Komunikaty PR

Wsparcie od Oddziału Poznańskiego PZFD

2021-02-10  |  09:30
Biuro prasowe

Branża deweloperska w całej Polsce aktywnie włączyła się w pomoc w związku z pandemią. Działający na terenie Wielkopolski Oddział Poznański Polskiego Związku Firm Deweloperskich już od wiosny 2020 roku podejmuje szereg działań by wspomóc walkę z koronawirusem.

 

Jeszcze w kwietniu 2020 roku deweloperzy przekazali łącznie ponad 2,5 miliona złotych na walkę z koronawirusem i wsparcie personelu medycznego w całej Polsce. Na tę kwotę złożyły się darowizny w ramach zbiórki wśród firm członkowskich PZFD „Deweloperzy wspierają lekarzy”, a także wsparcie akcji „Korona z głowy”. Ponadto, każdy z oddziałów PZFD podjął też swoje działania, jak również indywidualnie zaangażowali się poszczególni deweloperzy.

Oddział Poznański PZFD włączył się w walkę z trudną sytuacją już na początku ogłoszonej pandemii. W marcu 2020 przedstawiciele związku odwiedzili Szpital Miejski im. Józefa Strusia przy ul. Szwajcarskiej, który obecnie pełni funkcję szpitala zakaźnego. W następstwie rozmów z dyrekcją szpitala na temat potrzeb placówki, ze środków pieniężnych Oddziału Poznańskiego PZFD sfinansowana została instalacja monitoringu na dwóch oddziałach chirurgii. To w sumie 14 kamer, które zdecydowanie ułatwiają codzienne funkcjonowanie personelu medycznego. Ponadto, na prośbę koordynatora Wydziału Zdrowia Urzędu Miasta Poznania i przy współpracy z firmą Algeco, Oddział zapewnił 10 kontenerów mieszkalnych z toaletami i prysznicami dla czterech ośrodków pomocy. Jeden z nich trafił do Ośrodka dla Bezdomnych przy ulicy Kobylepole w Poznaniu, dwa do Wielkopolskiego Centrum Pomocy Bliźniemu Monar-Markot, trzy do poznańskiego Pogotowia Społecznego. Ostatnie cztery wykorzystywane są przez Ośrodek dla Bezdomnych w Błońsku. Wszystkie służą jako miejsce kwarantanny. Jesienią, minionego roku, ze względu na pogarszającą się sytuację Oddział Poznański PZFD podjął decyzję o kontynuacji wsparcia i przedłużeniu finansowania kontenerów do połowy 2021 roku, korygując plany wydatkowania sporej części środków budżetu Oddziału. - Jako Oddział robimy bardzo dużo, by sprostać tej trudnej sytuacji. Jednak w kontekście rozprzestrzeniającej się pandemii, potrzeby i oczekiwania społeczności, w której funkcjonujemy są ogromne. Dlatego podjęliśmy wspólnie decyzje o dalszym finansowaniu funkcjonowania kontenerów. - mówi Andrzej Marszałek, Prezes Zarządu Oddziału Poznańskiego PZFD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.