Komunikaty PR

NOWA kampania Foxy. Kupując Foxy Love the Bee – wspierasz bioróżnorodność i pom

2023-09-11  |  10:00
Biuro prasowe

NOWA kampania Foxy. Kupując Foxy Love the Bee – wspierasz

bioróżnorodność i pomagasz chronić pszczoły

Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę
na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej
roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love
The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje
inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy. Za
kampanię mediową odpowiedzą trzy spółki należące do Group One w modelu
house of communication.

Foxy, producent papierów toaletowych oraz ręczników kuchennych, pomaga
konsumentom w podejmowaniu świadomych decyzji i transparentnie informuje o
rozwiązaniach stosowanych w swoich produktach. Nieustannie szuka również
innowacyjnych rozwiązań, które pomogą chronić bioróżnorodność i środowisko, z
którego zasobów wspólnie korzystamy. Dlatego teraz marka zwraca uwagę na ochronę
pszczół i zachęca do wspólnej zmiany świata, by był przyjaznym i bezpiecznym dla tych
małych stworzeń miejscem. We współpracy z włoską firmą 3Bee, opracowującą
inteligentne systemy monitorowania i diagnostyki zdrowia pszczół, prezentuje linię
produktów Foxy Love The Bee, które powstały z miłości do pszczół i pomagają w ich
ochronie.

Ręczniki kuchenne
Foxy Love The Bee

Papier toaletowy
Foxy Love The Bee

Wszystkie papiery toaletowe oraz ręczniki kuchenne są produkowane z celulozy, która
pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych upraw i kontrolowanych źródeł. Opakowania

produktów Foxy Love The Bee nawiązują do naturalnych siedlisk zapylaczy oraz
faktury plastra miodu. Są wykonane z plastiku, który w 50% pochodzi z recyklingu i w
100% nadają się do ponownego przetworzenia. Dodatkowo, na opakowaniach
umieszczony został kod QR, który po zeskanowaniu, kieruje do strony z informacjami o
współpracy Foxy z firmą 3Bee.
Za kampanię mediową odpowiada agencja Group One w modelu house of
communication. W ramach promocji należąca do grupy spółka Value Media planuje
działania w TV (kampania sponsoringowa) oraz w digitalu (z naciskiem na social media).
Wsparcie w zakresie paid social oraz RTB zapewni SalesTube, a za działania PR oraz
tworzenie contentu na platformy Facebook i TikTok będzie odpowiadać agencja
kreatywna Labcon.

Produkty z linii Foxy Love The Bee dostępne są w szerokiej dystrybucji w całym kraju.

Więcej informacji na temat linii produktów Foxy Love The Bee: www.foxy.eu/pl/3-bee/
Dodatkowe informacje o firmie 3Bee: https://www.3bee.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Ochrona środowiska „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia
Ochrona środowiska Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 13:30

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny (PSK) oraz Canpack Recycling podpisały list intencyjny, rozpoczynając strategiczną współpracę na rzecz budowy nowoczesnego, ogólnopolskiego systemu

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.