Komunikaty PR

Nowy numer kwartalnika Deweloper&Marketing jest już dostępny!

2024-08-01  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mikołaj Ostrowski
RynekPierwotny.pl

ul. Adama Naruszewicza 27/101
02-627 Warszawa
m.ostrowski@rynekpierwotny.pl
530619988
rynekpierwotny.pl

Wakacje to doskonały czas na poszerzenie wiedzy i pogłębienie swoich zainteresowań – na przykład w dziedzinie marketingu. Jeśli to właśnie ta tematyka jest Wam szczególnie bliska, to koniecznie sięgnijcie po nowy numer kwartalnika Deweloper&Marketing.

W bieżącym wydaniu szczególnej uwadze polecamy wywiad z CEO OKAM City - Arie Koren oraz CEO OKAM Capital - Marcinem Michalcem, który m.in. odsłania kulisy działań marketingowych związanych z przygotowaniem master planu dla projektu F.S.O. PARK oraz planach spółki na drugie półrocze 2024 r. Zachęcamy również do zapoznania się pozostałymi tekstami, dotyczącymi takich tematów jak: zażegnanie kryzysu wizerunkowego, tworzenie prawdziwie „zielonego” marketingu, wykorzystanie Unique Selling Preposition (UPS) i design
thinkingu w marketingu nieruchomości czy też dos and donts rozmowy sprzedażowej.

Serdecznie zapraszamy do lektury! 

Kwartalnik dostępny na stronie: https://dewelopermarketing.pl.

----
Wydawcą kwartalnika Deweloper&Marketing jest Property Group. Magazyn ukazuje się od 2018 r. i jest skierowany do wszystkich osób zainteresowanych marketingiem nieruchomości, a w szczególności do pracowników firm deweloperskich oraz współpracujących z deweloperami agencji marketingowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: RynekPierwotny.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Rokmates z wyłącznością na influencer marketing Speakly w regionie CEE Biuro prasowe
2024-07-31 | 15:12

Rokmates z wyłącznością na influencer marketing Speakly w regionie CEE

Wyłączność na influencer marketing Polska agencja influencer marketingu Rokmates nawiązała długofalowe partnerstwo z wydawcą Speakly, aplikacji do nauki języków obcych,
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.