Komunikaty PR

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

2024-12-19  |  15:00
Biuro prasowe

Trzy zespoły z Wielkiej Brytanii, Węgier i Filipin zdobyły główne nagrody o wartości 20 000 dolarów za swoje innowacyjne i zrównoważone projekty. W konkursie wzięło udział 396 propozycji z 45 krajów, w tym ponad 50 zgłoszeń z Polski.

9 grudnia 2024 r. pięciu finalistów zostało zaproszonych na Tajwan, gdzie zaprezentowali swoje projekty przed wybitnym jury, składającym się z ekspertów oraz przedstawicieli organizatorów. Po intensywnych obradach 11 grudnia ogłoszono trzech zwycięzców, którzy swoimi projektami udowodnili, że mają realny potencjał na poprawę środowiska naturalnego oraz codziennego życia ludzi na całym świecie.

Zwycięzcami konkursu „Go Green with Taiwan” zostali uczestnicy z trzech krajów, którzy zaprezentowali innowacyjne rozwiązania na rzecz zrównoważonej przyszłości. Z Wielkiej Brytanii pochodzi projekt „Digital Fashion: Transforming Fashion for a Sustainable Future”, który rewolucjonizuje przemysł mody dzięki cyfrowym rozwiązaniom wspierającym zrównoważoność. Z Węgier zgłoszono koncepcję „Investigation of the application of evaporative cooling using porous materials”, badającą zastosowanie chłodzenia ewaporacyjnego przy użyciu materiałów porowatych. Natomiast z Filipin nadesłano projekt „Sweet Solutions to the Plastic Crisis: Compostable Sugarcane-based Alternatives”, oferujący kompostowalne alternatywy z trzciny cukrowej jako odpowiedź na kryzys związany z plastikiem.

Cynthia Kiang, Dyrektor Generalna Międzynarodowej Administracji Handlu podległej Ministerstwu Gospodarki Tajwanu, podkreśliła, że konkurs był doskonałą okazją do zaprezentowania innowacyjności uczestników z całego świata oraz do promowania tajwańskich rozwiązań ekologicznych. "Naszym celem jest promowanie zrównoważonego przemysłu Tajwanu i wspieranie międzynarodowej współpracy na rzecz globalnego zrównoważonego rozwoju" – dodała.

Simon Wang, Prezes Taiwan External Trade Development Council (TAITRA), zaznaczył, że spośród 395 propozycji wyłonienie finalistów było niezwykle wymagającym procesem. "Każda z nadesłanych prac wykazała się innowacyjnością i pomysłowością, a finalistów łączy wspólny cel – ochrona naszej planety".

Jednym z kluczowych elementów konkursu było podkreślenie tajwańskich zaawansowanych technologii oraz współpraca międzynarodowa. Stan Shih, założyciel Acer Group, dodał, że inicjatywa "Go Green with Taiwan" przyczynia się do globalnej promocji rozwiązań ekologicznych oraz buduje platformę do wymiany pomysłów na rzecz zrównoważonej przyszłości.

Polska była jednym z krajów aktywnie uczestniczących w projekcie, z ponad 50 zgłoszeniami od firm, organizacji i indywidualnych uczestników. Wysoka liczba zgłoszeń potwierdza rosnące zaangażowanie polskiego sektora technologicznego w rozwijanie rozwiązań na rzecz zrównoważoneho rozwoju.

Szczegółowe informacje na temat kampanii można znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia: https://gogreen.taiwanexcellence.org/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Ochrona środowiska „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia
Ochrona środowiska Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 13:30

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny (PSK) oraz Canpack Recycling podpisały list intencyjny, rozpoczynając strategiczną współpracę na rzecz budowy nowoczesnego, ogólnopolskiego systemu

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.