NOWA kampania Foxy. Kupując Foxy Love the Bee – wspierasz bioróżnorodność i pom
NOWA kampania Foxy. Kupując Foxy Love the Bee – wspierasz
bioróżnorodność i pomagasz chronić pszczoły
Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę
na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej
roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love
The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje
inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy. Za
kampanię mediową odpowiedzą trzy spółki należące do Group One w modelu
house of communication.
Foxy, producent papierów toaletowych oraz ręczników kuchennych, pomaga
konsumentom w podejmowaniu świadomych decyzji i transparentnie informuje o
rozwiązaniach stosowanych w swoich produktach. Nieustannie szuka również
innowacyjnych rozwiązań, które pomogą chronić bioróżnorodność i środowisko, z
którego zasobów wspólnie korzystamy. Dlatego teraz marka zwraca uwagę na ochronę
pszczół i zachęca do wspólnej zmiany świata, by był przyjaznym i bezpiecznym dla tych
małych stworzeń miejscem. We współpracy z włoską firmą 3Bee, opracowującą
inteligentne systemy monitorowania i diagnostyki zdrowia pszczół, prezentuje linię
produktów Foxy Love The Bee, które powstały z miłości do pszczół i pomagają w ich
ochronie.
Ręczniki kuchenne
Foxy Love The Bee
Papier toaletowy
Foxy Love The Bee
Wszystkie papiery toaletowe oraz ręczniki kuchenne są produkowane z celulozy, która
pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych upraw i kontrolowanych źródeł. Opakowania
produktów Foxy Love The Bee nawiązują do naturalnych siedlisk zapylaczy oraz
faktury plastra miodu. Są wykonane z plastiku, który w 50% pochodzi z recyklingu i w
100% nadają się do ponownego przetworzenia. Dodatkowo, na opakowaniach
umieszczony został kod QR, który po zeskanowaniu, kieruje do strony z informacjami o
współpracy Foxy z firmą 3Bee.
Za kampanię mediową odpowiada agencja Group One w modelu house of
communication. W ramach promocji należąca do grupy spółka Value Media planuje
działania w TV (kampania sponsoringowa) oraz w digitalu (z naciskiem na social media).
Wsparcie w zakresie paid social oraz RTB zapewni SalesTube, a za działania PR oraz
tworzenie contentu na platformy Facebook i TikTok będzie odpowiadać agencja
kreatywna Labcon.
Produkty z linii Foxy Love The Bee dostępne są w szerokiej dystrybucji w całym kraju.
Więcej informacji na temat linii produktów Foxy Love The Bee: www.foxy.eu/pl/3-bee/
Dodatkowe informacje o firmie 3Bee: https://www.3bee.com

Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.