Komunikaty PR

Obiad ze Scooby-Doo dla dziecka tylko w Żabce

2021-09-10  |  13:30
Biuro prasowe

Żabka oferuje bogaty wybór produktów wspierających zrównoważone żywienie, także dla najmłodszych, w tym dania obiadowe marki własnej Szamamm Kids. Charakteryzuje je wysoka jakość, smak i prosty skład, a także bajkowe opakowania na licencji ulubionej przez dzieci postaci – Scooby-Doo. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego wystartowała kampania wizerunkowa „o rajuśku, ale dobre”, poświęcona Szamamm Kids.

– Nowa linia Szamamm Kids to nasza odpowiedź zarówno na potrzeby żywieniowe najmłodszych konsumentów, jak i na oczekiwania zapracowanych rodziców, którym niejednokrotnie brakuje pomysłu i czasu na przygotowanie pożywnego posiłku dla dziecka. To pełnowartościowe, gotowe dania obiadowe w porcjach dedykowanych dzieciom. Posiadają prosty skład, dużo warzyw i są wolne od substancji konserwujących oraz sztucznych barwników. Do tego serwowane są w wygodnym opakowaniu z wizerunkiem ulubieńca dzieci, psa Scooby-Doo na etykiecie – mówi Piotr Rajewski, Dyrektor Handlowy w Żabka Polska.

Szamamm Kids to gotowe dania obiadowe w porcjach dedykowanych dzieciom. Aktualnie w ramach linii Żabka oferuje Makaron literki z pulpecikami drobiowo-marchewkowymi, sosem koperkowym i brokułem 250 g oraz Makaron zwierzątka z pulpecikami drobiowo-dyniowymi i sosem pomidorowym z serem mascarpone 225 g. Produkty dostępne są w cenie 10,99 zł/szt.

Posiłki Szamamm Kids charakteryzują się niską zawartością cukru i są wolne od substancji konserwujących oraz sztucznych barwników. Dodatkowo zostały wzbogacone warzywami, podanymi w przystępnej dla dziecka formie, np. w gotowanych na parze pulpecikach „przemycona” została marchewka oraz kawałki dyni. Serwowane są na tacce trójdzielnej, dzięki której można dobrać odpowiednią porcję nawet dla największego niejadka. Posiłki są łatwe do przygotowania – wystarczy podgrzać je w mikrofalówce.

Etykiety opakowań, w których oferowane są dania gotowe Szamamm Kids, zostały stworzone na licencji Scooby-Doo. Zamiast fotografii dania przedstawiają postać psa Scooby-Doo. W tle pojawiają się także zarysy innych postaci z bajki. Dodatkowym wyróżnikiem kategorii dziecięcej jest dopisek „kids” przy logotypie.

Poszerzenie portfolio marki własnej Szamamm o produkty dla dzieci z linii Kids wspiera kampania wizerunkowa „o rajuśku, ale dobre”.

W ramach marki własnej Szamamm Żabka oferuje gotowe dania obiadowe na każdą okazję. Są wśród nich zarówno dania dobrze znane, takie jak pierogi, naleśniki, kotlety, makarony czy skrzydełka panierowane, jak i inspiracje kulinarne z całego świata – od uwielbianych smaków kuchni włoskiej po egzotyczne smaki Bliskiego i Dalekiego Wschodu. Na mniejszy głód sieć proponuje pyszne zupy. Wszystkie dania pozbawione są substancji konserwujących. Dostępne są także specjalnie oznaczone warianty bezmięsne.

Więcej informacji o marce Szamamm na: https://www.zabka.pl/tylko-u-nas/szamamm

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7500 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny! Biuro prasowe
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.