Komunikaty PR

Zielony Natolin kusi lokalizacją i ekologicznymi rozwiązaniami

2022-01-11  |  11:00

W inwestycji Zielony Natolin, realizowanej przez Marvipol Development, właścicieli znalazło ponad 50% lokali. Do sprzedaży trafiła oferta mieszkań 1, 2, 3 i 4-pokojowych w kameralnej inwestycji, położonej blisko stacji metra Natolin na Ursynowie. Oddanie budynku do użytkowania zaplanowano na III kwartał 2023 roku.

Projekt Zielony Natolin został pozytywnie przyjęty przez klientów – ponad 50% mieszkań znalazło swoich właścicieli w ciągu 4 miesięcy od wprowadzenia oferty do sprzedaży. Ta kameralna inwestycja, położona 350 metrów od stacji metra Natolin, przy ulicy Raabego 13A w Warszawie, oferuje mieszkania o metrażach od 25 do 75 m2. Na parterze przewidziano lokale pod usługi.

Budynek powstający na warszawskim Ursynowie doskonale wpisuje się w zmieniające się oczekiwania klientów, którzy szczególną uwagę zwracają na ochronę środowiska i coraz częściej dostrzegają korzyści, płynące ze zrównoważonego rozwoju miasta.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z dobrego startu sprzedaży naszej nowej inwestycji. Oferta Zielony Natolin kierowana jest do osób, które starają się troszczyć o środowisko i żyć w zgodzie z ekologią, nie rezygnując przy tym z codziennej wygody. Realizując ten projekt wpisujemy się w zyskujący na popularności trend 15-minutowego miasta. Trend ten stawia na ekologię i jest coraz częściej zauważany w metropoliach światowych, jak Paryż czy Melbourne. Jego cechą jest pozytywny wpływ na ograniczenie zanieczyszczenia powietrza, decentralizacja usług i budowanie więzi społecznych, zapewniając mieszkańcom szybkie dotarcie do wszystkich ważnych miejsc, pieszo lub na rowerze, bez konieczności korzystania z samochodu” – podkreślił Grzegorz Kawecki, wiceprezes Marvipol Development S.A.

Inwestycja Zielony Natolin składa się z sekcji liczącej 3 piętra oraz 10-piętrowej dominanty. W standardzie zastosowane zostaną rozwiązania smart i eko, pozwalające obniżać koszty życia i dbać o środowisko naturalne. Budynek wyposażony zostanie m.in. w panele fotowoltaiczne zapewniające energię do obsługi przestrzeni wspólnych, kostkę z zielonego betonu, który ma właściwości fotokatalityczne oraz samooczyszczające, a także zewnętrzne czujniki jakości powietrza Airly, filtry antysmogowe i oświetlenie LED. Z kolei system automatyki mieszkaniowej w standardzie zoptymalizuje zużycie mediów i pozwoli na ich kontrolę. Na dachu niższej części inwestycji powstanie wspólny taras dla mieszkańców, na którym zaplanowano ławeczki, roślinność, karmniki, poidełka, domki dla ptaków i owadów.

W celu promowania ekologicznych form transportu inwestycja posiadać będzie rowerownię, zewnętrzny parking dla jednośladów, w tym rowerów cargo oraz stację napraw. Przygotowane zostaną udogodnienia w postaci wypożyczalni samochodów elektrycznych na minuty. Dla zmotoryzowanych osób decydujących się na zakup mieszkania przewidziane zostały 83 miejsca postojowe.

 

Więcej informacji na temat tej inwestycji można uzyskać na stronie:  www.zielonynatolin.pl 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.