Więcej „Zielonego” na wrocławskich Pilczycach
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Le Vert [fr. zielony] to 4-piętrowy budynek z dziedzińcem, zaprojektowany na rzucie dwóch przenikających się prostokątów i usytuowany na niewielkim wzniesieniu. Zaplanowano w nim 83 mieszkania o wielkości od 30 do 85 mkw. Wśród nich są kawalerki, lokale 2-pokojowe, 3-pokojowe i 4-pokojowe. – Do wyboru jest wiele różnych wariantów rozkładu wnętrz, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania przyszłych mieszkańców – podkreśla Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska. – Właśnie rozpoczęliśmy przedsprzedaż – informuje.
Do mieszkań na parterze przynależeć będą przestronne ogródki, a do pozostałych – tarasy narożne oraz balkony. Bryła budynku charakteryzuje się prostotą formy. Jej jedynym elementem ozdobnym są murowane balustrady balkonów wykończone okładziną klinkierową oraz stalowymi elementami. Kolor elewacji jest jasny i ciepły. Został dobrany tak, aby pasował do sąsiadującej zabudowy.
EKO „Zielony”
Le Vert zostanie wyposażone w ekologiczne rozwiązania: zielone patio z leżakami, nowe drzewa, krzewy i kwiaty, budki dla ptaków, energooszczędne oświetlenie LED, tester jakości powietrza i pojemniki do segregacji odpadów.
Tradycyjnie deweloper dużą uwagę poświęcił częściom wspólnym, zarówno tym wewnątrz, jak i na zewnątrz. W środku dominują jasne kolory, przełamane ciemnym odcieniem dużych płytek na posadzkach. Wrażenia elegancji nadaje dekoracyjne oświetlenie LED. W budynku będzie podziemny parking, a przed nim zewnętrze miejsca postojowe. Jednak największą atrakcją ma być zielona strefa relaksu na dziedzińcu, gdzie pojawią się leżaki i ławki wykonane z naturalnych materiałów – drewna i metalu. Teren wokół Le Vert ozdobią trawy, krzewy, kwiaty i nowo posadzone drzewa. Teren będzie ogrodzony.
Po raz pierwszy na Pilczycach
Le Vert to pierwsza inwestycja mieszkaniowa tego dewelopera w północno-zachodniej części miasta. Miejsce jest bardzo atrakcyjne, ze względu na bliskość parku Pilczyckiego ze stawem, Lasu Pilczyckiego, na którego skraju płynie Odra, rzeki Ślęzy i ogródków działkowych. Niedaleko także do Stadionu Wrocław i kąpieliska Glinianki. – Pilczyce to jedno z tych osiedli Wrocławia, które w ostatnich latach zyskało większą popularność wśród szukających miejsca do życia. Otoczenie pełne zieleni, dostęp do terenów i obiektów rekreacyjnych, nowoczesna zabudowa w okolicy oraz wygodne połączenie z centrum miasta to najważniejsze atuty tej lokalizacji – wymienia Cezary Grabowski.
Pilczyce są połączone z centrum tramwajami i autobusami. Najbliższe przystanki znajdują się ok. 350 m od Le Vert. Z kolei położona nieopodal Autostradowa Obwodnica Wrocławia pozwala szybko i wygodnie wyjechać z miasta.
20. urodziny
Deweloper przyzwyczaił już do tego, że buduje niewielkie inwestycje, zwykle poniżej 100 mieszkań. Dzieje się tak przede wszystkim z uwagi na potrzeby osób poszukujących nowego miejsca do życia. – Od początku stawialiśmy na kameralne projekty i kompaktowe mieszkania, ponieważ Polacy cenią sobie prywatność, chcą mieszkać w mniejszych społecznościach i często szukają kilku pokoi na małej powierzchni. Budujemy mniejsze osiedla, za to w większej liczbie, aczkolwiek dla zróżnicowania oferty zrealizowaliśmy także kilka większych, kilkuetapowych inwestycji mieszkaniowych – wyjaśnia Cezary Grabowski.
W roku 2021 przypada 20-lecie działalności Bouygues Immobilier Polska. Deweloper pierwszą inwestycję mieszkaniową (Rezydencja Renoir) ukończył w roku 2004 w Warszawie, gdzie buduje najwięcej. Pierwszy projekt we Wrocławiu (Wyspiańskiego 11) oddał w roku 2016, zaś w Poznaniu (Manufaktura Stare Miasto) w roku 2019. Przez ten czas zdążył zapisać w portfolio 50 ukończonych inwestycji mieszkaniowych i ponad 6900 oddanych do użytku mieszkań. – Cieszymy się, że przez 20 lat wypracowaliśmy renomę solidnego i godnego zaufania dewelopera. Jesteśmy znani z wysokiej jakości mieszkań, atrakcyjnych lokalizacji i dotrzymywania terminów, dlatego z roku na rok powiększa się grono naszych nowych oraz stałych klientów – przyznaje Cezary Grabowski.
Le Vert to ósma inwestycja dewelopera o francuskim rodowodzie we Wrocławiu. Wśród pozostałych trzy są w budowie: Perspective – Wille Miejskie na Kowalach, Zajezdnia Wrocław na Nadodrzu i Centreville na granicy Nadodrza i Starego Miasta. Inwestycje zakończone to: Jagiełły 6 na Kępie Mieszczańskiej, Wyspiańskiego 11, Belleville na Tarnogaju i Villa Alouette na Grabiszynku. Najmniejsza pod względem liczby mieszkań jest Wyspiańskiego 11 (57), natomiast największa – Perspective (169 w kilku etapach).
![Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1995337877,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
![Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_986254888,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
![Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_834021605,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.