Komunikaty PR

NOWA kampania Foxy. Kupując Foxy Love the Bee – wspierasz bioróżnorodność i pom

2023-09-11  |  10:00
Biuro prasowe

NOWA kampania Foxy. Kupując Foxy Love the Bee – wspierasz

bioróżnorodność i pomagasz chronić pszczoły

Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę
na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej
roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love
The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje
inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy. Za
kampanię mediową odpowiedzą trzy spółki należące do Group One w modelu
house of communication.

Foxy, producent papierów toaletowych oraz ręczników kuchennych, pomaga
konsumentom w podejmowaniu świadomych decyzji i transparentnie informuje o
rozwiązaniach stosowanych w swoich produktach. Nieustannie szuka również
innowacyjnych rozwiązań, które pomogą chronić bioróżnorodność i środowisko, z
którego zasobów wspólnie korzystamy. Dlatego teraz marka zwraca uwagę na ochronę
pszczół i zachęca do wspólnej zmiany świata, by był przyjaznym i bezpiecznym dla tych
małych stworzeń miejscem. We współpracy z włoską firmą 3Bee, opracowującą
inteligentne systemy monitorowania i diagnostyki zdrowia pszczół, prezentuje linię
produktów Foxy Love The Bee, które powstały z miłości do pszczół i pomagają w ich
ochronie.

Ręczniki kuchenne
Foxy Love The Bee

Papier toaletowy
Foxy Love The Bee

Wszystkie papiery toaletowe oraz ręczniki kuchenne są produkowane z celulozy, która
pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych upraw i kontrolowanych źródeł. Opakowania

produktów Foxy Love The Bee nawiązują do naturalnych siedlisk zapylaczy oraz
faktury plastra miodu. Są wykonane z plastiku, który w 50% pochodzi z recyklingu i w
100% nadają się do ponownego przetworzenia. Dodatkowo, na opakowaniach
umieszczony został kod QR, który po zeskanowaniu, kieruje do strony z informacjami o
współpracy Foxy z firmą 3Bee.
Za kampanię mediową odpowiada agencja Group One w modelu house of
communication. W ramach promocji należąca do grupy spółka Value Media planuje
działania w TV (kampania sponsoringowa) oraz w digitalu (z naciskiem na social media).
Wsparcie w zakresie paid social oraz RTB zapewni SalesTube, a za działania PR oraz
tworzenie contentu na platformy Facebook i TikTok będzie odpowiadać agencja
kreatywna Labcon.

Produkty z linii Foxy Love The Bee dostępne są w szerokiej dystrybucji w całym kraju.

Więcej informacji na temat linii produktów Foxy Love The Bee: www.foxy.eu/pl/3-bee/
Dodatkowe informacje o firmie 3Bee: https://www.3bee.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Polska branża paletowa wyprzedza PPWR Biuro prasowe
2024-11-28 | 16:00

Polska branża paletowa wyprzedza PPWR

Warszawa, 27 listopada 2024r - Parlament Europejski przyjął rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR). Zanim nowe prawo wejdzie w życie w całej Unii
Ochrona środowiska Recykling i odzysk odpadów receptami na nadprodukcję śmieci. Sprawdź, jak możesz
2024-11-28 | 14:45

Recykling i odzysk odpadów receptami na nadprodukcję śmieci. Sprawdź, jak możesz

Odzysk odpadów obejmuje wszelkie procesy, które umożliwiają ponowne ich wykorzystanie, a także pozyskanie z nich substancji, materiałów i energii. Jego kluczowym założeniem jest
Ochrona środowiska Instytut Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska Uczelni Łazarskiego inicjuje Partne
2024-11-28 | 13:20

Instytut Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska Uczelni Łazarskiego inicjuje Partne

Instytut Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska Uczelni Łazarskiego w Warszawie zainicjował przełomowy projekt – Partnerstwo na rzecz Zrównoważonej Odzieży Służbowej.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.