Domowe oszczędności w trosce o planetę. Z Tchibo to proste!

Zasoby naturalne to nie tylko cenne surowce, ale i nieodłączne elementy zarówno gospodarki, jak i naszej codzienności. Właśnie dlatego zadbanie o nie powinno trafić na szczyt listy naszych priorytetów. Ułatwić to mogą innowacyjne gadżety, które coraz częściej możemy spotkać w sklepach. Znajdziemy je m.in. w ofercie firmy Tchibo, która dąży do tego, aby stać się przedsiębiorstwem w 100% zrównoważonym.
Każdego dnia korzystamy z zasobów naturalnych. Zużywamy wodę, produkujemy energię z wiatru i promieni słonecznych oraz eksploatujemy gleby, uprawiając rośliny. Zużywamy także zasoby nieodnawialne, takie jak węgiel czy gaz ziemny. Skala tych działań jest ogromna, dlatego, w trosce o planetę, warto wprowadzić choćby najmniejsze zmiany. Istnieją na to proste rozwiązania, które możemy stosować w naszych domach. Dostarcza ich m.in. marka Tchibo, która nie tylko sama podejmuje szereg działań minimalizujących wpływ na otoczenie, ale pomaga też w tym swoim Klientom. W jej szerokim portfolio znajdują się produkty, dzięki którym w łatwy sposób zmienimy codzienne nawyki na te bardziej przyjazne środowisku.
Oszczędzanie wody w zasięgu ręki
W ofercie Tchibo można znaleźć szereg produktów pomagających troszczyć się o środowisko na co dzień. Jednym z nich jest nakładka na kran, ułatwiająca oszczędzanie wody. Dzięki niej można kontrolować jej zużycie, a tym samym obniżać comiesięczne rachunki za eksploatację wody. A jeśli zbyt długie kąpiele weszły nam w nawyk, w naszej łazience powinien zagościć inny produkt – klepsydra, odmierzająca czas spędzony pod prysznicem, która zmotywuje nas do jego skrócenia.
W ofercie Tchibo znaleźć można także słuchawkę prysznicową LED, wyświetlającą poziom zużycia i temperaturę wody oraz wskaźnik, który spełnia tę samą funkcję, a do tego nie wymaga baterii. W kontekście ochrony środowiska i postępujących zmian klimatycznych tego typu domowe rozwiązania mają ogromne znaczenie.
Zrównoważony rozwój, zrównoważone działania
Uczciwość wobec człowieka i natury to motto, którym kieruje się marka Tchibo. Oznacza ono, że każde działanie, podejmowane przez firmę, planowane jest również z myślą o odpowiedzialności za świat, w którym żyjemy oraz za obecne i przyszłe pokolenia. Dotyczy to również portfolio produktowego.
– Droga do bycia przedsiębiorstwem w 100% zrównoważonym jest złożona i wymaga podejmowania działań w wielu sektorach naszego biznesu. Chcemy, aby zmiany, których dokonujemy, były realizowane od podszewki i obejmowały coraz szersze obszary naszej działalności, również portfolio produktowe. Chcemy nie tylko zachęcać konsumentów do podejmowania zrównoważonych decyzji zakupowych, ale także im je ułatwiać. Mamy ambicję, aby wyznaczać branżowe standardy i inspirować inne przedsiębiorstwa – mówi Gabriela Bar-Rutkowska, menedżerka ds. komunikacji korporacyjnej i odpowiedzialności biznesu w Tchibo Warszawa.
W trosce o środowisko na co dzień pomogą nam małe działania, np. wprowadzenie jednego lub dwóch praktycznych produktów, dzięki którym zmienimy nasze codzienne nawyki na korzystniejsze dla środowiska. Takie gadżety można znaleźć w ofercie Tchibo. Dzięki nim pozytywna zmiana jest na wyciągnięcie ręki.

Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.