Komunikaty PR

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

2024-07-25  |  16:30
Biuro prasowe

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30, podczas ceremonii otwarcia transmitowanej na antenie TVP. 

- Nasze spoty będą towarzyszyły najbardziej popularnym olimpijskim dyscyplinom, m.in. lekkiej atletyce, siatkówce, pływaniu, judo, wioślarstwu oraz piłce nożnej. Ostatnie emisje naszych spotów zaplanowane są na dzień ceremonii zamknięcia, 11 sierpnia 2024 roku. Łącznie widzowie zobaczą nasz branding 252 razy podczas transmisji z Paryża oraz w audycjach „Halo, tu Paryż”. Będziemy lokowani także przy programach w studio „IO Paryż 2024” – powiedziała Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu w WIŚNIOWSKI.

Igrzyska to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych na świecie, które co cztery lata przyciąga uwagę miliardów ludzi. Poprzednie Igrzyska w Tokio oglądało niemal 19 milionów Polaków, co stanowi połowę populacji naszego kraju. Jak informuje biuro prasowe WIŚNIOWSKI, biorąc pod uwagę dogodniejsze godziny transmisji z Paryża, firma spodziewa się jeszcze większej widowni. W tegorocznych, letnich igrzyskach udział weźmie 10 714 sportowców rywalizujących w 32 dyscyplinach.

 - Igrzyska Olimpijskie to wyjątkowa okazja do budowania wizerunku marki na globalnej scenie. Decydując się na sponsorowanie transmisji, chcemy podkreślić nasze zaangażowanie w promowanie wartości takich jak sportowa rywalizacja, wytrwałość, dążenie do doskonałości oraz działania zgodne z zasadami fair-play. Wierzymy, że obecność marki WIŚNIOWSKI podczas tak prestiżowego wydarzenia przyczyni się do umocnienia naszej pozycji na rynku i zwiększenia świadomości naszej marki wśród szerokiego grona odbiorców – dodała Monika Młynarczyk.

Firma WIŚNIOWSKI od lat wspiera sport i działania CSR, promujące sportowe pasje lokalnych społeczności. W tym roku, został on głównym sponsorem Międzynarodowego Turnieju dla młodych piłkarzy – Sokolik Cup 2024, a także wspierał klub sportowy Global Cheer NS w ramach Mistrzostw Świata Cheerleaders w Orlando, USA. Dodatkowo regularnie wspiera lokalne kluby, takie jak m.in. KS Dunajec, ULKS Przydonica czy klub cyklistów Marmande. Znając potrzeby samych sportowców, WIŚNIOWSKI realizuje także inwestycje w obiektach sportowych - nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Wśród ostatnich inwestycji można wspomnieć o realizacji dla Hali 100-lecia KS Cracovia czy stadionu w Karpaczu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.