Nowe produkty roślinne w ofercie Żabki
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, z których wielu coraz chętniej sięga po dania bezmięsne, Żabka rozszerza ofertę produktów wegetariańskich i wegańskich. Pierwsza wegańska pizza marki Dr. Oetker będzie dostępna w całej sieci. Poza tym, od września w wybranych testowo sklepach Żabka w Warszawie będzie można spróbować nowych sałatek i kanapek marki własnej Le’Frog.
Żabka daje dobry wybór
Grupa Żabka stworzyła ekosystem rozwiązań, dzięki którym zapewnia łatwy dostęp do dobrej jakości produktów, ułatwia dokonywanie świadomych wyborów żywieniowych, pomagając przy tym zachować zdrową i zbilansowaną dietę. Jednym z filarów Strategii Odpowiedzialności Grupy Żabka jest dobre żywienie, dlatego w ofercie sieci można znaleźć pełnowartościowe dania gotowe. Żabka odpowiada na potrzeby klientów, którzy chcą jednocześnie żyć zdrowo, wygodnie i czerpać przyjemność z codzienności, w tym z wolnego czasu. 79% polskich konsumentów przy wyborze żywności kieruje się właśnie jakością jedzenia i jego wpływem na zdrowie, a nie tylko ceną. Żabka poprawia skład produktów marki własnej oraz stale rozszerza ofertę produktów pochodzenia roślinnego.
Marki Le’Frog z propozycjami dla wegetarian
Od 12. września klienci blisko 140 wybranych sklepów w Warszawie mogą spróbować nowych, wegetariańskich i wegańskich dań, które uzupełniają obecną ofertę marki Le’Frog. Nowości to, Kanapka wege z Roślinnym Qurczakiem® – przygotowana na bazie pieczywa pszenno-żytniego z Roślinnym Qurczakiem®, serem wegańskim, rukolą i ogórkiem konserwowym oraz Kanapka Kozacka – na pieczywie pszennym z serem kozim twarogowym i burakiem marynowanym. Obie do końca września w promocyjnej cenie – 9,99 zł. Klienci ceniący sobie dietę roślinną mogą również zdecydować się na Sałatkę z kaszą gryczaną, dynią pieczoną i sosem musztardowo-miodowym, która kosztuje 11,99 zł. Marka Le’Frog jest również obecna w ponad 55 sklepach w Poznaniu, a od 20 września produkty marki Le’Frog będą dostępne także w wybranych sklepach Żabka we Wrocławiu.
#RoślinnieDobra Pizza? Zapraszamy do Żabki!
Pizza Feliciana Vegan Verdure Piccante, która miała swoją premierę pod koniec sierpnia w sieci Żabka, to pierwsza w ofercie Dr. Oetkera wegańska pizza. Powstała we współpracy z marką Violife. Ta w pełni roślinna propozycja ma cienkie przygotowane na zakwasie ciasto, pomidory, pieczarki i zieloną paprykę, które uzupełnia aromatyczny, lekko pikantny sos pomidorowy oraz roślinna alternatywa sera Violife o smaku cheddara. Jest to idealny wybór dla wegan, wegetarian i osób nietolerujących laktozy czy ograniczających spożycie mięsa.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.