Komunikaty PR

innogy i Wspieram.to uruchamiają kampanię proekologiczną EKOenergia na Start

2020-05-11  |  14:30

 

  • innogy Polska startuje z kampanią EKOenergia na Start i uruchamia kategorię Ekologia na platformie Wspieram.to
  • EKOenergia na Start to ogólnopolska inicjatywa, dzięki której przy pomocy współfinansowania społecznego, każdy ma szansę na realizację własnego projektu ekologicznego
  • Społeczna zbiórka w kategorii Ekologia będzie wsparta dofinansowaniem innogy do projektów wybranych przez użytkowników Wspieram.to, a kampania zakończy się selekcją trzech pomysłów, które otrzymają dodatkowe środki na ich realizację

 

innogy Polska wspólnie ze Wspieram.to rozpoczyna ogólnopolską proekologiczną kampanię crowdfundingową EKOenergia na Start. Celem akcji jest wezwanie do kreatywności ekologicznej i inspirowanie do pozytywnego zaangażowania na rzecz środowiska.

Na potrzeby akcji, na platformie Wspieram.to powstała nowa kategoria Ekologia dedykowana projektom z tego obszaru. Od dziś inicjatywy na rzecz  ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, które potrzebują wsparcia finansowego, będą miały swoje miejsce w sieci.

- Ekologia i zrównoważony rozwój to serce biznesu innogy. Od lat działamy na rzecz wsparcia proekologicznego, począwszy od aktywności lokalnych, a skończywszy na wielkoskalowych działaniach, takich jak car sharing innogy go! – mówi Janusz Moroz, Członek Zarządu ds. Handlu w innogy Polska. – Wspólnie ze Wspieram.to chcieliśmy stworzyć miejsce, w którym spotkają się wszyscy ludzie zaangażowani w budowanie pozytywnego ekosystemu. Dzięki społecznościowemu zaangażowaniu online, nawet w tak trudnych warunkach jak epidemia, jesteśmy w stanie dalej działać na rzecz poprawy klimatu i ochrony środowiska.

 

Każdy może powstrzymać zmiany klimatyczne

Każdy może wziąć udział w kampanii i zgłosić swój projekt do 21 maja 2020 roku. Kampania ma charakter ogólnopolski, ale same inicjatywy mogą być lokalne. Najważniejszy jest ich cel, czyli pozytywny wpływ na środowisko.

- Obecnie jesteśmy jedną z najpopularniejszych i najbardziej doświadczonych polskich platform crowdfundingowych. Sama idea jest w naszym kraju stosunkowo nowa, jednak od samego początku generuje ogromne zainteresowanie społeczności internetowych. Wspólnie z firmą innogy postanowiliśmy zainicjować nową na naszej stronie kategorię: Ekologia i zainaugurować ją kampanią EKOenergia na Start. W ten sposób chcemy wezwać wszystkich ekoaktywnych,  którym nie są obojętne  zmiany klimatu i środowiska do pozytywnej proaktywności. Jednocześnie otwieramy wspólną przestrzeń dla pomysłodawców, których projekty będą miały szansę na realizację – mówi Marcin Galicki, Prezes Wspieram.to.

Kampania EKOenergia na Start wykorzystuje mechanizm finansowania społecznościowego i jest podzielona na 3 etapy. Pierwszym z nich jest rekrutacja, podczas której chętni mogą zgłaszać swoje proekologiczne inicjatywy na platformę Wspieram.to. Mają na to czas do 21 maja 2020 roku.

22 maja rozpocznie się zbiórka funduszy na projekty z kategorii Ekologia. Użytkownicy, którzy wezmą udział w zbiórce zdecydują również, który projekt otrzyma cegiełkę z dofinansowaniem od innogy. Do każdej pierwszej wpłaty od pojedynczego uczestnika zbiórki o minimalnej wartości 10 zł, innogy dołoży dofinansowanie – drugie 10 zł. Etap ten potrwa do 12 czerwca br. Po tym terminie, zbiórki w kategorii Ekologia będą trwały dalej, a kampania EKOenergia na Start przejdzie do kolejnego etapu. Organizatorzy wybiorą trzy projekty, które wyróżniły się na tle innych podczas trwania kampanii EKOenergia na Start. Otrzymają one dodatkowe wsparcie od firmy o łącznej wartości min. 9 000 zł. Ogłoszenie zwycięskich projektów i tym samym finał całej kampanii nastąpi 22 czerwca 2020 roku.

Każdy zgłoszony projekt ma szansę nie tylko na dofinansowanie, ale również bezpłatną promocję. Poszczególne etapy kampanii będą relacjonowane na kanałach społecznościowych, a dokładniej na Facebooku Wspieram.to, Facebooku innogy, Instagramie i w mediach ogólnopolskich. Historie trzech wybranych projektów zostaną zaprezentowane w mediach.

Szczegóły kampanii EKOenergia na Start oraz regulamin dostępne są na stronie: https://wspieram.to/ekoenergia

 

***

O innogy

innogy od lat podejmuje działania proekologiczne i wspiera inicjatywy, które przyczyniają się do poprawy środowiska, takie jak innogy goes green czy elektryczny car sharing innogy go!. Kampania EKOenergia na Start to kolejny krok w tym kierunku. Poprzez finansowe wsparcie „zielonych” projektów, firma zachęca do proaktywnych działań na rzecz środowiska. A dzięki współpracy ze Wspieram.to, czyli jedną z najbardziej znanych platform finansowania społecznościowego w Polsce, każdy może pomóc. Każda wpłata na projekt z kategorii Ekologia uruchamia dodatkowe wsparcie innogy, a oprócz tego, firma przewidziała dofinansowanie dla trzech wybranych projektów proekologicznych.

 

O Wspieram.to

Wspieram.to to jedna z najbardziej znanych platform finansowania społecznościowego w Polsce. Wykorzystując mechanizm crowdfundingu platforma umożliwia realizację projektów z dowolnej dziedziny. Do tej pory, Wspieram.to pomogło zgromadzić ponad 26 mln złotych na realizację kreatywnych pomysłów oraz zdobyć zaufanie tysięcy użytkowników i największych fundacji w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Waterdrop zapobiegło trafieniu 29 milionów butelek do oceanów Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Waterdrop zapobiegło trafieniu 29 milionów butelek do oceanów

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Ochrona środowiska W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc
2024-04-25 | 08:00

W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc

Razem po czystsze środowisko W czasie kampanii Kręci Nas Recykling – między 21 marca a 22 kwietnia, na terenie całego kraju zorganizowanych zostało ponad 70 akcji sprzątania
Ochrona środowiska Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]
2024-04-22 | 15:00

Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]

Śmieci to zmora naszych czasów. Wróg, o tyle niebezpieczny, że za rozprzestrzenia się w zastraszającym tempie po niemal całej planecie, a czas jego rozkładu jest zazwyczaj

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.