Zyskaj jeszcze więcej za polecenie oferty Grupy Murapol

Dołącz do grupy ponad pół tysiąca osób, które poleciły ofertę Grupy Murapol znajomym i oprócz premii pieniężnej odbierz prezent – odkurzacz iRobot Roomba. Oferta skierowana jest zarówno do klientów dewelopera, jak również innych osób, które rekomendują zakup lokali mieszkalnych z oferty Murapolu.
Do Programu 5000 dołączyło już ponad pół tysiąca osób, które poleciły mieszkania od Grupy Murapol znajomym lub rodzinie. Program zakłada wypłatę premii o wartości nawet 5 tys. zł każdemu, kto sam zdecydował się na kupno mieszkania od ogólnopolskiego dewelopera, a jego rekomendacja zachęciła do zakupu również innych.
Teraz Program 5000 zostaje wzbogacony o dodatkową zachętę do polecenia oferty Murapolu bliskim. Oprócz premii wypłacanej po spełnieniu warunków Programu, można zyskać dodatkowy prezent – odkurzacz iRobot Roomba. Ten samojezdny, inteligentny robot sprzątający, który trafił już do ponad 25 mln domów na całym świecie, czyni sprzątanie szybszym i wydajniejszym. Dzięki wysoko wydajnym filtrom przechwytuje do 99 proc. najmniejszych nawet cząstek pyłu i kurzu, a innowacyjne szczotki są odpowiednie do czyszczenia zarówno dywanów, jak i kafelków. Czujniki akustyczne i optyczne pozwalają mu znaleźć i skoncentrować się na najbardziej zabrudzonych powierzchniach w mieszkaniu.
Dodatkowy prezent otrzymają klienci, których znajomi dopełnią formalności związanych z umową deweloperską lub przedwstępną do 31 grudnia 2020 roku i wpłacą co najmniej 10 proc. wartości mieszkania.
Formularz zgłoszeniowy dla polecających dostępny jest na stronie internetowej Grupy Murapol. Wystarczy go wypełnić i dostarczyć do dewelopera osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.