Nobilia Partnerem Zielonego Funduszu dla Warszawy
Nasadzenia krzewów nad obwodnicą
Sfinansowanie fragmentu większej całości – na takie działania we współpracy z Zielonym Funduszem dla Warszawy zdecydowała się Nobilia, marka, która od lat realizuje szereg działań z zakresu CSR. Tym razem Nobilia włączy się w nasadzenia zieleni niskiej, czyli krzewów, na terenie stolicy.
Troska o planetę i jej zieloną przyszłość jest nam bliska od lat, dlatego z radością weszliśmy we współpracę z Zarządem Zieleni. Cieszymy się, że możemy realnie wesprzeć zieleń w naszym mieście, włączając się tym samym w tworzenie lepszego, zdrowszego środowiska w naszym otoczeniu – komentuje Anna Garmada, właścicielka marki Nobilia.
Inwestycja związana jest z parkiem linearnym powstającym nad Południową Obwodnicą Warszawy (POW) na Ursynowie. Jak wskazują przedstawiciele Zarządu Zieleni m.st. Warszawy – jest to flagowa inwestycja, która już wkrótce się rozpocznie, ponieważ jesienią ruszają prace o charakterze budowlanym. Nasadzenia zaś planowane są na wiosnę 2024 r.
W walce o zieloną przyszłość
Współpraca z Zielonym Funduszem dla Warszawy to nie pierwszy krok Nobilii w kierunku zielonej przyszłości. Marka już kolejny rok aktywnie włącza się w nasadzanie drzew w ramach współpracy z fundacją Las na Zawsze, a także wprowadza ciekawe ekorozwiązania w innych obszarach swojej działalności, w tym: oferowanie certyfikowanych produktów gourmet food z czystymi składami i krótką etykietą, stosowanie przyjaznych dla środowiska opakowań i wypełniaczy, dostarczanie produktów w sposób neutralny dla środowiska, minimalizowanie odpadów produkcyjnych czy korzystanie w 100% z zielonej energii. Więcej informacji o zrównoważonej działalności marki znaleźć można na stronie: www.nobilia.pl/pl/content/zrownowazona-produkcja.
Choć w ramach współpracy z Zielonym Funduszem dla Warszawy Nobilia realizuje nasadzenia krzewów, to możliwości jest znacznie więcej. Firmy mają możliwość adopcji terenów zieleni, zagospodarowania przestrzeni miejskiej czy realizacji projektów wspierających różnorodność biologiczną w mieście oraz edukację przyrodniczą. Wspierając Fundusz, firmy pomagają zapobiegać skutkom zmian klimatycznych, o których coraz częściej alarmują eksperci

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.