Komunikaty PR

Nowe otwarcia w G City w 1Q 2024 roku

2024-04-26  |  10:15
Biuro prasowe

Wrocławska Galeria Dominikańska wzmocniła swoją ofertę restauracyjno-kawiarnianą otwierając elegancki lokal Wagożercy (243 mkw.) oraz Czas na Herbatę (42 mkw.) – miejsce z bogatą propozycją herbat, wysokogatunkowych kaw i przepysznych czekolad. Do grona najemców dołączyły także dwa punkty gastronomiczne – Smaki Ukrainy i klimatyczna Cukiernia Creme. Pozostałe obiekty należące do G City także wzbogaciły swoje portfolia o szereg nowych brandów. Niektóre lokale przeszły metamorfozę otwierając ponownie swoje salony w znacznie większych przestrzeniach.

W pierwszych miesiącach 2024 roku warszawska Reduta, wzmocniła swoje portfolio w segmencie drogeryjnym. Od połowy marca klienci centrum mogą korzystać z bogatej oferty marki Hebe w salonie o powierzchni 324,34 mkw.

Wśród znaczących kontraktów, podpisanych przez centrum handlowe Atrium Kasztanowa, jest m.in. sfinalizowana umowa najmu z marką Euro Lider. Pojawienie się sali zabaw o powierzchni ponad 750 mkw. sprawiło, że to popularne wśród pilan miejsce zakupów stało się także ważnym punktem rozrywki dla rodzin z dziećmi.

Z kolei tuż przed Świętami Wielkanocnymi swój lokal o powierzchni 37,4 mkw. otworzył jeden z największych touroperatorów w naszym kraju – ITAKA. Jest to w Atrium Kasztanowa drugi salon, po Coral Travel, oferujący wczasy.

Grono najemców innego obiektu G City – Focus w Bydgoszczy, wzbogaciła znana marka z modną odzieżą damską – Bialcon, zajmując lokal o powierzchni 70 mkw. Pod koniec lutego br. klientom bydgoskiej galerii zaprezentował się w nowej odsłonie salon Kodano Optyk Megastore. Punkt o łącznej powierzchni 130 mkw. jest największym lokalem tej sieci w regionie kujawsko-pomorskim. Marka nie tylko zdecydowała się znacznie powiększyć swój lokal, ale także przenieść się do nowej lokalizacji, co pozwoliło jej na rozszerzenie oferowanego asortymentu i uatrakcyjnienie strefy ekspozycji.

Do Focusa powrócił także butik By o la la – marka dla kobiet, które szukają oryginalnych i ciekawych ubrań i chcą wyróżnić się z tłumu. Salon w nowej odsłonie zajmuje powierzchnię aż dwukrotnie większą od poprzedniej – tj. 96,71 mkw.  

Od początku lutego CH Focus zamieniło się także w centrum rozrywki dla dzieci i dorosłych, a to za sprawą emocjonującej wystawy RoboExpo, której powierzchnia wynosi 700 mkw! Do końca kwietnia klienci bydgoskiego centrum mogą zapoznać się z najnowocześniejszymi osiągnięciami robotyki. Dla fanów tej technologii przygotowano pięć specjalnych stref, w tym jedną dedykowaną okularom HoloLens, które przenoszą użytkownika w świat rozszerzonej rzeczywistości.

Jedną z najbardziej spektakularnych nowości w bytomskim centrum handlowym Atrium Plejada, jest otwarcie salonu Sinsay o powierzchni ponad 1000 mkw. Nowy lokal jest jednym z największych salonów sieciówki w Polsce oraz trzecim sklepem tej marki w Bytomiu.

Na otwarcie sali zabaw o powierzchni 285 mkw. w Białymstoku zdecydowała się marka Plac Zabaw Zwierzoland, wybierając na swój debiut centrum handlowe Atrium Biała. Klienci Białej mogą także skorzystać z oferty marki Lavard, która ponownie otworzyła swój sklep w galerii w nowej lokalizacji, pod szyldem Evenemen (85,5 mkw.). Natomiast osoby ceniące wygodę i ręcznie robione produkty ucieszy pojawienie się w centrum sklepu garmażeryjnego Muli Cook o powierzchni 33 mkw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe
2024-07-26 | 09:00

Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców

Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-25 | 10:30

Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?

Marki własne mają się w Polsce świetnie, a perspektywy dla ich rozwoju są bardzo optymistyczne. Obecnie udział takich produktów w skali całego rynku spożywczego sięga ponad 22%[1], co przekłada się na 48 mld
Handel in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan
2024-07-24 | 20:00

in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.