Komunikaty PR

Domowe oszczędności w trosce o planetę. Z Tchibo to proste!

2023-08-30  |  11:00

Zasoby naturalne to nie tylko cenne surowce, ale i nieodłączne elementy zarówno gospodarki, jak i naszej codzienności. Właśnie dlatego zadbanie o nie powinno trafić na szczyt listy naszych priorytetów. Ułatwić to mogą innowacyjne gadżety, które coraz częściej możemy spotkać w sklepach. Znajdziemy je m.in. w ofercie firmy Tchibo, która dąży do tego, aby stać się przedsiębiorstwem w 100% zrównoważonym.

Każdego dnia korzystamy z zasobów naturalnych. Zużywamy wodę, produkujemy energię z wiatru i promieni słonecznych oraz eksploatujemy gleby, uprawiając rośliny. Zużywamy także zasoby nieodnawialne, takie jak węgiel czy gaz ziemny. Skala tych działań jest ogromna, dlatego, w trosce o planetę, warto wprowadzić choćby najmniejsze zmiany. Istnieją na to proste rozwiązania, które możemy stosować w naszych domach. Dostarcza ich m.in. marka Tchibo, która nie tylko sama podejmuje szereg działań minimalizujących wpływ na otoczenie, ale pomaga też w tym swoim Klientom. W jej szerokim portfolio znajdują się produkty, dzięki którym w łatwy sposób zmienimy codzienne nawyki na te bardziej przyjazne środowisku.

Oszczędzanie wody w zasięgu ręki

W ofercie Tchibo można znaleźć szereg produktów pomagających troszczyć się o środowisko na co dzień. Jednym z nich jest nakładka na kran, ułatwiająca oszczędzanie wody. Dzięki niej można kontrolować jej zużycie, a tym samym obniżać comiesięczne rachunki za eksploatację wody. A jeśli zbyt długie kąpiele weszły nam w nawyk, w naszej łazience powinien zagościć inny produkt – klepsydra, odmierzająca czas spędzony pod prysznicem, która zmotywuje nas do jego skrócenia.

W ofercie Tchibo znaleźć można także słuchawkę prysznicową LED, wyświetlającą poziom zużycia i temperaturę wody oraz wskaźnik, który spełnia tę samą funkcję, a do tego nie wymaga baterii. W kontekście ochrony środowiska i postępujących zmian klimatycznych tego typu domowe rozwiązania mają ogromne znaczenie.

Zrównoważony rozwój, zrównoważone działania

Uczciwość wobec człowieka i natury to motto, którym kieruje się marka Tchibo. Oznacza ono, że każde działanie, podejmowane przez firmę, planowane jest również z myślą o odpowiedzialności za świat, w którym żyjemy oraz za obecne i przyszłe pokolenia. Dotyczy to również portfolio produktowego.

Droga do bycia przedsiębiorstwem w 100% zrównoważonym jest złożona i wymaga podejmowania działań w wielu sektorach naszego biznesu. Chcemy, aby zmiany, których dokonujemy, były realizowane od podszewki i obejmowały coraz szersze obszary naszej działalności, również portfolio produktowe. Chcemy nie tylko zachęcać konsumentów do podejmowania zrównoważonych decyzji zakupowych, ale także im je ułatwiać. Mamy ambicję, aby wyznaczać branżowe standardy i inspirować inne przedsiębiorstwa – mówi Gabriela Bar-Rutkowska, menedżerka ds. komunikacji korporacyjnej i odpowiedzialności biznesu w Tchibo Warszawa.

W trosce o środowisko na co dzień pomogą nam małe działania, np. wprowadzenie jednego lub dwóch praktycznych produktów, dzięki którym zmienimy nasze codzienne nawyki na korzystniejsze dla środowiska. Takie gadżety można znaleźć w ofercie Tchibo. Dzięki nim pozytywna zmiana jest na wyciągnięcie ręki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Amazon uruchamia w Polsce program Climate Pledge Friendly Biuro prasowe
2024-09-26 | 12:00

Amazon uruchamia w Polsce program Climate Pledge Friendly

Ponad połowa (56 proc.) kupujących w Polsce ma problem z identyfikacją produktów zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju. Rozpoczęty przez Amazon program Climate Pledge
Ochrona środowiska WIŚNIOWSKI wsparł podwodne badania Morskiego Oka
2024-09-25 | 09:30

WIŚNIOWSKI wsparł podwodne badania Morskiego Oka

Podczas czterodniowej ekspedycji profesjonalni nurkowie-ekolodzy zdołali zbadać około 90% podwodnej szaty roślinnej jeziora. Wyniki badań stanowią kluczowy element dla ochrony środowiska
Ochrona środowiska Zarządzanie odpadami w budownictwie nabiera więc coraz większego znaczenia
2024-09-24 | 01:00

Zarządzanie odpadami w budownictwie nabiera więc coraz większego znaczenia

Według szacunków, między 2025 a 2030 rokiem sektor budowlany może globalnie wygenerować około 570 milionów ton odpadów budowlanych i rozbiórkowych (Construction

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.