#ObudźEnergię: OZE Biomar wesprze Fundację Akogo? Ewy Błaszczyk
#ObudźEnergię: OZE Biomar wesprze Fundację Akogo? Ewy Błaszczyk
W ramach rozpoczętej z początkiem maja akcji, OZE Biomar przekaże Fundacji Akogo? Ewy Błaszczyk wsparcie tytułem darowizny. Bez względu na to czy instalację fotowoltaiczną wybierze klient indywidualny czy firmowy, do potrzebujących powędruje 100 zł za każdy sprzedany kWp. Środki zostaną wykorzystane na cele statutowe Fundacji, w tym wyposażenie prowadzonej przez Fundację Kliniki „Budzik”.
Inicjatywa OZE Biomar może być szczególnie interesująca dla klientów biznesowych, którzy zazwyczaj wybierają instalacje o większej mocy, by zasilić swoje przedsiębiorstwa. Wiele firm zwraca coraz większą uwagę na prowadzenie biznesu w sposób zrównoważony. Działania proekologiczne, CSR czy różnego rodzaju akcje mające na celu pomoc słabszym stały się często równie ważnym elementem wizerunku, jak sama oferta danej firmy. W tym wypadku sam fakt zakupu fotowoltaiki oznacza zarówno poprawę wizerunku firmy, jak również konkretną kwotę, która trafi do pacjentów Kliniki.
Akcja to prosty sposób na pomoc potrzebującym przy jednoczesnej, korzystnej zmianie źródła energii. Jak powszechnie wiadomo, fotowoltaika to ekologiczna alternatywa dla tradycyjnych metod pozyskiwania prądu czy ogrzewania. Co również istotne, własne źródło ekologicznego prądu to doskonałe remedium na obecną sytuację na rynku energetyki i ciągłe wzrosty cen.
Więcej informacji na temat akcji znajduje się na stronie firmy: https://www.oze-biomar.pl/kampania/obudz-energie
Zaproszenie Ewy Błaszczyk do udziału w akcji: https://youtu.be/g8qVFDA7GFw
Endress+Hauser ekspertem na H2POLAND & NetZero
Mateusz Marczewski członkiem zarządu Axpo Polska
Z energią do pracy – Stoen Operator zaprasza na WAT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.