Komunikaty PR

Nowe smaki z nowej paki, czyli Edycja Limitowana Krakersów mini marki Lajkonik

2023-03-06  |  01:00
Biuro prasowe

Ser + Jalapeño oraz Bekon to dwa nowe, wyraziste smaki Krakersów mini marki Lajkonik. Klientów z pewnością przyciągną nie tylko lubiane, intensywne smaki Edycji Limitowanej, ale także wyróżniające się opakowania.

Lider w segmencie Krakersów

Krakersy to jedna z ulubionych słonych przekąsek konsumentów. Niekwestionowanym liderem w tym segmencie jest marka Lajkonik, która posiada aż 51,3% udziału[1]. Sprzedaż wartościowa w ujęciu rocznym wzrosła o 26,8%, a ilościowa 22,1%.

Dlatego producent konsekwentnie rozbudowuje swoje portfolio o nowe rodzaje i smaki krakersów. Od momentu wprowadzenia na rynek Krakersy mini cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów i ich sprzedaż również rośnie. Klienci chętnie sięgają po dostępne na rynku smaki: Ser i Cebulka, Solone oraz Czerwona Papryka.

Edycja Limitowana dla tych, którzy lubią wyraziste smaki

- Dla tych, którzy lubią nowości, marka Lajkonik przygotowała wyjątkową Edycję Limitowaną. Na sklepowych półkach pojawią się dwa warianty: Ser + Jalapeño oraz Bekon. To odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy preferują klasyczne serowe i mięsne smaki, ale także dla tych młodszych, którzy dodatkowo poszukują ostrzejszej nuty. Delikatna chrupiąca tekstura mini krakersa połączona z intensywnym smakiem z pewnością zaspokoi podniebienie niejednego przekąskowicza - mówi Małgorzata Stojanowska-Szulejko, Kierownik ds. marki Lajkonik.

Oprócz wyjątkowych smaków Edycja Limitowana zaskakuje opakowaniem. Symbole sera i papryczek układają się w nowoczesną mozaikę, a pomarańczowo-brązowe fale nawiązują do struktury i kształtu plastrów boczku. Apetyczność projektów podbijają graficzne smaczki w kształtach liter. Delikatną chrupkość symbolizuje przełamany krakers. Tak jak i dostępne wcześniej na rynku warianty Krakersów mini, opakowania Edycji Limitowanej są wygodne i gwarantują łatwe otwieranie.

Krakersy mini dostępne są w sklepach w całej Polsce w gramaturze: 100g.


[1]  Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udział w sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży w sztukach, w okresach skumulowanych w05 2021 – w4 2022 vs. w05 2022 – w4 2023 kategoria: SALTY BAKERY INCL. BREAD STICKS segment: Crackers (klasyfikacja własna klienta)

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.