Komunikaty PR

Nowa kampania napojów herbaciano-owocowych Herbapolu

2023-05-30  |  17:15
Biuro prasowe

Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na formacie video oraz angażujących formach. Intensywna kampania trwać będzie przez cały wiosenno-letni sezon.

Napoje herbaLOVE z sukcesem zadebiutowały na rynku w ubiegłym roku. Teraz dołączył do nich nowy wariant smakowy – herbaLOVE Zielona herbata, melon i nasiona konopi. Tym samym całą linię tworzy obecnie sześć unikalnych produktów. – Nasze wieloletnie doświadczenie i wiedza z zakresu ziół i owoców, jak i nasze głębokie zakorzenienie w naturze, pozwalają nam tworzyć wyjątkowe produkty – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. – Właśnie takie są napoje herbaLOVE, przyciągające ciekawymi, a przy tym doskonale wyważonymi kompozycjami smakowymi, opartymi na połączeniu herbaty, ziół i owoców. To przyjemność smaku i naturalna rześkość, ale też mnóstwo energii, pozytywnych emocji i letnich wibracji.

herbaLOVE będzie szeroko promowane wszędzie tam, gdzie są obecni młodzi konsumenci, stanowiący naturalną grupę odbiorców tych produktów. – Najważniejszym kanałem dla grupy Young Adults jest bez wątpienia Internet – podkreśla Agnieszka Pragacz. – Dlatego to właśnie na tym medium opieramy naszą kampanię. Postawiliśmy na nowoczesny, atrakcyjny dla młodych przekaz, opierając nasz spot o muzyczną, teledyskową formę.

Kampania będzie prowadzona w szerokim zakresie na kanale YouTube (w zróżnicowanych formatach video), w TV Digital (Player.pl, VOD.tvp.pl, PolsatGo) oraz w kanałach Social Media Facebook, Instagram Reels, Tik Tok). Na platformie Tik Tok przeprowadzona zostanie ponadto kampania z influencerami. Działania obejmą także kampanię zasięgową na bazie rich media (formy interaktywne) oraz kampanię display w popularnych serwisach oraz w Social Mediach.

Za przygotowanie konceptu kreatywnego odpowiada Agencja Eskadra, za produkcję spotu – HIGNNOON sp. z o.o., a jego reżyserem jest Alan Willman. Za emisję kampanii odpowiedzialne są agencje: Pure Play Sp. z o.o. (VOD +YouTube) oraz Performance Media (SoMe, display, rich media, influencerzy). Wsparcie PR zapewnia agencja Quality PR.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja

Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.

Polityka

Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.