Nowe możliwości zabezpieczeń dla sklepów: metalowe produkty wreszcie pod ochroną
Firma Checkpoint Systems ogłosiła dzisiaj, że opracowała unikalną etykietę zabezpieczającą przeznaczoną specjalnie do przedmiotów metalowych, rozwiązując jeden z odwiecznych problemów związanych z ochroną towarów za pomocą elektronicznych rozwiązań przeciwkradzieżowych (EAS) opartych na częstotliwości radiowej.
Zapewniając ograniczenie strat nawet o 50%, co zostało wykazane podczas testów z udziałem czołowych sprzedawców detalicznych w Stanach Zjednoczonych i Europie, etykieta Checkpoint RF MetalÔ daje sprzedawcom detalicznym jeszcze więcej możliwości w zakresie ochrony metalowych przedmiotów.
Ochrona produktów wysokiego ryzyka
Patrząc na dane historyczne, produkty takie jak puszki z farbą, wiertła i klucze, a także produkty spożywcze i kosmetyczne w metalowych opakowaniach, na przykład w foliach lub puszkach, były trudne do ochrony bez konieczności stosowania technik zabezpieczających, takich jak gabloty wystawowe. Taka sytuacja jest trudna, ponieważ metalowy materiał na takich produktach pochłania energię fal radiowych, utrudniając wykrywanie przedmiotów wynoszonych ze sklepu.
Dzięki ponad 50-letniemu doświadczeniu w opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań, które spełniają wymagania sprzedawców detalicznych na całym świecie, firma Checkpoint wprowadziła kolejną innowację w branży, co czyni ją jedynym dostawcą etykiet zabezpieczających, oferującym specjalne rozwiązanie będące odpowiedzią na ten ważny problem.
Znakomite wyniki testów
Podczas serii testów u sprzedawców detalicznych na całym świecie, etykieta Checkpoint RF MetalÔ wykazała niesamowite wyniki – zmniejszenie strat wszystkich rodzajów produktów, takich jak tuńczyk w puszce, mleko dla niemowląt, dezodoranty, kremy do twarzy i kawy w folii. W ciągu sześciu tygodni w przypadku jednej linii produktów straty zmniejszyły się nawet o 85% dzięki prostemu rozwiązaniu, jakim jest umieszczenie nowej etykiety, a w przypadku większości innych produktów straty ograniczono co najmniej o połowę.
Etykietę Metal można szybko umieścić w sklepie lub u źródła produkcji. Można ją stosować na większości metalowych przedmiotów, tworząc silny wizualny efekt odstraszający. Sprzedawcy detaliczni mogą mieć pewność, że przedmioty narażone na ryzyko kradzieży, mogą być teraz wystawiane na najlepszych pozycjach w sklepie, a jednocześnie są chronione. Co ważne, nie wpłynie to na doświadczenia klientów, ponieważ mała etykieta tylko minimalnie ingeruje w wygląd produktów.
– Ta etykieta to rewolucyjny produkt dla sprzedawców detalicznych. Odkąd wprowadzono technologię RF, zawsze borykaliśmy się z problemem ochrony towarów metalowych. Niektórzy sprzedawcy detaliczni nauczyli się z tym żyć, inni uciekają się do innych technik zabezpieczających, takich jak gabloty, które w naturalny sposób wpływają na zaangażowanie klientów, a co za tym idzie – również na sprzedaż. Etykieta Metal umożliwia ochronę większości rodzajów metalowych przedmiotów na otwartych ekspozycjach i pozwala na znaczne ograniczenie strat – komentuje Ivan Gosling, Global Product Manager w Checkpoint Systems.
Etykieta Checkpoint RF MetalÔ jest już dostępna na rynku.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.