Komunikaty PR

Żabka Nano debiutuje w Galerii Północnej

2023-10-19  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

 

Galeria Północna rozszerza swoją ofertę spożywczą. W obiekcie pojawiły się dwa nowe punkty – tradycyjna Żabka ulokowana na pasażu oraz autonomiczna Żabka Nano, która znajduje się na drugim piętrze.

W obydwu sklepach można kupić produkty znane klientom sieci, m.in. napoje, gotowe dania, kanapki i przekąski marek własnych Żabki oraz świeżo mieloną kawę z ekspresu. Dodatkowo w tradycyjnej Żabce dostępne są ciepłe przekąski na wynos, np. kultowy hot-dog.

Żabka Nano to sklep autonomiczny łączący w sobie sprzedaż stacjonarną z cyfrowymi rozwiązaniami. System kamer, a także technologia oparta na sztucznej inteligencji, sprawiają, że kupujący mogą tu robić zakupy bez kas, skanowania towaru, kolejek i gotówki.

Aby wejść do sklepu w Północnej należy przyłożyć do terminala kartę płatniczą, którą będzie się płaciło. Przy pierwszej wizycie trzeba też podać numer telefonu, na który przyjdzie SMS z rachunkiem za zakupy. Do lokalu można też wejść skanując wygenerowany w aplikacji mobilnej Żappka kod QR.

Robiąc zakupy w Żabce Nano nie trzeba skanować produktów. Wystarczy wziąć towar z półki i wyjść. Specjalny system kamer, działający w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji i machine learning, rozpozna zdjęte produkty, doliczy je do rachunku kupującego, a następnie sfinalizuje transakcję w momencie, kiedy klient wyjdzie ze sklepu.

Płatność za zakupy pobierana jest automatycznie z karty, która została użyta przy wejściu do sklepu lub którą ma się podpiętą do aplikacji Żappka. Rachunek za zakupy otrzymuje się SMS-em lub poprzez aplikację Żappka.

– Dzięki temu otwarciu nie tylko umacniamy naszą ofertę spożywczą, ale przede wszystkim zyskujemy miejsce, które oferuje nowoczesne zakupy z użyciem najnowszych technologii cyfrowych, w tym AI, co podkreśla rozwój Północnej w duchu omnichannelowym. Klienci zyskują natomiast ogrom udogodnień – mówi Patrycja Bucior, specjalistka ds. przychodów dodatkowych w GTC S.A.

– Kupowanie w Żabce Nano jest nie tylko wygodne i proste, ale przede wszystkim szybkie, bo nie mamy tu kas ani nie musimy skanować produktów. Ponadto, samoobsługowy charakter sklepu umożliwia robienie zakupów spożywczych 24/7, w tym w niedziele niehandlowe, co jest dużym ułatwieniem dla klientów, a w godzinach zamknięcia obiektu dla pracowników Północnej – mówi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.