Nowa linia produktów do ust od YOPE na bazie wegańskiej lanoliny
Kosmetyki do ust od YOPE — w 100% wegańskie, w których składzie jest ponad 99% składników roślinnych, łączą w sobie zalety pielęgnacyjne i estetyczne. Wszystko po to, by zapewnić ustom komfort, nawilżenie i promienny wygląd.
Delikatna skóra ust potrzebuje wzmożonej ochrony. Narażona każdego dnia na wiatr, mróz czy słońce często jest wysuszona, popękana i bolesna. By wspierać codzienną pielęgnację, YOPE stworzył serię czterech kosmetyków, których głównym składnikiem jest wegańska lanolina. Wytwarzana z odnawialnych składników roślinnych wykazuje te same właściwości co lanolina owcza — zapewnia nawilżenie, trwałość, połysk i elastyczność.
Na serię pod nazwą Lana V, której towarzyszy wizerunek lisiczki Lany, składają się:
Odżywczy balsam do ust Feels Comfy - Zapewnia codzienną pielęgnację dla nawilżonych, miękkich i sprężystych ust. Oprócz vege lanoliny, która zmiękcza i uelastycznia skórę, w składzie znaleźć można masło shea — bogate źródło kwasów tłuszczowych, które dogłębnie odżywia, witaminy A i E — intensywnie nawilżające usta oraz ekstrakt z kwiatu porcelany, który odbija światło, nadając im perłowy blask.
Regenerująca kuracja Say It Soflty - Odżywi i wygładzi nawet najbardziej wysuszone czy popękane usta. Ta pachnąca kokosem, tłusta, ale nie klejąca się konsystencja długotrwale zmiękcza skórę ust. Kompozycja vege lanoliny oraz gęstych olejków, maseł i wosków, w tym olejków jojoba i kokosowego, przynosi ulgę natychmiast po zastosowaniu.
Odżywczy olejek do ust Glow Up! - Daje efekt lśniących ust, jednocześnie regenerując je i nawilżając. Jego sekret tkwi w wyjątkowej mocy 10 olejów roślinnych, wśród których znaleźć można olejek z pestek granatu, który intensywnie nawilża, olej z lnu, który koi i regeneruje, olej z dzikiej róży, który ma działanie silnie odbudowujące oraz olej ryżowy, który ujędrnia i głęboko odżywia usta.
Peeling That’s Smooth - Złuszcza, odżywia i wygładza skórę ust. Pozostawia usta miękkie i gładkie, dzięki zawartym w kosmetyku vege lanolinie, maśle shea oraz pyłowi wulkanicznemu, który działa już od pierwszego użycia, a jednocześnie jest na tyle delikatny, że umożliwia kilkukrotne ścieranie naskórka. Dlatego też peeling można używać w zgodzie z indywidualnymi potrzebami, osiągając zadowalające efekty.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.