Nowe restauracje i letnie oblicze Fabryki Norblina

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Należący do Grupy Capital Park wielofunkcyjny kompleks Fabryka Norblina na warszawskiej Woli poszerza swoją ofertę gastronomiczną o kolejne restauracje. Całkowita powierzchnia poświęcona kulinariom zajmuje już ponad 10 tys. mkw. powierzchni i znajdzie się na niej docelowo aż 37 lokali. Dodatkowo na sezon wiosenno-letni Fabryka Norblina wypełniła się ogródkami, w których do dyspozycji gości kompleksu jest niemal 500 miejsc. Wystartowała także muzyczna scena letnia, na której do połowy września odbędzie się ponad 100 koncertów.
Gastronomiczna oferta Fabryki Norblina poszerzyła się o nowe restauracje. Do najemców kompleksu dołączyły Bocca Ristorante & Pizzeria z włoską kuchnią i pizzą neapolitańską wyrabianą według tradycyjnych receptur oraz SOUL on the grill – serwujący amerykański comfort food m.in. burgery, żeberka czy steki prosto z grilla. W pierwszych dniach czerwca działalność rozpoczęła restauracja Paradiso z kuchnią międzynarodową, a już za kilka dni swoje podwoje w jednym z historycznych budynków otworzy legendarny warszawski tex-mex - Blue Cactus. W najbliższych tygodniach ofertę urozmaicą także Dary Natury – Pijalnia Ziół oraz lodziarnia Good Lood. Łącznie z nowymi konceptami powierzchnia gastronomiczna obiektu wyniesie ponad 10 000 mkw., co czyni ją największą tego typu strefą w Polsce.
W Fabryce Norblina każdy z pewnością znajdzie coś w swoim guście. Łącznie funkcjonować tu będzie 37 konceptów gastronomicznych. Obecnie działa ich już 31, w czerwcu dołączą kolejne dwa, a pozostałe cztery, na które są już podpisane umowy najmu, otworzą się dla gości w III i IV kwartale br. W Food Town - największym warszawskim food hallu zlokalizowanym w pięciu historycznych halach (3.500 mkw.) funkcjonują aż 24 koncepty gastronomiczne, w których klienci mogą wybierać z rozmaitych propozycji kuchni z całego świata. Działają tam również cztery tematyczne bary z 50-osobowym zespołem barmańskim prowadzonym przez cocktail art directora Adama Grądziela oraz szefa barów Tomasza Małka - zwycięzcę 66 konkursów barmańskich na całym świecie, 4-krotnego Mistrza Roadhouse World Final oraz 4-krotnego zwycięzcę międzynarodowej ligi flair WFA Grand Slam. W Piano Barze obok doskonałych drinków serwowane są tapasy, sałatki czy dania główne, a od wtorku do piątku także lunche. Z kolei w zabytkowej oficynie willi Franciszka Ryxa znajduje się jedyny w Warszawie lokal Wiśniewski z nalewkami własnego wyrobu oraz multitap bar z piwem kraftowym - UWAGA Piwo. W Bistro BioBazar dla wielbicieli kuchni sezonowej śniadania oraz lunche bazujące na świeżych produktach prosto od wystawców ekologicznego targu powstają pod okiem szefa kuchni – Michała Toczyłowskiego.
W związku z sezonem ogródkowym na terenie kompleksu pojawiło się także dodatkowych niemal 500 miejsc dla gości poszczególnych barów i restauracji znajdujących się w historycznych budynkach kompleksu. Wystartowała również Letnia Scena Fabryki Norblina. W każdy weekend do połowy września w uliczkach Fabryki Norblina rozbrzmiewać będzie muzyka na żywo, wykonywana przez artystów reprezentujących najrozmaitsze gatunki muzyczne. To kolejna inicjatywa Fundacji Fabryki Norblina, mająca na celu wsparcie młodych talentów. Łącznie, w ramach cyklu pod hasłem „Make Music Not War” odbędzie się ponad 100 koncertów. Wśród muzyków znajdują się laureaci konkursów mający na koncie liczne występy czy uczestnictwo w programach muzycznych np. The Voice of Poland, a także absolwenci najlepszych polskich uczelni muzycznych takich jak Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina czy Akademia Muzyczna w Katowicach.
Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Parkponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są już koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna - Food Town, Piano Bar
z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętnia ponad 200-letnią historię tego miejsca oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe.
W kompleksie funkcjonują już salony jublierskie Yes oraz W.Kruk, drogeria L’Erbolario z włoskimi kosmetykami, Super-Pharm, Medicover Stomatologia, salony optyczne Paris Optique, Sirene Eyewear, a wkrótce dołączy do nich także Medicover Optyk. Działalność rozpoczęły także Lifestyle Designers Boutique oferujący artykuły piśmiennicze oraz akcesoria biznesowe, sklep duńskiej marki audio Bang & Olufsen, kwaciarnia Buqiet i salon M&P alkohole posiadający bogaty wybór trunków.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.