Nowe produkty roślinne w ofercie Żabki
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, z których wielu coraz chętniej sięga po dania bezmięsne, Żabka rozszerza ofertę produktów wegetariańskich i wegańskich. Pierwsza wegańska pizza marki Dr. Oetker będzie dostępna w całej sieci. Poza tym, od września w wybranych testowo sklepach Żabka w Warszawie będzie można spróbować nowych sałatek i kanapek marki własnej Le’Frog.
Żabka daje dobry wybór
Grupa Żabka stworzyła ekosystem rozwiązań, dzięki którym zapewnia łatwy dostęp do dobrej jakości produktów, ułatwia dokonywanie świadomych wyborów żywieniowych, pomagając przy tym zachować zdrową i zbilansowaną dietę. Jednym z filarów Strategii Odpowiedzialności Grupy Żabka jest dobre żywienie, dlatego w ofercie sieci można znaleźć pełnowartościowe dania gotowe. Żabka odpowiada na potrzeby klientów, którzy chcą jednocześnie żyć zdrowo, wygodnie i czerpać przyjemność z codzienności, w tym z wolnego czasu. 79% polskich konsumentów przy wyborze żywności kieruje się właśnie jakością jedzenia i jego wpływem na zdrowie, a nie tylko ceną. Żabka poprawia skład produktów marki własnej oraz stale rozszerza ofertę produktów pochodzenia roślinnego.
Marki Le’Frog z propozycjami dla wegetarian
Od 12. września klienci blisko 140 wybranych sklepów w Warszawie mogą spróbować nowych, wegetariańskich i wegańskich dań, które uzupełniają obecną ofertę marki Le’Frog. Nowości to, Kanapka wege z Roślinnym Qurczakiem® – przygotowana na bazie pieczywa pszenno-żytniego z Roślinnym Qurczakiem®, serem wegańskim, rukolą i ogórkiem konserwowym oraz Kanapka Kozacka – na pieczywie pszennym z serem kozim twarogowym i burakiem marynowanym. Obie do końca września w promocyjnej cenie – 9,99 zł. Klienci ceniący sobie dietę roślinną mogą również zdecydować się na Sałatkę z kaszą gryczaną, dynią pieczoną i sosem musztardowo-miodowym, która kosztuje 11,99 zł. Marka Le’Frog jest również obecna w ponad 55 sklepach w Poznaniu, a od 20 września produkty marki Le’Frog będą dostępne także w wybranych sklepach Żabka we Wrocławiu.
#RoślinnieDobra Pizza? Zapraszamy do Żabki!
Pizza Feliciana Vegan Verdure Piccante, która miała swoją premierę pod koniec sierpnia w sieci Żabka, to pierwsza w ofercie Dr. Oetkera wegańska pizza. Powstała we współpracy z marką Violife. Ta w pełni roślinna propozycja ma cienkie przygotowane na zakwasie ciasto, pomidory, pieczarki i zieloną paprykę, które uzupełnia aromatyczny, lekko pikantny sos pomidorowy oraz roślinna alternatywa sera Violife o smaku cheddara. Jest to idealny wybór dla wegan, wegetarian i osób nietolerujących laktozy czy ograniczających spożycie mięsa.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.