacji – wymienia Cezary Grabowski.

Pilczyce są połączone z centrum tramwajami i autobusami. Najbliższe przystanki znajdują  się ok. 350 m od Le Vert. Z kolei położona nieopodal Autostradowa Obwodnica Wrocławia pozwala szybko i wygodnie wyjechać z miasta.

20. urodziny

Deweloper przyzwyczaił już do tego, że buduje niewielkie inwestycje, zwykle poniżej 100 mieszkań. Dzieje się tak przede wszystkim z uwagi na potrzeby osób poszukujących nowego miejsca do życia. – Od początku stawialiśmy na kameralne projekty i kompaktowe mieszkania, ponieważ Polacy cenią sobie prywatność, chcą mieszkać w mniejszych społecznościach i często szukają kilku pokoi na małej powierzchni. Budujemy mniejsze osiedla, za to w większej liczbie, aczkolwiek dla zróżnicowania oferty zrealizowaliśmy także kilka większych, kilkuetapowych inwestycji mieszkaniowych – wyjaśnia Cezary Grabowski.

W roku 2021 przypada 20-lecie działalności Bouygues Immobilier Polska. Deweloper pierwszą inwestycję mieszkaniową (Rezydencja Renoir) ukończył w roku 2004 w Warszawie, gdzie buduje najwięcej. Pierwszy projekt we Wrocławiu (Wyspiańskiego 11) oddał w roku 2016, zaś w Poznaniu (Manufaktura Stare Miasto) w roku 2019. Przez ten czas zdążył zapisać w portfolio 50 ukończonych inwestycji mieszkaniowych i ponad 6900 oddanych do użytku mieszkań. – Cieszymy się, że przez 20 lat wypracowaliśmy renomę solidnego i godnego zaufania dewelopera. Jesteśmy znani z wysokiej jakości mieszkań, atrakcyjnych lokalizacji i dotrzymywania terminów, dlatego z roku na rok powiększa się grono naszych nowych oraz stałych klientów – przyznaje Cezary Grabowski.

Le Vert to ósma inwestycja dewelopera o francuskim rodowodzie we Wrocławiu. Wśród pozostałych trzy są w budowie: Perspective – Wille Miejskie na Kowalach, Zajezdnia Wrocław na Nadodrzu i Centreville na granicy Nadodrza i Starego Miasta. Inwestycje zakończone to: Jagiełły 6 na Kępie Mieszczańskiej, Wyspiańskiego 11, Belleville na Tarnogaju i Villa Alouette na Grabiszynku. Najmniejsza pod względem liczby mieszkań jest Wyspiańskiego 11 (57), natomiast największa – Perspective (169 w kilku etapach).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.