Nowi najemcy w Atrium Biała
W ostatnim czasie Atrium Biała wzbogaciło swoją ofertę o 3 nowe marki. Z początkiem roku w centrum handlowym otworzyły się: salon odzieżowy Pitbull (100 mkw.), butik optyczny Fielmann (117 mkw.), a także salon CCC działający w nowej odsłonie (805 mkw.). W kwietniu z kolei portfolio galerii wzmocni marka odzieży sportowej JD Sports (372 mkw.).
Początek roku w białostockiej galerii obfitował w debiuty popularnych marek. W styczniu br. swoje progi dla klientów otworzył sklep z odzieżą streetwearową i sportową PitBull West Coast. To pierwszy sklep tej znanej sieci w mieście. Firma projektuje ubrania z myślą o osobach aktywnych i pewnych siebie, zwolenników unikalnego stylu. W ofercie znaleźć można różnorodne kolekcje ubrań odpowiednich na każdą porę roku – począwszy od szerokiego przekroju kurtek, po bluzy i spodnie z wytrzymałej bawełny. T-shirty i koszulki typu longsleeve od marki Pitbull uzupełnia treningowa kolekcja termoaktywna, podkreślająca sylwetkę i dająca swobodę podczas wysiłku. Ubrania sportowe PitBull West Coast wykorzystywane są w rozmaitych sportach, takich jak sztuki walki, bmx, downhill, kite-surfing, rugby, motocross, bike trial. Marka ma swój sklep na parterze Atrium Biała, w sąsiedztwie sklepów Big Star i Venezia.
W lutym na otwarcie salonu optycznego zdecydowała się niemiecka marka Fielmann, wybierając na swój lokalny debiut białostocką galerię Atrium Biała. Salon oferuje bogatą ofertę okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych, a także akcesoria do ich pielęgnacji. Klienci znajdą w nim ponad 2000 oprawek pochodzących z najnowszej własnej kolekcji marki Fielmann oraz od światowych producentów, takich jak Ray-Ban, Rodenstock czy Gucci. To, co wyróżnia markę Fielmann, to nie tylko różnorodna kolekcja produktów, ale także wyjątkowe podejście do klienta. Doświadczeni doradcy pomogą w doborze okularów idealnie dopasowanych do kształtu twarzy i indywidualnego stylu. Dodatkowo podczas wizyty w salonie każdy może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku wykonanego przy wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu. W pierwszym salonie marki Fielmann w Białymstoku można kupić kompletną parę okularów korekcyjnych już od 89 zł, a okularów progresywnych od 279 zł. Butik optyczny usytuowany jest na parterze obok banku Millennium i naprzeciwko wejścia do hipermarketu bi1.
Także od lutego w Atrium Biała można skorzystać z oferty marki CCC, która ponownie otworzyła swój sklep w galerii w nowej, większej lokalizacji, zyskując więcej przestrzeni na ekspozycje asortymentu. Salon zaaranżowano według najnowszej koncepcji marki CCC. Przestronne wnętrza, przemyślane rozwiązania, nowoczesny wygląd i szereg dodatkowych funkcjonalności to atuty nowo otwartego sklepu. W lokalu klienci znajdą szeroki wybór obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Asortyment uzupełniają torebki i akcesoria stworzone przez znanych polskich i zagranicznych producentów. W bogatym portfolio CCC znajdują się wyroby sztandarowych marek, takich jak Lasocki, Gino Rossi, Badura, DeeZee i Jenny Fairy. Równie ciekawie przedstawia się oferta dla osób prowadzących aktywny tryb życia. Mają one do wyboru szeroką gamę produktów popularnych brandów sportowych. Ponadto klienci CCC mogą skorzystać z bezpłatnej usługi „zamów do domu” oraz czytnika „esize.me”.
- Dzięki obecności silnych, popularnych marek, możemy oferować atrakcyjny i coraz bardziej zróżnicowany asortyment. Zależy nam na tym, aby w Atrium Biała klienci mieli do wyboru ciekawe oferty z różnych sklepów, tak, by odpowiadały one potrzebom zmieniającego się społeczeństwa i stylu życia. Dlatego uważnie przyglądamy się trendom zakupowym kupujących, uwzględniając ich preferencje w naszym portfolio. Aktualna oferta handlowa, wzbogacona o topowe marki idealnie wpisuje się w oczekiwania i potrzeby klientów w różnym wieku - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
To nie koniec nowości. Już w kwietniu do grona najemców Atrium Biała dołączy znana na całym świecie firma JD Sports, specjalista shoes & apparel. To marka dla osób lubiących aktywnie spędzać czas. W portfolio JD Sports znajdują się zarówno produkty topowych brandów, między innymi Nike, Adidas, Vans, Timberland, The North Face, jak i autorskie kolekcje marki. W zależności od upodobań oraz gustów, nowo otwarty sklep zaoferuje klientom szeroki asortyment różnych stylów – sporty, streetwear, outdoor czy athleisure. Jednym słowem w JD Sports każdy znajdzie dla siebie coś, co będzie odpowiednikiem must-have nadchodzącego sezonu. Obecność marki JD Sports w Atrium Biała to także możliwość poznania jej własnych brandów, takich jak Pink Soda Sport czy Supply&Demand, a także limitowanych kolekcji i wyjątkowych premier. Sklep zlokalizowany będzie obok drogerii Super Pharm.
Więcej informacji: www.atrium-biala.pl

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.