W Avon Dzień Ochrony Środowiska trwa cały rok
Dbanie o naszą planetę to zadanie, przed którym stoją nie tylko konsumenci, ale też duże firmy. Coraz więcej z nich wprowadza rozwiązania, które mają pozytywny wpływ na cały ekosystem. Avon również nie pozostaje obojętny na tak istotne kwestie. Firma globalnie zredukowała zużycie wody o 51%, a 93% wszystkich wykorzystywanych przez nią materiałów i zasobów podlega recyklingowi. [1] To tylko niektóre z podjętych działań – Avon pamięta o środowisku każdego dnia.
Troska o kondycję naszej planety, to wspólna praca konsumentów i przedsiębiorców. Duże firmy takie jak Avon odgrywają szczególną rolę w tym procesie, ze względu na ich międzynarodowy zasięg oraz przykład, jaki dają swoim konsumentom. Jak wynika z globalnego raportu Avon Responsible Business, od 2005 do 2019 roku marka zmniejszyła emisję dwutlenku węgla o 52,7% oraz osiągnęła prawie 100% odnawialności używanych materiałów i zasobów.[2] Ponad to, 50% energii wykorzystywanej przez Avon pochodzi z odnawialnych źródeł[3].
Avon w Polsce również dokłada swoją cegiełkę do tych wyników. Centrum dystrybucyjne co roku ratuje prawie 1000 drzew, rezygnując z papierowych faktur i list zamówień, które pakuje w kartony pochodzące w 100% z recyklingu. Woda zaoszczędzona w ciągu ostatnich pięciu lat przez fabrykę Avon w Garwolinie mogłaby zapełnić 37 basenów, a energia pozwoliłaby na zasilenie 200 domów w ciągu roku.
W Avon zdajemy sobie sprawę, że odpowiedzialność w biznesie dotyczy wielu aspektów, nie tylko zasobów ludzkich, ale też kwestii społecznych, czy właśnie ochrony środowiska. W 2019 roku wdrożyliśmy wiele rozwiązań, które pomagają nam stać się firmą przyjazną naturze – np. zrezygnowaliśmy z papierowych faktur i list zamówień. I co najważniejsze – żaden z kosmetyków Avon na całym świecie nie jest testowany na zwierzętach. Jesteśmy pierwszą firmą kosmetyczną, która tego dokonała – mówi Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.
Avon nieustannie podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska, jednak nie jest to jedyny aspekt, do którego przykłada wagę. Kiedy zdarzają się nagłe, zaskakujące sytuacje takie jak pandemia COVID-19, firma wdraża działania, które wspierają jej pracowników, ale też całą społeczność. Avon aktywnie włączył się do ogólnopolskich działań, przekazując prawie 11 ton produktów do higieny, kremów do rąk oraz dezynfektantów do 39 placówek i instytucji, które walczą z wirusem w Polsce. Dodatkowo zmieniony został system priorytetów produkcji w fabryce, aby firma mogła skupić się na działaniach związanych z pandemią. Dzięki temu Avon mógł rozpocząć produkcję antybakteryjnego żelu do rąk Avon Care.
Video dotyczące raportu znajduje się pod tym linkiem: https://we.tl/t-77J1F5URML
Kontakt:
Avon Cosmetics Polska Aleksandra Samociuk Senior PR Lead Phone: 22 878 25 34 e-mail: aleksandra.samociuk@avon.com | Garden of Words Urszula Żukowska Junior Account Manager Mobile: +48 780 049 939 e-mail: u.zukowska@gardenofwords.pl |
Informacje o Avon Products Inc.
Misją Avon od ponad 130 lat jest wspieranie kobiet i utwierdzanie ich w przekonaniu, że są wspaniałe takimi, jakimi są. Firma pomaga im w wyrażania siebie, w rozwijaniu swoich kompetencji oraz
w drodze do spełnienia zawodowego. Avon daje możliwość pracy na własnych warunkach. Ponad 200 tysięcy Polek zarabia i rozwija się zawodowo jako Ambasadorki Piękna Avon oferując wysokiej jakości kosmetyki w świetnych cenach oraz pokazując, że każdy może pozwolić sobie na luksus. Avon troszczy się również o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet, realizując kampanie takie, jak Avon Kontra Rak Piersi czy Avon Kontra Przemoc.
[1] Raport Avon Responsible Business, czerwiec 2019.
[2] jw.
[3] jw.
Dzień Ziemi już 22.04, w tym roku pod hasłem "Planeta kontra tworzywa sztuczne"
Nowy raport Fundacji Climate Strategies Poland
Kompost z Eko Doliny – dobra praktyka „zero waste”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany
W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.
Edukacja
Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem
Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.
IT i technologie
Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności
Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.