Zyskaj jeszcze więcej za polecenie oferty Grupy Murapol
Dołącz do grupy ponad pół tysiąca osób, które poleciły ofertę Grupy Murapol znajomym i oprócz premii pieniężnej odbierz prezent – odkurzacz iRobot Roomba. Oferta skierowana jest zarówno do klientów dewelopera, jak również innych osób, które rekomendują zakup lokali mieszkalnych z oferty Murapolu.
Do Programu 5000 dołączyło już ponad pół tysiąca osób, które poleciły mieszkania od Grupy Murapol znajomym lub rodzinie. Program zakłada wypłatę premii o wartości nawet 5 tys. zł każdemu, kto sam zdecydował się na kupno mieszkania od ogólnopolskiego dewelopera, a jego rekomendacja zachęciła do zakupu również innych.
Teraz Program 5000 zostaje wzbogacony o dodatkową zachętę do polecenia oferty Murapolu bliskim. Oprócz premii wypłacanej po spełnieniu warunków Programu, można zyskać dodatkowy prezent – odkurzacz iRobot Roomba. Ten samojezdny, inteligentny robot sprzątający, który trafił już do ponad 25 mln domów na całym świecie, czyni sprzątanie szybszym i wydajniejszym. Dzięki wysoko wydajnym filtrom przechwytuje do 99 proc. najmniejszych nawet cząstek pyłu i kurzu, a innowacyjne szczotki są odpowiednie do czyszczenia zarówno dywanów, jak i kafelków. Czujniki akustyczne i optyczne pozwalają mu znaleźć i skoncentrować się na najbardziej zabrudzonych powierzchniach w mieszkaniu.
Dodatkowy prezent otrzymają klienci, których znajomi dopełnią formalności związanych z umową deweloperską lub przedwstępną do 31 grudnia 2020 roku i wpłacą co najmniej 10 proc. wartości mieszkania.
Formularz zgłoszeniowy dla polecających dostępny jest na stronie internetowej Grupy Murapol. Wystarczy go wypełnić i dostarczyć do dewelopera osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.