Komunikaty PR

NOWA kampania Foxy. Kupując Foxy Love the Bee – wspierasz bioróżnorodność i pom

2023-09-11  |  10:00
Biuro prasowe

NOWA kampania Foxy. Kupując Foxy Love the Bee – wspierasz

bioróżnorodność i pomagasz chronić pszczoły

Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę
na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej
roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love
The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje
inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy. Za
kampanię mediową odpowiedzą trzy spółki należące do Group One w modelu
house of communication.

Foxy, producent papierów toaletowych oraz ręczników kuchennych, pomaga
konsumentom w podejmowaniu świadomych decyzji i transparentnie informuje o
rozwiązaniach stosowanych w swoich produktach. Nieustannie szuka również
innowacyjnych rozwiązań, które pomogą chronić bioróżnorodność i środowisko, z
którego zasobów wspólnie korzystamy. Dlatego teraz marka zwraca uwagę na ochronę
pszczół i zachęca do wspólnej zmiany świata, by był przyjaznym i bezpiecznym dla tych
małych stworzeń miejscem. We współpracy z włoską firmą 3Bee, opracowującą
inteligentne systemy monitorowania i diagnostyki zdrowia pszczół, prezentuje linię
produktów Foxy Love The Bee, które powstały z miłości do pszczół i pomagają w ich
ochronie.

Ręczniki kuchenne
Foxy Love The Bee

Papier toaletowy
Foxy Love The Bee

Wszystkie papiery toaletowe oraz ręczniki kuchenne są produkowane z celulozy, która
pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych upraw i kontrolowanych źródeł. Opakowania

produktów Foxy Love The Bee nawiązują do naturalnych siedlisk zapylaczy oraz
faktury plastra miodu. Są wykonane z plastiku, który w 50% pochodzi z recyklingu i w
100% nadają się do ponownego przetworzenia. Dodatkowo, na opakowaniach
umieszczony został kod QR, który po zeskanowaniu, kieruje do strony z informacjami o
współpracy Foxy z firmą 3Bee.
Za kampanię mediową odpowiada agencja Group One w modelu house of
communication. W ramach promocji należąca do grupy spółka Value Media planuje
działania w TV (kampania sponsoringowa) oraz w digitalu (z naciskiem na social media).
Wsparcie w zakresie paid social oraz RTB zapewni SalesTube, a za działania PR oraz
tworzenie contentu na platformy Facebook i TikTok będzie odpowiadać agencja
kreatywna Labcon.

Produkty z linii Foxy Love The Bee dostępne są w szerokiej dystrybucji w całym kraju.

Więcej informacji na temat linii produktów Foxy Love The Bee: www.foxy.eu/pl/3-bee/
Dodatkowe informacje o firmie 3Bee: https://www.3bee.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Co 3. Polak nie wie o tegorocznych zmianach w opłatach za plastikowe opakowania Biuro prasowe
2024-06-25 | 13:40

Co 3. Polak nie wie o tegorocznych zmianach w opłatach za plastikowe opakowania

Niemal 30 proc. respondentów uważa, że nowe opłaty za jednorazowe opakowania z tworzyw sztucznych są zbyt wysokie. Nawet 60 proc. ankietowanych planuje ograniczenie ich kupowania w
Ochrona środowiska Grupa Kingfisher ogłasza nowe cele dekarbonizacji w zakresie 3
2024-06-21 | 10:20

Grupa Kingfisher ogłasza nowe cele dekarbonizacji w zakresie 3

Grupa Kingfisher oraz Castorama Polska ogłosiły nowe, ambitne cele dekarbonizacyjne w zakresie 3, które mają na celu dalszą redukcję emisji CO2 w ramach ich działań na rzecz
Ochrona środowiska Niebezpieczne Pompy Ciepła: UOKiK Ostrzega Przed Wadliwymi Produktami
2024-06-19 | 01:00

Niebezpieczne Pompy Ciepła: UOKiK Ostrzega Przed Wadliwymi Produktami

Polski rynek pomp ciepła został zalany produktami z Azji, które nie spełniają europejskich norm jakości. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) niedawno zatrzymał na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.