Komunikaty PR

NOWA kampania Foxy. Kupując Foxy Love the Bee – wspierasz bioróżnorodność i pom

2023-09-11  |  10:00
Biuro prasowe

NOWA kampania Foxy. Kupując Foxy Love the Bee – wspierasz

bioróżnorodność i pomagasz chronić pszczoły

Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę
na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej
roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love
The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje
inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy. Za
kampanię mediową odpowiedzą trzy spółki należące do Group One w modelu
house of communication.

Foxy, producent papierów toaletowych oraz ręczników kuchennych, pomaga
konsumentom w podejmowaniu świadomych decyzji i transparentnie informuje o
rozwiązaniach stosowanych w swoich produktach. Nieustannie szuka również
innowacyjnych rozwiązań, które pomogą chronić bioróżnorodność i środowisko, z
którego zasobów wspólnie korzystamy. Dlatego teraz marka zwraca uwagę na ochronę
pszczół i zachęca do wspólnej zmiany świata, by był przyjaznym i bezpiecznym dla tych
małych stworzeń miejscem. We współpracy z włoską firmą 3Bee, opracowującą
inteligentne systemy monitorowania i diagnostyki zdrowia pszczół, prezentuje linię
produktów Foxy Love The Bee, które powstały z miłości do pszczół i pomagają w ich
ochronie.

Ręczniki kuchenne
Foxy Love The Bee

Papier toaletowy
Foxy Love The Bee

Wszystkie papiery toaletowe oraz ręczniki kuchenne są produkowane z celulozy, która
pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych upraw i kontrolowanych źródeł. Opakowania

produktów Foxy Love The Bee nawiązują do naturalnych siedlisk zapylaczy oraz
faktury plastra miodu. Są wykonane z plastiku, który w 50% pochodzi z recyklingu i w
100% nadają się do ponownego przetworzenia. Dodatkowo, na opakowaniach
umieszczony został kod QR, który po zeskanowaniu, kieruje do strony z informacjami o
współpracy Foxy z firmą 3Bee.
Za kampanię mediową odpowiada agencja Group One w modelu house of
communication. W ramach promocji należąca do grupy spółka Value Media planuje
działania w TV (kampania sponsoringowa) oraz w digitalu (z naciskiem na social media).
Wsparcie w zakresie paid social oraz RTB zapewni SalesTube, a za działania PR oraz
tworzenie contentu na platformy Facebook i TikTok będzie odpowiadać agencja
kreatywna Labcon.

Produkty z linii Foxy Love The Bee dostępne są w szerokiej dystrybucji w całym kraju.

Więcej informacji na temat linii produktów Foxy Love The Bee: www.foxy.eu/pl/3-bee/
Dodatkowe informacje o firmie 3Bee: https://www.3bee.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe

2 lipca Komisja Europejska zaproponowała redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 % do 2040 roku (w stosunku do 1990 r.). Taki cel ma wejść do Prawa Klimatycznego Unii
Ochrona środowiska Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Ochrona środowiska „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.