Circle K przedłuża akcję z darmową kawą dla mundurowych i ratowników na granicy
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
Dostrzegając wysiłek i mając na uwadze trud pracy pograniczników, policjantów i żołnierzy, a także ratowników medycznych, działających na wschodniej granicy, firma Circle K podjęła decyzję o wydłużeniu terminu z 3 na 17 grudnia, w którym pracownicy służb mundurowych i ratownicy medyczni mogą skorzystać z darmowej kawy, herbaty i czekolady na stacjach Circle K w Bielsku Podlaskim, Białymstoku i Suwałkach. Napój zabrany do własnego termosu lub kubka termicznego, pozwoli na ogrzanie przez długi czas. Akcja łącznie trwa przez cztery tygodnie do 17 grudnia 2021 r. włącznie.
Dzięki współpracy Circle K i Polskiego Czerwonego Krzyża i przekazaniu przez firmę bonów paliwowych, wsparcie w postaci pakietów pomocowych i przedmiotów pierwszej potrzeby, przekazanych przez darczyńców, a także środków medycznych i wsparcia medycznego mogło dotrzeć do potrzebujących. Niesienie pomocy i wsparcie potrzebujących, niezależnie od ich wieku, płci, narodowości czy wyznania to ważny aspekt dla firmy Circle K. Wspólne działanie z Polskim Czerwonym Krzyżem w ramach tej akcji to tylko jedna z wielu inicjatyw podejmowanych przez sieć stacji Cirlce K z PCK.
Nie ma czegoś takiego jak darmowa broń…
Waloryzacja to nie podwyżka. Co naprawdę negocjują firmy z sektora ochrony?
Thales zaprezentował zaawansowane rozwiązania defence na targach MSPO w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.