Zyskaj jeszcze więcej za polecenie oferty Grupy Murapol

Dołącz do grupy ponad pół tysiąca osób, które poleciły ofertę Grupy Murapol znajomym i oprócz premii pieniężnej odbierz prezent – odkurzacz iRobot Roomba. Oferta skierowana jest zarówno do klientów dewelopera, jak również innych osób, które rekomendują zakup lokali mieszkalnych z oferty Murapolu.
Do Programu 5000 dołączyło już ponad pół tysiąca osób, które poleciły mieszkania od Grupy Murapol znajomym lub rodzinie. Program zakłada wypłatę premii o wartości nawet 5 tys. zł każdemu, kto sam zdecydował się na kupno mieszkania od ogólnopolskiego dewelopera, a jego rekomendacja zachęciła do zakupu również innych.
Teraz Program 5000 zostaje wzbogacony o dodatkową zachętę do polecenia oferty Murapolu bliskim. Oprócz premii wypłacanej po spełnieniu warunków Programu, można zyskać dodatkowy prezent – odkurzacz iRobot Roomba. Ten samojezdny, inteligentny robot sprzątający, który trafił już do ponad 25 mln domów na całym świecie, czyni sprzątanie szybszym i wydajniejszym. Dzięki wysoko wydajnym filtrom przechwytuje do 99 proc. najmniejszych nawet cząstek pyłu i kurzu, a innowacyjne szczotki są odpowiednie do czyszczenia zarówno dywanów, jak i kafelków. Czujniki akustyczne i optyczne pozwalają mu znaleźć i skoncentrować się na najbardziej zabrudzonych powierzchniach w mieszkaniu.
Dodatkowy prezent otrzymają klienci, których znajomi dopełnią formalności związanych z umową deweloperską lub przedwstępną do 31 grudnia 2020 roku i wpłacą co najmniej 10 proc. wartości mieszkania.
Formularz zgłoszeniowy dla polecających dostępny jest na stronie internetowej Grupy Murapol. Wystarczy go wypełnić i dostarczyć do dewelopera osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.