Komunikaty PR

Nowe produkty z profesjonalnej linii roślinnych dermokosmetyków od Veoli

2022-11-28  |  14:00
Biuro prasowe

Marka VEOLI BOTANICA wprowadza na rynek nowe produkty z profesjonalnej linii roślinnych dermokosmetyków.

23 listopada 2022 w restauracji Oliva w Warszawie VEOLI BOTANICA uczciła 5 lat swojej działalności oraz sukces premiery trzech nowych produktów. Z tej okazji zaprosiła przyjaciół i Ambasadorów swojej marki do świata, w którym najważniejsze jest dobro tworzone w zgodzie z naturą. Realizując tę ideę, konsekwentnie od pięciu lat VEOLI BOTANICA koncentruje się na najnowszych rozwiązaniach technologicznych, innowacyjnych formułach i bogatych składach produktów z kategorii premium.

Zainspirowani spektakularnym sukcesem uwielbianego przez kobiety serum pod oczy i na powieki 20 SECONDS MAGIC EYE TREATMENT marka podjęła decyzję o rozbudowaniu swojej linii roślinnych dermokosmetyków o kolejne przełomowe produkty. Cieszącą się ogromną popularnością linię dermokosmetyków wyróżnia zaawansowana technologia, wegańskie składoraz bogate i skuteczne składniki aktywne. VEOLI BOTANICA wierzy, że w kwestii świadomej pielęgnacji #STĘŻENIEmaZNACZENIE. Dlatego zadbała o to, aby nowości zawierały retinal, ceramidy i witaminę C w jednych z najwyższych stężeń składników aktywnych na polskim rynku. Każdy z tych produktów był szczegółowo tworzonyprzez okres dwóch lat. Dzięki temu udało się stworzyć unikatowe formuły łączące składniki o niezwykłej sile i skuteczności, zachowujące jednocześnie delikatne dla skóry działanie. Dedykowane tym produktom opakowanie dodatkowo przyczynia się do ich skuteczności – szklana, ciemna buteleczka z pompką chroni produkt przed działaniem światła oraz zapobiega dostawaniu się powietrza do środka.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.