„Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” – ruszyła kampania
„Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” to hasło pierwszej kampanii marki w nowej identyfikacji wizualnej, podkreślającej zachodzącą transformację oraz kierunek rozwoju producenta samochodów. Elementem kampanii jest zaprezentowany 2 kwietnia 2023 r. spot wideo, który pokazuje, jak Škoda Enyaq Coupé wspiera w odkrywaniu świata bez ograniczeń. Do współpracy przy produkcji filmu marka zaprosiła Joannę Biedermann – polską pilotkę. Spot można obejrzeć na kanale Youtube Škoda Polska: https://www.youtube.com/watch?v=c5Hi9amjX_E.
Odkrywaj bez ograniczeń
Elektryzujący design. Sportowy charakter. Elektryczny napęd. Płynność jazdy. Cisza. To tylko niektóre elementy, które sprawiają, że SUV Enyaq Coupé wspiera w odkrywaniu wszystkiego, co dla nas w życiu ważne, z przyjemnością i bez ograniczeń, a w dodatku z poszanowaniem środowiska naturalnego.
– Škoda Enyaq Coupé to auto, do którego z radością przesiadam się z mojego szybowca, ponieważ czuję, że pomaga mi w odważnym odkrywaniu świata. Cicha praca i niezwykle płynne prowadzenie tego w pełni elektrycznego SUV–a sprawiają, że każda podróż to przyjemność. Poznawanie nowych miejsc to moja pasja, a Škoda Enyaq Coupé została nowym towarzyszem w jej realizowaniu – mówi Joanna Biedermann, polska pilotka.
Realizacja nowego spotu odbyła się na eko–planie, w ramach którego podjęte zostały działania ograniczające ślad węglowy produkcji, takie jak: wykorzystanie aut spełniających określone normy emisji spalin oraz dóbr lokalnych producentów czy rezygnacja z plastiku.
Gotowi na przyszłość
Nowa identyfikacja wizualna Škody to spojrzenie w przyszłość, a także odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów. Odświeżona tożsamość korporacyjna poprawia wygląd w cyfrowych kanałach komunikacji, daje możliwość szerszego użycia znaku słownego oraz podkreśla nowoczesny i charakterystyczny język designu marki. Nowe flagowe barwy Škody, czyli dwa odcienie zieleni: Emerald Green i Electric Green, wskazują bieżące priorytety producenta: ekologię, zrównoważony rozwój oraz elektromobilność.
– Premiera spotu „Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” to szczególny moment dla Škody. Jest to pierwsza kampania w nowej identyfikacji wizualnej, która odzwierciedla zmiany zachodzące w naszej firmie, a także wskazuje kierunek dalszego rozwoju. Przyszłość jest elektryczna, ekologiczna i ekscytująca, czyli dokładnie taka, jak nasza Škoda Enyaq Coupé! – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Škoda Polska – Do współpracy przy tworzeniu kampanii zaprosiliśmy Joannę Biedermann, ponieważ zainspirowała nas swoją pasją i odwagą w jej realizowaniu. Jako marka stawiająca na ciągły rozwój pragniemy wspierać takie kobiety w eksplorowaniu świata. Chcemy nagłaśniać historie odważnych, otwartych i pełnych pasji Odkrywczyń, które mogą stać się dla nas wszystkich inspiracją do spełniania marzeń – dodaje.
Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji, digitalu, kinach oraz kanałach social media marki. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.