Komunikaty PR

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

2024-07-25  |  16:30
Biuro prasowe

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30, podczas ceremonii otwarcia transmitowanej na antenie TVP. 

- Nasze spoty będą towarzyszyły najbardziej popularnym olimpijskim dyscyplinom, m.in. lekkiej atletyce, siatkówce, pływaniu, judo, wioślarstwu oraz piłce nożnej. Ostatnie emisje naszych spotów zaplanowane są na dzień ceremonii zamknięcia, 11 sierpnia 2024 roku. Łącznie widzowie zobaczą nasz branding 252 razy podczas transmisji z Paryża oraz w audycjach „Halo, tu Paryż”. Będziemy lokowani także przy programach w studio „IO Paryż 2024” – powiedziała Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu w WIŚNIOWSKI.

Igrzyska to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych na świecie, które co cztery lata przyciąga uwagę miliardów ludzi. Poprzednie Igrzyska w Tokio oglądało niemal 19 milionów Polaków, co stanowi połowę populacji naszego kraju. Jak informuje biuro prasowe WIŚNIOWSKI, biorąc pod uwagę dogodniejsze godziny transmisji z Paryża, firma spodziewa się jeszcze większej widowni. W tegorocznych, letnich igrzyskach udział weźmie 10 714 sportowców rywalizujących w 32 dyscyplinach.

 - Igrzyska Olimpijskie to wyjątkowa okazja do budowania wizerunku marki na globalnej scenie. Decydując się na sponsorowanie transmisji, chcemy podkreślić nasze zaangażowanie w promowanie wartości takich jak sportowa rywalizacja, wytrwałość, dążenie do doskonałości oraz działania zgodne z zasadami fair-play. Wierzymy, że obecność marki WIŚNIOWSKI podczas tak prestiżowego wydarzenia przyczyni się do umocnienia naszej pozycji na rynku i zwiększenia świadomości naszej marki wśród szerokiego grona odbiorców – dodała Monika Młynarczyk.

Firma WIŚNIOWSKI od lat wspiera sport i działania CSR, promujące sportowe pasje lokalnych społeczności. W tym roku, został on głównym sponsorem Międzynarodowego Turnieju dla młodych piłkarzy – Sokolik Cup 2024, a także wspierał klub sportowy Global Cheer NS w ramach Mistrzostw Świata Cheerleaders w Orlando, USA. Dodatkowo regularnie wspiera lokalne kluby, takie jak m.in. KS Dunajec, ULKS Przydonica czy klub cyklistów Marmande. Znając potrzeby samych sportowców, WIŚNIOWSKI realizuje także inwestycje w obiektach sportowych - nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Wśród ostatnich inwestycji można wspomnieć o realizacji dla Hali 100-lecia KS Cracovia czy stadionu w Karpaczu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.