Komunikaty PR

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

2024-07-25  |  16:30
Biuro prasowe

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30, podczas ceremonii otwarcia transmitowanej na antenie TVP. 

- Nasze spoty będą towarzyszyły najbardziej popularnym olimpijskim dyscyplinom, m.in. lekkiej atletyce, siatkówce, pływaniu, judo, wioślarstwu oraz piłce nożnej. Ostatnie emisje naszych spotów zaplanowane są na dzień ceremonii zamknięcia, 11 sierpnia 2024 roku. Łącznie widzowie zobaczą nasz branding 252 razy podczas transmisji z Paryża oraz w audycjach „Halo, tu Paryż”. Będziemy lokowani także przy programach w studio „IO Paryż 2024” – powiedziała Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu w WIŚNIOWSKI.

Igrzyska to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych na świecie, które co cztery lata przyciąga uwagę miliardów ludzi. Poprzednie Igrzyska w Tokio oglądało niemal 19 milionów Polaków, co stanowi połowę populacji naszego kraju. Jak informuje biuro prasowe WIŚNIOWSKI, biorąc pod uwagę dogodniejsze godziny transmisji z Paryża, firma spodziewa się jeszcze większej widowni. W tegorocznych, letnich igrzyskach udział weźmie 10 714 sportowców rywalizujących w 32 dyscyplinach.

 - Igrzyska Olimpijskie to wyjątkowa okazja do budowania wizerunku marki na globalnej scenie. Decydując się na sponsorowanie transmisji, chcemy podkreślić nasze zaangażowanie w promowanie wartości takich jak sportowa rywalizacja, wytrwałość, dążenie do doskonałości oraz działania zgodne z zasadami fair-play. Wierzymy, że obecność marki WIŚNIOWSKI podczas tak prestiżowego wydarzenia przyczyni się do umocnienia naszej pozycji na rynku i zwiększenia świadomości naszej marki wśród szerokiego grona odbiorców – dodała Monika Młynarczyk.

Firma WIŚNIOWSKI od lat wspiera sport i działania CSR, promujące sportowe pasje lokalnych społeczności. W tym roku, został on głównym sponsorem Międzynarodowego Turnieju dla młodych piłkarzy – Sokolik Cup 2024, a także wspierał klub sportowy Global Cheer NS w ramach Mistrzostw Świata Cheerleaders w Orlando, USA. Dodatkowo regularnie wspiera lokalne kluby, takie jak m.in. KS Dunajec, ULKS Przydonica czy klub cyklistów Marmande. Znając potrzeby samych sportowców, WIŚNIOWSKI realizuje także inwestycje w obiektach sportowych - nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Wśród ostatnich inwestycji można wspomnieć o realizacji dla Hali 100-lecia KS Cracovia czy stadionu w Karpaczu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji Biuro prasowe
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.