Komunikaty PR

Nowe udogodnienia dla Klientów Pekao Leasing

2020-05-20  |  16:00

Trwająca w Polsce od ponad dwóch miesięcy pandemia koronawirusa spowodowała wiele ograniczeń, które mają duży wpływ na funkcjonowanie wielu przedsiębiorstw. Brak nowych klientów oraz kontraktów powoduje problemy z utrzymaniem płynności finansowej firmy, na którą wpływają opłaty stałe, w tym kredyty czy raty leasingowe. Pekao Leasing wyszedł naprzeciw potrzebom klientów i wprowadził dla nich program udogodnień, by pomóc zminimalizować negatywne skutki pandemii odczuwane przez przedsiębiorców.

Wprowadzenie systemu pracy zdalnej wśród pracowników spółki, ograniczenie wizyt klientów w oddziałach do minimum, a w zamian zaproponowanie kontaktu za pośrednictwem portalu klienta, rozmowy telefonicznej czy nawet przez komunikatory. To nie jedyne udogodnienia, które na początku pandemii wprowadziło Pekao Leasing, by pomóc przedsiębiorcom. Ważnym punktem w programie udogodnień Pekao Leasing jest też możliwość szybkiej modyfikacji harmonogramów opłat, praktycznie od ręki. Zmiana może polegać na obniżeniu do 6 kolejnych rat do poziomu pokrywającego spłatę odsetek lub wydłużeniu okresu finansowania do 6 miesięcy bądź wprowadzeniu obu tych elementów jednocześnie. Co istotne, spółka nie pobiera żadnych opłat za zmianę harmonogramu.

- Celem programu udogodnień Pekao Leasing, jest zapewnienie pomocy naszym klientom w przetrwaniu trudnego okresu lock-out’u. Wszystkie wnioski naszych Klientów są rozpatrywane w trybie pilnym. Zależy nam na tym, by każdy z naszych klientów Pekao Leasing czuł się bezpiecznie - mówi Szymon Kamiński, Prezes Zarządu Pekao Leasing.

Portal Klienta: https://portal.pekaoleasing.com.pl/Login

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA Biuro prasowe
2024-04-25 | 16:00

Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA

Role związane z tworzeniem wartości i zrównoważonym rozwojem zyskają na znaczeniu, rekompensując utratę stanowisk spoza zakresu partnerstwa biznesowego na rzecz
Finanse Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
2024-04-24 | 10:30

Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu

Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego okresu rok temu. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Faktorów w
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.