Komunikaty PR

Zapraszamy na Warsaw Home!

2023-11-03  |  01:00
Biuro prasowe

Warsaw Home to nie tylko targi, to prawdziwe święto branży meblowej i wykończenia wnętrz, łączące w sobie świetny design oraz możliwości biznesowe. Świadczy o tym ogromne zainteresowanie, które podczas poprzedniej edycji przyciągnęło niemal 50 tysięcy odwiedzających z 46 krajów Europy, a także z Kanady, Stanów Zjednoczonych, Chin i Indii. Organizatorzy zapewniają, że tegoroczna edycja będzie rekordowa pod względem frekwencji.

Nie możemy się doczekać, aby zaprezentować Wam nasze najnowsze produkty! Co przygotowaliśmy w tym roku? Oferujemy rozwiązania dla każdego zakątka Waszego domu: kuchni, biura, garderoby, łazienki oraz pomieszczeń gospodarczych. Na naszym stoisku będziecie mieli okazję zobaczyć nowości, takie jak Corner Space Plus, Cargo Maxi i Cargo Maxi Space DUO z linii Maxima PURO, a także nasze już uznane i cenione produkty, takie jak szuflady Ultra Box, systemy do segregacji odpadów, stelaże House Master i Futuro oraz linię Variant MULTI.

Nasza Strefa Koncept to miejsce, gdzie będziecie mogli przetestować najbardziej innowacyjne rozwiązania i mechanizmy. Ponadto, prezentujemy prototypy, które jeszcze nie trafiły do produkcji, ale które chcemy rozwijać i udoskonalać. Jako nowość wprowadzamy Strefę Tapicerowaną, gdzie zaprezentujemy akcesoria i komponenty do produkcji łóżek, foteli i sof. Nie zabraknie również uchwytów, okuć i systemów oświetleniowych. W Strefie Dekores odkryjecie możliwości wzornicze i użytkowe komponentów do produkcji najpiękniejszych mebli, włączając w to blaty, fronty, konglomeraty i płyty marek: Krion, XTONE, Formica, AGT, Panmar Wood i inne.

Dla tych z Was, którzy śledzą najnowsze trendy wzornicze, polecamy nasz Trendbook 2023/2024, w którym znajdziecie mnóstwo inspiracji i pomysłów, a także podsumowanie najważniejszych nurtów świata designu. Na Warsaw Home pokażemy go po raz pierwszy! Oprócz tego, serdecznie zapraszamy Was na pyszną kawę oraz ciekawe rozmowy – nasi eksperci i doradcy będą czekać na Was w hali D na stoisku D2.01.

Do zobaczenia na Warsaw Home!

www.rejs.eu www.e-rejs.eu

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 11:32

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą
Nieruchomości Skyliner w 100% wynajęty
2024-07-24 | 11:00

Skyliner w 100% wynajęty

Karimpol Polska podpisał właśnie umowę najmu na ostatnią wolną przestrzeń biurową w warszawskim biurowcu Skyliner. W ramach porozumienia najemca - jeden z czołowych deweloperów
Nieruchomości Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
2024-07-24 | 08:00

Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym

Niewiele czasu pozostało, by skorzystać z lipcowej promocji Grupy Murapol, w ramach której deweloper postawił do dyspozycji klientów 260 mieszkań i apartamentów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.