Komunikaty PR

W Avon Dzień Ochrony Środowiska trwa cały rok

2020-06-08  |  11:30

Dbanie o naszą planetę to zadanie, przed którym stoją nie tylko konsumenci, ale też duże firmy. Coraz więcej z nich wprowadza rozwiązania, które mają pozytywny wpływ na cały ekosystem. Avon również nie pozostaje obojętny na tak istotne kwestie. Firma globalnie zredukowała zużycie wody o 51%, a 93% wszystkich wykorzystywanych przez nią materiałów i zasobów podlega recyklingowi. [1]  To tylko niektóre z podjętych działań – Avon pamięta o środowisku każdego dnia. 

 

Troska o kondycję naszej planety, to wspólna praca konsumentów i przedsiębiorców. Duże firmy takie jak Avon odgrywają szczególną rolę w tym procesie, ze względu na ich międzynarodowy zasięg oraz przykład, jaki dają swoim konsumentom. Jak wynika z globalnego raportu Avon Responsible Business, od 2005 do 2019 roku marka zmniejszyła emisję dwutlenku węgla o 52,7% oraz osiągnęła prawie 100% odnawialności używanych materiałów i zasobów.[2] Ponad to, 50% energii wykorzystywanej przez Avon pochodzi z odnawialnych źródeł[3]. 

Avon w Polsce również dokłada swoją cegiełkę do tych wyników. Centrum dystrybucyjne co roku ratuje prawie 1000 drzew, rezygnując z papierowych faktur i list zamówień, które pakuje w kartony pochodzące w 100% z recyklingu. Woda zaoszczędzona w ciągu ostatnich pięciu lat przez fabrykę Avon w Garwolinie mogłaby zapełnić 37 basenów, a energia pozwoliłaby na zasilenie 200 domów w ciągu roku.

W Avon zdajemy sobie sprawę, że odpowiedzialność w biznesie dotyczy wielu aspektów, nie tylko zasobów ludzkich, ale też kwestii społecznych, czy właśnie ochrony środowiska. W 2019 roku wdrożyliśmy wiele rozwiązań, które pomagają nam stać się firmą przyjazną naturze – np. zrezygnowaliśmy z papierowych faktur i list zamówień. I co najważniejsze – żaden z kosmetyków Avon na całym świecie nie jest testowany na zwierzętach. Jesteśmy pierwszą firmą kosmetyczną, która tego dokonała – mówi Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.

Avon nieustannie podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska, jednak nie jest to jedyny aspekt, do którego przykłada wagę. Kiedy zdarzają się nagłe, zaskakujące sytuacje takie jak pandemia COVID-19, firma wdraża działania, które wspierają jej pracowników, ale też całą społeczność. Avon aktywnie włączył się do ogólnopolskich działań, przekazując prawie 11 ton produktów do higieny, kremów do rąk oraz dezynfektantów do 39 placówek i instytucji, które walczą z wirusem w Polsce. Dodatkowo zmieniony został system priorytetów produkcji w fabryce, aby firma mogła skupić się na działaniach związanych z pandemią. Dzięki temu Avon mógł rozpocząć produkcję antybakteryjnego żelu do rąk Avon Care.

 

Video dotyczące raportu znajduje się pod tym linkiem: https://we.tl/t-77J1F5URML

 

 

 

Kontakt:

Avon Cosmetics Polska

Aleksandra Samociuk

Senior PR Lead

Phone: 22 878 25 34 

e-mail: aleksandra.samociuk@avon.com

Garden of Words

Urszula Żukowska

Junior Account Manager

Mobile: +48 780 049 939

e-mail: u.zukowska@gardenofwords.pl

 

 

Informacje o Avon Products Inc.

Misją Avon od ponad 130 lat jest wspieranie kobiet i utwierdzanie ich w przekonaniu, że są wspaniałe takimi, jakimi są. Firma pomaga im w wyrażania siebie, w rozwijaniu swoich kompetencji oraz 
w drodze do spełnienia zawodowego. Avon daje możliwość pracy na własnych warunkach. Ponad 200 tysięcy Polek zarabia i rozwija się zawodowo jako Ambasadorki Piękna Avon oferując wysokiej jakości kosmetyki w świetnych cenach oraz pokazując, że każdy może pozwolić sobie na luksus. Avon troszczy się również o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet, realizując kampanie takie, jak Avon Kontra Rak Piersi czy Avon Kontra Przemoc.

 

 


[1] Raport Avon Responsible Business, czerwiec 2019.

[2] jw.

[3] jw.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu Go Green with Taiwan Biuro prasowe
2024-12-19 | 15:00

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

Trzy zespoły z Wielkiej Brytanii, Węgier i Filipin zdobyły główne nagrody o wartości 20 000 dolarów za swoje innowacyjne i zrównoważone projekty. W konkursie wzięło
Ochrona środowiska Klątwa jednorazowego plastiku
2024-12-19 | 10:00

Klątwa jednorazowego plastiku

Mimo, że przepisy dyrektywy SUP funkcjonują w Polsce już ponad półtora roku, większość Polaków nie dostrzegła żadnej istotnej zmiany w kwestii opakowań, redukcji plastiku
Ochrona środowiska Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu
2024-12-18 | 01:00

Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu

Zaledwie 29% Polaków deklaruje wysoką świadomość ekologiczną, co oznacza spadek o 15 p.p. w porównaniu do 2021 r. Jednocześnie 49% respondentów wskazuje, że produkcja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.