Nowe produkty z profesjonalnej linii roślinnych dermokosmetyków od Veoli
Marka VEOLI BOTANICA wprowadza na rynek nowe produkty z profesjonalnej linii roślinnych dermokosmetyków.
23 listopada 2022 w restauracji Oliva w Warszawie VEOLI BOTANICA uczciła 5 lat swojej działalności oraz sukces premiery trzech nowych produktów. Z tej okazji zaprosiła przyjaciół i Ambasadorów swojej marki do świata, w którym najważniejsze jest dobro tworzone w zgodzie z naturą. Realizując tę ideę, konsekwentnie od pięciu lat VEOLI BOTANICA koncentruje się na najnowszych rozwiązaniach technologicznych, innowacyjnych formułach i bogatych składach produktów z kategorii premium.
Zainspirowani spektakularnym sukcesem uwielbianego przez kobiety serum pod oczy i na powieki 20 SECONDS MAGIC EYE TREATMENT marka podjęła decyzję o rozbudowaniu swojej linii roślinnych dermokosmetyków o kolejne przełomowe produkty. Cieszącą się ogromną popularnością linię dermokosmetyków wyróżnia zaawansowana technologia, wegańskie składy oraz bogate i skuteczne składniki aktywne. VEOLI BOTANICA wierzy, że w kwestii świadomej pielęgnacji #STĘŻENIEmaZNACZENIE. Dlatego zadbała o to, aby nowości zawierały retinal, ceramidy i witaminę C w jednych z najwyższych stężeń składników aktywnych na polskim rynku. Każdy z tych produktów był szczegółowo tworzonyprzez okres dwóch lat. Dzięki temu udało się stworzyć unikatowe formuły łączące składniki o niezwykłej sile i skuteczności, zachowujące jednocześnie delikatne dla skóry działanie. Dedykowane tym produktom opakowanie dodatkowo przyczynia się do ich skuteczności – szklana, ciemna buteleczka z pompką chroni produkt przed działaniem światła oraz zapobiega dostawaniu się powietrza do środka.

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.