Komunikaty PR

Nowa linia produktów do ust od YOPE na bazie wegańskiej lanoliny

2023-04-14  |  14:10
Biuro prasowe

Kosmetyki do ust od YOPE — w 100% wegańskie, w których składzie jest ponad 99% składników roślinnych, łączą w sobie zalety pielęgnacyjne i estetyczne. Wszystko po to, by zapewnić ustom komfort, nawilżenie i promienny wygląd.

Delikatna skóra ust potrzebuje wzmożonej ochrony. Narażona każdego dnia na wiatr, mróz czy słońce często jest wysuszona, popękana i bolesna. By wspierać codzienną pielęgnację, YOPE stworzył serię czterech kosmetyków, których głównym składnikiem jest wegańska lanolina. Wytwarzana z odnawialnych składników roślinnych wykazuje te same właściwości co lanolina owcza — zapewnia nawilżenie, trwałość, połysk i elastyczność.

Na serię pod nazwą Lana V, której towarzyszy wizerunek lisiczki Lany, składają się:

Odżywczy balsam do ust Feels Comfy - Zapewnia codzienną pielęgnację dla nawilżonych, miękkich i sprężystych ust. Oprócz vege lanoliny, która zmiękcza i uelastycznia skórę, w składzie znaleźć można masło shea — bogate źródło kwasów tłuszczowych, które dogłębnie odżywia, witaminy A i E — intensywnie nawilżające usta oraz ekstrakt z kwiatu porcelany, który odbija światło, nadając im perłowy blask. 

Regenerująca kuracja Say It Soflty - Odżywi i wygładzi nawet najbardziej wysuszone czy popękane usta. Ta pachnąca kokosem, tłusta, ale nie klejąca się konsystencja długotrwale zmiękcza skórę ust. Kompozycja vege lanoliny oraz gęstych olejków, maseł i wosków, w tym olejków jojoba i kokosowego, przynosi ulgę natychmiast po zastosowaniu. 

Odżywczy olejek do ust Glow Up! - Daje efekt lśniących ust, jednocześnie regenerując je i nawilżając. Jego sekret tkwi w wyjątkowej mocy 10 olejów roślinnych, wśród których znaleźć można olejek z pestek granatu, który intensywnie nawilża, olej z lnu, który koi i regeneruje, olej z dzikiej róży, który ma działanie silnie odbudowujące oraz olej ryżowy, który ujędrnia i głęboko odżywia usta. 

Peeling That’s Smooth - Złuszcza, odżywia i wygładza skórę ust. Pozostawia usta miękkie i gładkie, dzięki zawartym w kosmetyku vege lanolinie, maśle shea oraz pyłowi wulkanicznemu, który działa już od pierwszego użycia, a jednocześnie jest na tyle delikatny, że umożliwia kilkukrotne ścieranie naskórka. Dlatego też peeling można używać w zgodzie z indywidualnymi potrzebami, osiągając zadowalające efekty.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.