Komunikaty PR

Nobilia Partnerem Zielonego Funduszu dla Warszawy

2023-09-11  |  13:00
Biuro prasowe

Nasadzenia krzewów nad obwodnicą

Sfinansowanie fragmentu większej całości – na takie działania we współpracy z Zielonym Funduszem dla Warszawy zdecydowała się Nobilia, marka, która od lat realizuje szereg działań z zakresu CSR. Tym razem Nobilia włączy się w nasadzenia zieleni niskiej, czyli krzewów, na terenie stolicy. 

Troska o planetę i jej zieloną przyszłość jest nam bliska od lat, dlatego z radością weszliśmy we współpracę z Zarządem Zieleni. Cieszymy się, że możemy realnie wesprzeć zieleń w naszym mieście, włączając się tym samym w tworzenie lepszego, zdrowszego środowiska w naszym otoczeniu – komentuje Anna Garmada, właścicielka marki Nobilia.

Inwestycja związana jest z parkiem linearnym powstającym nad Południową Obwodnicą Warszawy (POW) na Ursynowie. Jak wskazują przedstawiciele Zarządu Zieleni m.st. Warszawy – jest to flagowa inwestycja, która już wkrótce się rozpocznie, ponieważ jesienią ruszają prace o charakterze budowlanym. Nasadzenia zaś planowane są na wiosnę 2024 r.

W walce o zieloną przyszłość

Współpraca z Zielonym Funduszem dla Warszawy to nie pierwszy krok Nobilii w kierunku zielonej przyszłości. Marka już kolejny rok aktywnie włącza się w nasadzanie drzew w ramach współpracy z fundacją Las na Zawsze, a także wprowadza ciekawe ekorozwiązania w innych obszarach swojej działalności, w tym: oferowanie certyfikowanych produktów gourmet food z czystymi składami i krótką etykietą, stosowanie przyjaznych dla środowiska opakowań i wypełniaczy, dostarczanie produktów w sposób neutralny dla środowiska, minimalizowanie odpadów produkcyjnych czy korzystanie w 100% z zielonej energii. Więcej informacji o zrównoważonej działalności marki znaleźć można na stronie: www.nobilia.pl/pl/content/zrownowazona-produkcja. 

Choć w ramach współpracy z Zielonym Funduszem dla Warszawy Nobilia realizuje nasadzenia krzewów, to możliwości jest znacznie więcej. Firmy mają możliwość adopcji terenów zieleni, zagospodarowania przestrzeni miejskiej czy realizacji projektów wspierających różnorodność biologiczną w mieście oraz edukację przyrodniczą. Wspierając Fundusz, firmy pomagają zapobiegać skutkom zmian klimatycznych, o których coraz częściej alarmują eksperci

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:00

W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc

Razem po czystsze środowisko W czasie kampanii Kręci Nas Recykling – między 21 marca a 22 kwietnia, na terenie całego kraju zorganizowanych zostało ponad 70 akcji sprzątania
Ochrona środowiska Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]
2024-04-22 | 15:00

Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]

Śmieci to zmora naszych czasów. Wróg, o tyle niebezpieczny, że za rozprzestrzenia się w zastraszającym tempie po niemal całej planecie, a czas jego rozkładu jest zazwyczaj
Ochrona środowiska Dzień Ziemi już 22.04, w tym roku pod hasłem Planeta kontra tworzywa sztuczne
2024-04-17 | 01:00

Dzień Ziemi już 22.04, w tym roku pod hasłem "Planeta kontra tworzywa sztuczne"

22 kwietnia obchodzimy Dzień Ziemi - święto ustanowione w 1970 roku, które ma na celu promowanie postaw proekologicznych i uświadamianie problemów ochrony środowiska. W tym roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.