Circle K przedłuża akcję z darmową kawą dla mundurowych i ratowników na granicy
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
Dostrzegając wysiłek i mając na uwadze trud pracy pograniczników, policjantów i żołnierzy, a także ratowników medycznych, działających na wschodniej granicy, firma Circle K podjęła decyzję o wydłużeniu terminu z 3 na 17 grudnia, w którym pracownicy służb mundurowych i ratownicy medyczni mogą skorzystać z darmowej kawy, herbaty i czekolady na stacjach Circle K w Bielsku Podlaskim, Białymstoku i Suwałkach. Napój zabrany do własnego termosu lub kubka termicznego, pozwoli na ogrzanie przez długi czas. Akcja łącznie trwa przez cztery tygodnie do 17 grudnia 2021 r. włącznie.
Dzięki współpracy Circle K i Polskiego Czerwonego Krzyża i przekazaniu przez firmę bonów paliwowych, wsparcie w postaci pakietów pomocowych i przedmiotów pierwszej potrzeby, przekazanych przez darczyńców, a także środków medycznych i wsparcia medycznego mogło dotrzeć do potrzebujących. Niesienie pomocy i wsparcie potrzebujących, niezależnie od ich wieku, płci, narodowości czy wyznania to ważny aspekt dla firmy Circle K. Wspólne działanie z Polskim Czerwonym Krzyżem w ramach tej akcji to tylko jedna z wielu inicjatyw podejmowanych przez sieć stacji Cirlce K z PCK.
W KIELCACH DYSKUTOWANO O NOWOCZESNYCH MUNDURACH
PRZEŁOMOWE TECHNOLOGIE W UMUNDUROWANIU. DEBATA PODCZAS TARGÓW MSPO 2024
Czy Estonia to brakujący element dla polskiego przemysłu obronnego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.