Zapraszamy na Warsaw Home!
Warsaw Home to nie tylko targi, to prawdziwe święto branży meblowej i wykończenia wnętrz, łączące w sobie świetny design oraz możliwości biznesowe. Świadczy o tym ogromne zainteresowanie, które podczas poprzedniej edycji przyciągnęło niemal 50 tysięcy odwiedzających z 46 krajów Europy, a także z Kanady, Stanów Zjednoczonych, Chin i Indii. Organizatorzy zapewniają, że tegoroczna edycja będzie rekordowa pod względem frekwencji.
Nie możemy się doczekać, aby zaprezentować Wam nasze najnowsze produkty! Co przygotowaliśmy w tym roku? Oferujemy rozwiązania dla każdego zakątka Waszego domu: kuchni, biura, garderoby, łazienki oraz pomieszczeń gospodarczych. Na naszym stoisku będziecie mieli okazję zobaczyć nowości, takie jak Corner Space Plus, Cargo Maxi i Cargo Maxi Space DUO z linii Maxima PURO, a także nasze już uznane i cenione produkty, takie jak szuflady Ultra Box, systemy do segregacji odpadów, stelaże House Master i Futuro oraz linię Variant MULTI.
Nasza Strefa Koncept to miejsce, gdzie będziecie mogli przetestować najbardziej innowacyjne rozwiązania i mechanizmy. Ponadto, prezentujemy prototypy, które jeszcze nie trafiły do produkcji, ale które chcemy rozwijać i udoskonalać. Jako nowość wprowadzamy Strefę Tapicerowaną, gdzie zaprezentujemy akcesoria i komponenty do produkcji łóżek, foteli i sof. Nie zabraknie również uchwytów, okuć i systemów oświetleniowych. W Strefie Dekores odkryjecie możliwości wzornicze i użytkowe komponentów do produkcji najpiękniejszych mebli, włączając w to blaty, fronty, konglomeraty i płyty marek: Krion, XTONE, Formica, AGT, Panmar Wood i inne.
Dla tych z Was, którzy śledzą najnowsze trendy wzornicze, polecamy nasz Trendbook 2023/2024, w którym znajdziecie mnóstwo inspiracji i pomysłów, a także podsumowanie najważniejszych nurtów świata designu. Na Warsaw Home pokażemy go po raz pierwszy! Oprócz tego, serdecznie zapraszamy Was na pyszną kawę oraz ciekawe rozmowy – nasi eksperci i doradcy będą czekać na Was w hali D na stoisku D2.01.
Do zobaczenia na Warsaw Home!
www.rejs.eu www.e-rejs.eu

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.