Nowe salony Grupy Bemo i kolejne marki w portfolio
Biuro Prasowe Grupa Bemo Motors
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
bemo|alertmedia.pl| |bemo|alertmedia.pl
506 051 987
www.grupabemo.pl
Z początkiem marca Grupa Bemo otworzyła w Łodzi swój drugi obiekt – Auto Club. To trzecia uruchomiona w tym kwartale jednostka, która będzie obsługiwać zarówno nowych, jak i obecnych Klientów marki Opel. Jako pierwsze w tej roli zadebiutowały dwa obiekty w Poznaniu. Jeszcze w tym roku do Grupy dołączą kolejne punkty, w tym flagowy multimarkowy obiekt w Falentach koło Warszawy.
Grupa Bemo od kilku lat sukcesywnie rozwija swoje portfolio dealerskie o kolejne marki i lokalizacje.
W 2014 roku rozpoczęła sprzedaż i świadczenie usług serwisowych dla marki Peugeot w Poznaniu, a w 2018 roku dla marki Citroen. Od tamtej pory w Grupie pojawiła się także marka DS, której Grupa Bemo jest dziś jedynym dealerem oraz autoryzowanym punktem serwisowym w województwie wielkopolskim.
- Jako jedna z największych grup dealerskich w Polsce stale obserwujemy rynek i poszukujemy nowych możliwości rozwoju biznesu. Obok inwestycji w nasze projekty, m.in. poszerzanie sieci sprzedaży samochodów używanych czy GB Rent, spółki skupionej na krótkoterminowym wynajmie aut Klientom indywidualnym i biznesowym, zacieśniamy relacje z Partnerami zewnętrznymi. Z dużą starannością podchodzimy do realizowanych przez nas przedsięwzięć, czego efektem jest zaufanie, jakim obdarza nas druga strona – mówi Piotr Mrugalski, Prezes Grupy Bemo.
30-letnie doświadczenie dealerskie Grupy Bemo pozwoliło firmie szybko odnaleźć się w nieznanych dla siebie wcześniej markach. Dziś stabilnie funkcjonują salony Auto Club w Poznaniu, przy ulicy Opłotki 15 oraz w Złotnikach, przy ul. Obornickiej 4. Oba obiekty od ubiegłego roku oferują pojazdy marek Peugeot i Citroen, a od lutego br. także marki Opel. Łódzka lokalizacja na razie będzie rozwijać sprzedaż samochodów ze znaczkiem Opel, a już za miesiąc mapę sieci Auto Club o marki Citroen i Peugeot uzupełni obiekt w Szczecinie.
- W Bemo dbamy o to, by jako partner zapewniać bezpieczeństwo, skuteczność i pełną współpracę w zakresie osiągania wspólnych celów. Doskonałym przykładem, który pokazuje, jak to owocuje, jest współpraca z Grupą Stellantis. Nie powiedzieliśmy ostatniego słowa i w trakcie budowy jest właśnie nasza nowa flagowa lokalizacja w Falentach koło Warszawy. To wyjątkowy obiekt, który w jednym miejscu będzie oferować pojazdy różnych marek – podsumowuje Łukasz Janicki, Dyrektor Sprzedaży Marek Stellantis w Grupie Bemo.
Obiekt w Falentach to ogromna inwestycja, która podsumuje 30 lat sukcesów Grupy Bemo w Polsce. Na przestrzeni 3 hektarów powstaje nowoczesny plac o powierzchni 5 tys. m2, który będzie służył ekspozycji samochodów używanych oraz innowacyjny obiekt, gdzie na kolejnych 5 tys. m2 Klienci będą mogli zakupić oraz serwisować u autoryzowanego dealera pojazdy różnych marek. Obecnie w pawilonie handlowym w Falentach, który pełni funkcję przejściowego rozwiązania, sprzedawane są pojazdy używane oraz nowe pojazdy z portfolio marki Opel.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi
Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.