VeloBank posadzi niemal 6 tys. drzew w imieniu swoich klientów
Dzięki akcji „Sadzimy razem #VeloLas” w polskich lasach, w najbliższych miesiącach pojawi się prawie 6 tys. nowych drzew. W ramach zainaugurowanej w Dzień Ochrony Środowiska inicjatywy, VeloBank finansuje nowe nasadzenia, nagradzając w ten sposób klientów, którzy otwierają VeloKonto za pomocą aplikacji mObywatel. Co istotne liczba sadzonek rośnie z dnia na dzień wraz z kolejnymi zakładanymi rachunkami.
VeloBank połączył najnowszą technologię wykorzystywaną w procesie otwierania rachunku bieżącego VeloKonto z troską o środowisko. Uruchomiona pięć miesięcy temu akcja „Sadzimy razem #VeloLas” ma na celu promowanie postaw proekologicznych, zachęcając jednocześnie do korzystania z innowacji, jaką jest uwierzytelnianie danych osobowych za pomocą aplikacji mObywatel.
– W Świecie Bardziej Velo technologia idzie w parze z naturą. Nasza akcja to przykład tego, jak nowoczesne bankowanie może wspierać środowisko. Każdy klient, który otworzy VeloKonto z użyciem mObywatela, od razu uzyskuje cyfrowy imienny certyfikat, potwierdzający zasadzenia drzewa. Od rozpoczęcia akcji, tj. 5 czerwca dzięki naszym klientom sfinansujemy zakup ponad 5760 sadzonek, m.in. w okolicach Józefowa pod Łodzią. I to nie koniec, VeloDrzew ciągle przybywa. Wiosną przyszłego roku odbędą się kolejne nasadzenia w oparciu o licznik, który cały czas bije na www.posadzimy.pl – podkreśla Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.
Bankowanie z troską o środowisko
Dzięki wykorzystaniu rządowej aplikacji można otworzyć VeloKonto bez potrzeby odwiedzania oddziału banku. Dzięki mObywatelowi VeloBank wprowadził bankowanie na nowy poziom wygody. Obecnie osoby otwierające VeloKonto oszczędzają czas, nie musząc wpisywać ręcznie swoich danych osobowych. Zyskują też pewność, że podane informacje będą poprawne. Sam proces potwierdzania tożsamości jest intuicyjny i bezpieczny. Równocześnie VeloBank wspiera rozwój drzewostanu w polskich lasach.
– To bardzo nowatorskie podejście do finansowania nasadzeń. VeloBank zachęca klientów do korzystania z innowacji technologicznych i jednocześnie uświadamia, jak ważna jest troska o środowisko. Użycie aplikacji wiąże się z nową sadzonką, która przyczyni się do zmniejszenia śladu węglowego w Polsce. Do tego każdy z uczestników akcji otrzymuje cyfrowy certyfikat potwierdzający posadzenie drzewa w jego imieniu wraz z oznaczeniem położenia lasu na internetowej mapie – mówi Paweł Romański, twórca projektu Posadzimy.pl, partnera odpowiedzialnego za powstanie VeloLasu.
VeloKonto to nowoczesny rachunek bankowy, którego prowadzenie jest wolne od opłat. Już 5 transakcji bezgotówkowych sprawia, że korzystanie z karty przypisanej do konta staje się wolne od opłat. Ważną cechą VeloKonta jest możliwość uruchomienia konta oszczędnościowego VeloSkarbonki, która pozwala klientom wygodnie oszczędzać i pomnażać odkładane podczas codziennych zakupów sumy oprocentowaniem 7% w skali roku do 3 tys. złotych.
Dla nowych klientów, którzy spełnią warunki promocji „Witaj w VeloBanku” bank oferuje nawet do 600 zł cashbacku za zakupy kartą lub BLIKIEM. Promocja trwa do 30.11.2023 r. W ramach promocji „Witaj w VeloBanku” wypłacimy maksymalnie 100 zł w ciągu każdych kolejnych 30 dni od daty otwarcia VeloKonta i maksymalnie 600 zł podczas 180 dni okresu trwania promocji. Aby przystąpić do promocji, należy mieć VeloKonto, VeloSkarbonkę, aktywne zgody marketingowe oraz nie mieć u nas konta od 31.12.2022 r. Szczegóły promocji w regulaminie.
Link do akcji Sadzimy razem #VeloLas: https://www.velobank.pl/velodrzewo.
Oprocentowanie 7% na VeloSkarbonce jest oprocentowaniem zmiennym. Stan na dzień 1.09.2023 r.
Szczegóły oferty VeloKonta, w tym regulamin rachunku, regulamin promocji oraz Tabela Opłat i Prowizji, znajdują się w placówkach VeloBanku oraz na velobank.pl.
Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"
Klątwa jednorazowego plastiku
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.