Komunikaty PR

Nobilia Partnerem Zielonego Funduszu dla Warszawy

2023-09-11  |  13:00
Biuro prasowe

Nasadzenia krzewów nad obwodnicą

Sfinansowanie fragmentu większej całości – na takie działania we współpracy z Zielonym Funduszem dla Warszawy zdecydowała się Nobilia, marka, która od lat realizuje szereg działań z zakresu CSR. Tym razem Nobilia włączy się w nasadzenia zieleni niskiej, czyli krzewów, na terenie stolicy. 

Troska o planetę i jej zieloną przyszłość jest nam bliska od lat, dlatego z radością weszliśmy we współpracę z Zarządem Zieleni. Cieszymy się, że możemy realnie wesprzeć zieleń w naszym mieście, włączając się tym samym w tworzenie lepszego, zdrowszego środowiska w naszym otoczeniu – komentuje Anna Garmada, właścicielka marki Nobilia.

Inwestycja związana jest z parkiem linearnym powstającym nad Południową Obwodnicą Warszawy (POW) na Ursynowie. Jak wskazują przedstawiciele Zarządu Zieleni m.st. Warszawy – jest to flagowa inwestycja, która już wkrótce się rozpocznie, ponieważ jesienią ruszają prace o charakterze budowlanym. Nasadzenia zaś planowane są na wiosnę 2024 r.

W walce o zieloną przyszłość

Współpraca z Zielonym Funduszem dla Warszawy to nie pierwszy krok Nobilii w kierunku zielonej przyszłości. Marka już kolejny rok aktywnie włącza się w nasadzanie drzew w ramach współpracy z fundacją Las na Zawsze, a także wprowadza ciekawe ekorozwiązania w innych obszarach swojej działalności, w tym: oferowanie certyfikowanych produktów gourmet food z czystymi składami i krótką etykietą, stosowanie przyjaznych dla środowiska opakowań i wypełniaczy, dostarczanie produktów w sposób neutralny dla środowiska, minimalizowanie odpadów produkcyjnych czy korzystanie w 100% z zielonej energii. Więcej informacji o zrównoważonej działalności marki znaleźć można na stronie: www.nobilia.pl/pl/content/zrownowazona-produkcja. 

Choć w ramach współpracy z Zielonym Funduszem dla Warszawy Nobilia realizuje nasadzenia krzewów, to możliwości jest znacznie więcej. Firmy mają możliwość adopcji terenów zieleni, zagospodarowania przestrzeni miejskiej czy realizacji projektów wspierających różnorodność biologiczną w mieście oraz edukację przyrodniczą. Wspierając Fundusz, firmy pomagają zapobiegać skutkom zmian klimatycznych, o których coraz częściej alarmują eksperci

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe

2 lipca Komisja Europejska zaproponowała redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 % do 2040 roku (w stosunku do 1990 r.). Taki cel ma wejść do Prawa Klimatycznego Unii
Ochrona środowiska Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Ochrona środowiska „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.