Komunikaty PR

Zwizualizowane mieszkanie

2021-11-30  |  15:00

Proponowane przez deweloperów mieszkania cieszą się bardzo dużą popularnością. Najdobitniej potwierdza to fakt, że zdecydowana większość lokali mieszkalnych sprzedaje się jeszcze przed zakończeniem inwestycji. Nowoczesne technologie, służące prezentacji oferty deweloperów w biurze lub online, nie tylko są w stanie przekonać klientów do zakupu rok, czy dwa przed odbiorem kluczy. Wręcz pozwalają zajrzeć do wnętrz i poznać nowy dom niemal w każdym detalu. Szaleństwo? Dziś to już standard.

 

Oferty od deweloperów, ich wygląd i charakter oraz sposób prezentacji to ważny element całego rynku mieszkaniowego. Najczęściej premiera sprzedażowa następuje wraz z otrzymaniem pozwolenia na budowę. Ruszają wtedy kampanie reklamowe, a do potencjalnych klientów trafia szereg materiałów prezentujących dany projekt. - Dzięki nowoczesnym technologiom, które na stałe weszły do naszej branży, prezentacja mieszkania klientowi jest bardzo komfortowa, zarówno w biurze sprzedaży, jak i sferze online. Filmy, foldery, dopracowane rzuty 3D mieszkań, wizualizacje wnętrz oraz wiele innych elementów przedstawiają najistotniejsze parametry techniczne i oddają charakter inwestycji. Polski Związek Firm Deweloperskich na bieżąco wspiera wszystkie firmy członkowskie merytorycznie, prezentując podczas szkoleń najnowsze narzędzia prosprzedażowe. Rzecz jasna każda z firm sama wdraża różne rozwiązania w tym zakresie, ale chętnie przekazujemy nasze rekomendacje – mówi Joanna Janowicz, wiceprezes zarządu Oddziału Poznańskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

 

Poznać ulubioną lokalizację

Wybierając osiedle, na którym planujemy zamieszkać, zwykle zaczynamy od lokalizacji. Jest to podstawowe kryterium, ponieważ chcemy mieć wszędzie blisko, oszczędzając czas, a także cieszyć się spokojnym miejscem, gdzie możemy wypocząć po całym dniu pracy.

- Prezentując naszą ofertę, korzystamy na naszej stronie z interaktywnych map inwestycji, dzięki czemu przyszły nabywca może zobaczyć projekt i jego otoczenie w szerszej perspektywie. Jednocześnie można zweryfikować, jak blisko są tak ważne punkty, jak placówki edukacyjne sklepy, czy usługi. Osoby zainteresowane już konkretnym mieszkaniem, mogą na stronie internetowej zobaczyć także jego rzut z wszystkimi danymi technicznymi, cenę oraz standard wykonania – wskazuje Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu spółki Agrobex.

- Wchodząc na stronę internetową z naszą ofertą i klikając w zakładkę lokalizacja, klient otwiera panoramiczne zdjęcie 3D, będące jednocześnie mapą inwestycji oraz okolicy. Kilkoma kliknięciami sprawdzamy odległość z Osiedla Przy Jeziorach do Poznania, Suchego Lasu, Złotnik i terenów zielonych. A to wszystko w perspektywie 360 stopni, w pełni interaktywnie. Warto też nadmienić, że aktualnie oferujemy dwa typy domów, z czterema i pięcioma pokojami. Wszystkie różnice pomiędzy nimi można dostrzec, oglądając rzuty aksonometryczne parterów i pięter – opisuje Tomasz Pietrzyński, członek zarządu firmy More Place.

 

Wybieramy mieszkanie

Kiedy postawimy na konkretne miejsce i inwestycję, wybieramy mieszkanie. Na tym etapie także pojawiają się pytania, natomiast można na nie znaleźć odpowiedź dzięki wsparciu doradców klienta z biura sprzedaży danego dewelopera. – Klienci pytają o wiele spraw. Na szczęście, wiele wątpliwości i odpowiedzi "udziela" interaktywna wizualizacja budynków. Wchodząc na przykład na naszą stronę projektu Nowe Ogrody klient może najeżdżając kursorem myszki wybrać kondygnację, a następnie zobaczyć jej rzut, wraz z konkretnym mieszkaniem. To spore ułatwienie, dzięki czemu nie trzeba prezentować całego prospektu i planów architektonicznych. - wyjaśnia Piotr Łopatka, członek zarządu Proxin Development. – W przypadku inwestycji Nautic Park stworzyliśmy interaktywną makietę 3D dostępną w biurze sprzedaży. Dzięki niej klient może sprawdzić nie tylko jaki będzie mieć widok na Bałtyk ze swojego apartamentów ale również jak prezentuje się najbliższa okolica – dodaje Piotr Łopatka.

