VeloBank posadzi niemal 6 tys. drzew w imieniu swoich klientów
Dzięki akcji „Sadzimy razem #VeloLas” w polskich lasach, w najbliższych miesiącach pojawi się prawie 6 tys. nowych drzew. W ramach zainaugurowanej w Dzień Ochrony Środowiska inicjatywy, VeloBank finansuje nowe nasadzenia, nagradzając w ten sposób klientów, którzy otwierają VeloKonto za pomocą aplikacji mObywatel. Co istotne liczba sadzonek rośnie z dnia na dzień wraz z kolejnymi zakładanymi rachunkami.
VeloBank połączył najnowszą technologię wykorzystywaną w procesie otwierania rachunku bieżącego VeloKonto z troską o środowisko. Uruchomiona pięć miesięcy temu akcja „Sadzimy razem #VeloLas” ma na celu promowanie postaw proekologicznych, zachęcając jednocześnie do korzystania z innowacji, jaką jest uwierzytelnianie danych osobowych za pomocą aplikacji mObywatel.
– W Świecie Bardziej Velo technologia idzie w parze z naturą. Nasza akcja to przykład tego, jak nowoczesne bankowanie może wspierać środowisko. Każdy klient, który otworzy VeloKonto z użyciem mObywatela, od razu uzyskuje cyfrowy imienny certyfikat, potwierdzający zasadzenia drzewa. Od rozpoczęcia akcji, tj. 5 czerwca dzięki naszym klientom sfinansujemy zakup ponad 5760 sadzonek, m.in. w okolicach Józefowa pod Łodzią. I to nie koniec, VeloDrzew ciągle przybywa. Wiosną przyszłego roku odbędą się kolejne nasadzenia w oparciu o licznik, który cały czas bije na www.posadzimy.pl – podkreśla Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.
Bankowanie z troską o środowisko
Dzięki wykorzystaniu rządowej aplikacji można otworzyć VeloKonto bez potrzeby odwiedzania oddziału banku. Dzięki mObywatelowi VeloBank wprowadził bankowanie na nowy poziom wygody. Obecnie osoby otwierające VeloKonto oszczędzają czas, nie musząc wpisywać ręcznie swoich danych osobowych. Zyskują też pewność, że podane informacje będą poprawne. Sam proces potwierdzania tożsamości jest intuicyjny i bezpieczny. Równocześnie VeloBank wspiera rozwój drzewostanu w polskich lasach.
– To bardzo nowatorskie podejście do finansowania nasadzeń. VeloBank zachęca klientów do korzystania z innowacji technologicznych i jednocześnie uświadamia, jak ważna jest troska o środowisko. Użycie aplikacji wiąże się z nową sadzonką, która przyczyni się do zmniejszenia śladu węglowego w Polsce. Do tego każdy z uczestników akcji otrzymuje cyfrowy certyfikat potwierdzający posadzenie drzewa w jego imieniu wraz z oznaczeniem położenia lasu na internetowej mapie – mówi Paweł Romański, twórca projektu Posadzimy.pl, partnera odpowiedzialnego za powstanie VeloLasu.
VeloKonto to nowoczesny rachunek bankowy, którego prowadzenie jest wolne od opłat. Już 5 transakcji bezgotówkowych sprawia, że korzystanie z karty przypisanej do konta staje się wolne od opłat. Ważną cechą VeloKonta jest możliwość uruchomienia konta oszczędnościowego VeloSkarbonki, która pozwala klientom wygodnie oszczędzać i pomnażać odkładane podczas codziennych zakupów sumy oprocentowaniem 7% w skali roku do 3 tys. złotych.
Dla nowych klientów, którzy spełnią warunki promocji „Witaj w VeloBanku” bank oferuje nawet do 600 zł cashbacku za zakupy kartą lub BLIKIEM. Promocja trwa do 30.11.2023 r. W ramach promocji „Witaj w VeloBanku” wypłacimy maksymalnie 100 zł w ciągu każdych kolejnych 30 dni od daty otwarcia VeloKonta i maksymalnie 600 zł podczas 180 dni okresu trwania promocji. Aby przystąpić do promocji, należy mieć VeloKonto, VeloSkarbonkę, aktywne zgody marketingowe oraz nie mieć u nas konta od 31.12.2022 r. Szczegóły promocji w regulaminie.
Link do akcji Sadzimy razem #VeloLas: https://www.velobank.pl/velodrzewo.
Oprocentowanie 7% na VeloSkarbonce jest oprocentowaniem zmiennym. Stan na dzień 1.09.2023 r.
Szczegóły oferty VeloKonta, w tym regulamin rachunku, regulamin promocji oraz Tabela Opłat i Prowizji, znajdują się w placówkach VeloBanku oraz na velobank.pl.

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.