Odkurzacz bohaterem kampanii Stena Recycling i Electrolux: „Made to be re-made”
Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.
Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl
Odkurzacz w 100% z odzyskanych materiałów bohaterem najnowszej kampanii Stena Recycling i Electrolux: „Made to be re-made”
Co roku na świecie produkowanych jest ponad 400 milionów ton plastiku, niestety mniej niż 12% tego materiału pochodzi z odzysku. Właśnie ruszyła międzynarodowa, wspólna kampania firm Electrolux i Stena Recycling, w której bohaterem jest odkurzacz, w całości wyprodukowany z przetworzonego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów. Kampania zwraca uwagę na świadome projektowanie i budowanie partnerstw, które sprzyjają tworzeniu gospodarki obiegu zamkniętego. GOZ to ochrona środowiska i naturalnych zasobów, a także tworzenie współczesnych modeli gospodarczych.
W ubiegłym roku wspólnie z firmą Electrolux w Szwecji postawiliśmy sobie ambitny cel stworzenia odkurzacza „Made to be re-made” – produktu nadającego się do recyklingu, wyprodukowanego w 100% z przetworzonego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów. W nowej kampanii opowiadamy o rezultatach tego projektu, podkreślamy znaczenie współpracy i głośno mówimy o tym, że projektowanie, produkcję i recykling należy traktować jako jeden zintegrowany proces, a nie oddzielne etapy.
- „Made to be re-made” to trzecia kampania z naszej serii „Re-made”. Poprzednie prowadziliśmy wspólnie z SKF oraz Volvo Cars. Główną ideą tej serii jest pokazanie, w jaki sposób wspólnie z naszymi partnerami, tworzymy cyrkularny obieg materiałów a tym samym przyczyniamy się do rozwoju zrównoważonego biznesu. Prezentujemy także rozwój współpracy z naszymi partnerami, która może stać się wzorem do naśladowania dla innych firm – mówi Aleksandra Surdykowska, PR and Marketing Manager Stena Recycling.
W wyjątkowej współpracy ze szwedzką firmą Electrolux udało się stworzyć odkurzacz, który jest wykonany w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu suszarek do włosów, komputerów i innych odkurzaczy. Obecnie jest to prototyp, który pokazuje, że ambitną wizję można urzeczywistnić i wykonać ważny krok na drodze do gospodarki o obiegu zamkniętym. Projekt został zainicjowany podczas zeszłorocznej Circular Initiative – areny współpracy przedsiębiorstw i środowisk akademickich w Szwecji na rzecz ekonomii cyrkularnej. Kampania „Made to be re-made” jest realizowana na czterech skandynawskich rynkach oraz w Polsce. Będzie prowadzona zarówno w mediach tradycyjnych jak i digitalowych, obejmuje krótkie filmy reklamowe, wywiady, bannery i reklamy prasowe oraz komunikację w social mediach.
Link do filmu reklamowego: https://www.youtube.com/watch?v=_yt7Yfty6G0
Link do strony www: https://www.stenarecycling.pl/campaigns/made-to-be-re-made/
Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"
Klątwa jednorazowego plastiku
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.