Komunikaty PR

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

2024-12-19  |  15:00
Biuro prasowe

Trzy zespoły z Wielkiej Brytanii, Węgier i Filipin zdobyły główne nagrody o wartości 20 000 dolarów za swoje innowacyjne i zrównoważone projekty. W konkursie wzięło udział 396 propozycji z 45 krajów, w tym ponad 50 zgłoszeń z Polski.

9 grudnia 2024 r. pięciu finalistów zostało zaproszonych na Tajwan, gdzie zaprezentowali swoje projekty przed wybitnym jury, składającym się z ekspertów oraz przedstawicieli organizatorów. Po intensywnych obradach 11 grudnia ogłoszono trzech zwycięzców, którzy swoimi projektami udowodnili, że mają realny potencjał na poprawę środowiska naturalnego oraz codziennego życia ludzi na całym świecie.

Zwycięzcami konkursu „Go Green with Taiwan” zostali uczestnicy z trzech krajów, którzy zaprezentowali innowacyjne rozwiązania na rzecz zrównoważonej przyszłości. Z Wielkiej Brytanii pochodzi projekt „Digital Fashion: Transforming Fashion for a Sustainable Future”, który rewolucjonizuje przemysł mody dzięki cyfrowym rozwiązaniom wspierającym zrównoważoność. Z Węgier zgłoszono koncepcję „Investigation of the application of evaporative cooling using porous materials”, badającą zastosowanie chłodzenia ewaporacyjnego przy użyciu materiałów porowatych. Natomiast z Filipin nadesłano projekt „Sweet Solutions to the Plastic Crisis: Compostable Sugarcane-based Alternatives”, oferujący kompostowalne alternatywy z trzciny cukrowej jako odpowiedź na kryzys związany z plastikiem.

Cynthia Kiang, Dyrektor Generalna Międzynarodowej Administracji Handlu podległej Ministerstwu Gospodarki Tajwanu, podkreśliła, że konkurs był doskonałą okazją do zaprezentowania innowacyjności uczestników z całego świata oraz do promowania tajwańskich rozwiązań ekologicznych. "Naszym celem jest promowanie zrównoważonego przemysłu Tajwanu i wspieranie międzynarodowej współpracy na rzecz globalnego zrównoważonego rozwoju" – dodała.

Simon Wang, Prezes Taiwan External Trade Development Council (TAITRA), zaznaczył, że spośród 395 propozycji wyłonienie finalistów było niezwykle wymagającym procesem. "Każda z nadesłanych prac wykazała się innowacyjnością i pomysłowością, a finalistów łączy wspólny cel – ochrona naszej planety".

Jednym z kluczowych elementów konkursu było podkreślenie tajwańskich zaawansowanych technologii oraz współpraca międzynarodowa. Stan Shih, założyciel Acer Group, dodał, że inicjatywa "Go Green with Taiwan" przyczynia się do globalnej promocji rozwiązań ekologicznych oraz buduje platformę do wymiany pomysłów na rzecz zrównoważonej przyszłości.

Polska była jednym z krajów aktywnie uczestniczących w projekcie, z ponad 50 zgłoszeniami od firm, organizacji i indywidualnych uczestników. Wysoka liczba zgłoszeń potwierdza rosnące zaangażowanie polskiego sektora technologicznego w rozwijanie rozwiązań na rzecz zrównoważoneho rozwoju.

Szczegółowe informacje na temat kampanii można znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia: https://gogreen.taiwanexcellence.org/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej Biuro prasowe
2025-01-21 | 06:00

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Zgodnie z danymi Bloomberg NEF, Amazon jest 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej, Globalny lider e-commerce i jedna
Ochrona środowiska Klątwa jednorazowego plastiku
2024-12-19 | 10:00

Klątwa jednorazowego plastiku

Mimo, że przepisy dyrektywy SUP funkcjonują w Polsce już ponad półtora roku, większość Polaków nie dostrzegła żadnej istotnej zmiany w kwestii opakowań, redukcji plastiku
Ochrona środowiska Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu
2024-12-18 | 01:00

Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu

Zaledwie 29% Polaków deklaruje wysoką świadomość ekologiczną, co oznacza spadek o 15 p.p. w porównaniu do 2021 r. Jednocześnie 49% respondentów wskazuje, że produkcja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Handel

Są już pierwsze propozycje deregulacji przepisów dla biznesu. Ten proces może pobudzić inwestycje i zwiększyć konkurencyjność Polski

– Deregulacja prawa gospodarczego ma kluczowe znaczenie dla zwiększenia konkurencyjności polskich firm i przyciągania inwestycji – ocenia prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu Andrzej Dycha. W tym tygodniu zespół ds. tej deregulacji, który powstał w odpowiedzi na apel premiera Donalda Tuska, przedstawił już pierwsze propozycje zmian, w tym m.in. ograniczenie kontroli firm, uproszczenie przepisów podatkowych i ułatwienia w zatrudnianiu cudzoziemców. Prezes PAIH wskazuje, że jednym z punktów tej listy powinno być również wzmocnienie roli izb gospodarczych, które mogą odgrywać większą rolę w dialogu między biznesem a rządem.

Polityka

Trzy lata wojny w Ukrainie. UE i kraje członkowskie przeznaczyły na wsparcie ponad 134 mld euro

Instytucje UE deklarują w dalszym ciągu mocne poparcie dla Ukrainy. Łącznie w ciągu trzech lat od rozpoczęcia rosyjskiej agresji Unia i jej państwa członkowskie przeznaczyły na wsparcie walczącej Ukrainy i jej obywateli 134 mld euro, w tym ponad 67 mld euro pomocy finansowej i 50 mld wojskowej. Skala potrzeb nadal jest jednak ogromna. Tym bardziej że dalsze wsparcie ze strony amerykańskiego sojusznika stoi pod znakiem zapytania.

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.