- Dla naszej najnowszej propozycji, jaką jest Osiedle Malarska pod Poznaniem, przygotowaliśmy wizualizacje kompleksowo – od budynków zewnętrznych do poszczególnych mieszkań, wraz z rzutami aksonometrycznymi. Ponadto prezentujemy wizualizacje strefy sportowej, komercyjnej, zieleni i placu zabaw. Klient może w pełni poznać osiedle, na którym w przyszłości zamieszka – mówi Marcin Ostojski, reprezentujący KDM Deweloper.

 

Zaglądamy do mieszkań…przed odbiorem kluczy

Wirtualny spacer, przygotowany przez profesjonalną firmę 3Destate pozwala zajrzeć do każdego mieszkania długo przed odbiorem kluczy przez nabywcę. – Poznać ustawność pomieszczeń, ich możliwości aranżacyjne, a nawet zainspirować się stylem wykończenia to duża korzyść. Spacer wirtualny po Apartamentach Bergera pozwala "wejść" do każdego kąta w poszczególnych mieszkaniach, a co warto sprawdzić na naszej stronie www – mówi Agata Nowaczyk, specjalista z biura sprzedaży EBF Development.

- W inwestycji Rodzinny Zakątek w gminie Kórnik proponujemy dwa typy domów szeregowych, o powierzchni 74 i 92 mkw. Dla obu stworzyliśmy realistyczne wizualizacje 3D oraz wirtualny spacer 360 stopni, pozwalający sprawdzić wygląd pomieszczeń w całej okazałości. Otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii od klientów, dla których taka forma prezentacji była przydatna. Tym bardziej że mówimy o ważnej inwestycji, jaką jest zakup domu, czyli miejscu docelowym, w którym zostajemy na lata – zauważa Maciej Bartczak, współwłaściciel KM Building.

- Profesjonalna prezentacja online przynosi wiele pozytywów. Klient oszczędza czas, ponieważ mieszkanie ogląda z dowolnego miejsca, nie ma więc mowy o jakichkolwiek barierach. Wirtualna prezentacja 3D oraz atrakcyjne wizualizacje domów sprawiają, że nabywca na dłużej zatrzymuje się przy ofercie, jest bardziej zaangażowany, dostrzega więcej elementów, rozwija wyobraźnię i widzi siebie we wnętrzu. Przez to patrzy na naszą ofertę bardziej przychylnie, ale na starcie procesu zakupowego ma mniej wątpliwości, bo np. widzi, jakie meble i sprzęty zmieszczą się w poszczególnych pomieszczeniach. Dlatego dla inwestycji Rodzinne Podolany na stronie internetowej wdrożyliśmy spacer 3D dostępny na dowolnym urządzeniu z połączeniem internetowym. Z kolei w najnowszym projekcie Nowy Gruszczyn postawiliśmy na realistycznie wizualizacje wnętrz i wizualizację całego terenu inwestycji, w stylu rozszerzonej rzeczywistości. To ważne dla klientów dopiero poznających okolicę – podkreśla Katarzyna Wyszyńska z biura sprzedaży Sky Investments.

 

Łatwo zauważyć, że osób poszukujących własnego M nadal nie brakuje. Zróżnicowane propozycje, atrakcyjnie przedstawione pobudzają wyobraźnię i skłaniają do spełnienia marzeń o nowym domu. Nie może więc dziwić fakt, że lokale mieszkalne znikają z oferty przed zakończeniem budowy, a nabywcy wybierają je na podstawie m.in. wizualizacji. Nowoczesne technologie wiele ułatwiają. Natomiast eksperci podkreślają, że warto podejść do zakupu rozważnie, prosząc dewelopera o dodatkowe materiały, jak: portfolio dotychczasowych inwestycji, prospekt informacyjny nowego osiedla, standard wykończenia, lista możliwych zmian lokatorskich, czy wreszcie harmonogram płatności. Ustawa deweloperska wszystkie te kwestie doprecyzowuje, a w jej ramach działają najlepsi deweloperzy. Z kolei wizualizacja i wszelkie materiały reklamowe sprawiają, że widzimy się w nowym mieszkaniu, co nastraja niezwykle pozytywnie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.