Komunikaty PR

Domowe oszczędności w trosce o planetę. Z Tchibo to proste!

2023-08-30  |  11:00

Zasoby naturalne to nie tylko cenne surowce, ale i nieodłączne elementy zarówno gospodarki, jak i naszej codzienności. Właśnie dlatego zadbanie o nie powinno trafić na szczyt listy naszych priorytetów. Ułatwić to mogą innowacyjne gadżety, które coraz częściej możemy spotkać w sklepach. Znajdziemy je m.in. w ofercie firmy Tchibo, która dąży do tego, aby stać się przedsiębiorstwem w 100% zrównoważonym.

Każdego dnia korzystamy z zasobów naturalnych. Zużywamy wodę, produkujemy energię z wiatru i promieni słonecznych oraz eksploatujemy gleby, uprawiając rośliny. Zużywamy także zasoby nieodnawialne, takie jak węgiel czy gaz ziemny. Skala tych działań jest ogromna, dlatego, w trosce o planetę, warto wprowadzić choćby najmniejsze zmiany. Istnieją na to proste rozwiązania, które możemy stosować w naszych domach. Dostarcza ich m.in. marka Tchibo, która nie tylko sama podejmuje szereg działań minimalizujących wpływ na otoczenie, ale pomaga też w tym swoim Klientom. W jej szerokim portfolio znajdują się produkty, dzięki którym w łatwy sposób zmienimy codzienne nawyki na te bardziej przyjazne środowisku.

Oszczędzanie wody w zasięgu ręki

W ofercie Tchibo można znaleźć szereg produktów pomagających troszczyć się o środowisko na co dzień. Jednym z nich jest nakładka na kran, ułatwiająca oszczędzanie wody. Dzięki niej można kontrolować jej zużycie, a tym samym obniżać comiesięczne rachunki za eksploatację wody. A jeśli zbyt długie kąpiele weszły nam w nawyk, w naszej łazience powinien zagościć inny produkt – klepsydra, odmierzająca czas spędzony pod prysznicem, która zmotywuje nas do jego skrócenia.

W ofercie Tchibo znaleźć można także słuchawkę prysznicową LED, wyświetlającą poziom zużycia i temperaturę wody oraz wskaźnik, który spełnia tę samą funkcję, a do tego nie wymaga baterii. W kontekście ochrony środowiska i postępujących zmian klimatycznych tego typu domowe rozwiązania mają ogromne znaczenie.

Zrównoważony rozwój, zrównoważone działania

Uczciwość wobec człowieka i natury to motto, którym kieruje się marka Tchibo. Oznacza ono, że każde działanie, podejmowane przez firmę, planowane jest również z myślą o odpowiedzialności za świat, w którym żyjemy oraz za obecne i przyszłe pokolenia. Dotyczy to również portfolio produktowego.

Droga do bycia przedsiębiorstwem w 100% zrównoważonym jest złożona i wymaga podejmowania działań w wielu sektorach naszego biznesu. Chcemy, aby zmiany, których dokonujemy, były realizowane od podszewki i obejmowały coraz szersze obszary naszej działalności, również portfolio produktowe. Chcemy nie tylko zachęcać konsumentów do podejmowania zrównoważonych decyzji zakupowych, ale także im je ułatwiać. Mamy ambicję, aby wyznaczać branżowe standardy i inspirować inne przedsiębiorstwa – mówi Gabriela Bar-Rutkowska, menedżerka ds. komunikacji korporacyjnej i odpowiedzialności biznesu w Tchibo Warszawa.

W trosce o środowisko na co dzień pomogą nam małe działania, np. wprowadzenie jednego lub dwóch praktycznych produktów, dzięki którym zmienimy nasze codzienne nawyki na korzystniejsze dla środowiska. Takie gadżety można znaleźć w ofercie Tchibo. Dzięki nim pozytywna zmiana jest na wyciągnięcie ręki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:00

W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc

Razem po czystsze środowisko W czasie kampanii Kręci Nas Recykling – między 21 marca a 22 kwietnia, na terenie całego kraju zorganizowanych zostało ponad 70 akcji sprzątania
Ochrona środowiska Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]
2024-04-22 | 15:00

Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]

Śmieci to zmora naszych czasów. Wróg, o tyle niebezpieczny, że za rozprzestrzenia się w zastraszającym tempie po niemal całej planecie, a czas jego rozkładu jest zazwyczaj
Ochrona środowiska Dzień Ziemi już 22.04, w tym roku pod hasłem Planeta kontra tworzywa sztuczne
2024-04-17 | 01:00

Dzień Ziemi już 22.04, w tym roku pod hasłem "Planeta kontra tworzywa sztuczne"

22 kwietnia obchodzimy Dzień Ziemi - święto ustanowione w 1970 roku, które ma na celu promowanie postaw proekologicznych i uświadamianie problemów ochrony środowiska. W tym roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.