W Avon Dzień Ochrony Środowiska trwa cały rok
Dbanie o naszą planetę to zadanie, przed którym stoją nie tylko konsumenci, ale też duże firmy. Coraz więcej z nich wprowadza rozwiązania, które mają pozytywny wpływ na cały ekosystem. Avon również nie pozostaje obojętny na tak istotne kwestie. Firma globalnie zredukowała zużycie wody o 51%, a 93% wszystkich wykorzystywanych przez nią materiałów i zasobów podlega recyklingowi. [1] To tylko niektóre z podjętych działań – Avon pamięta o środowisku każdego dnia.
Troska o kondycję naszej planety, to wspólna praca konsumentów i przedsiębiorców. Duże firmy takie jak Avon odgrywają szczególną rolę w tym procesie, ze względu na ich międzynarodowy zasięg oraz przykład, jaki dają swoim konsumentom. Jak wynika z globalnego raportu Avon Responsible Business, od 2005 do 2019 roku marka zmniejszyła emisję dwutlenku węgla o 52,7% oraz osiągnęła prawie 100% odnawialności używanych materiałów i zasobów.[2] Ponad to, 50% energii wykorzystywanej przez Avon pochodzi z odnawialnych źródeł[3].
Avon w Polsce również dokłada swoją cegiełkę do tych wyników. Centrum dystrybucyjne co roku ratuje prawie 1000 drzew, rezygnując z papierowych faktur i list zamówień, które pakuje w kartony pochodzące w 100% z recyklingu. Woda zaoszczędzona w ciągu ostatnich pięciu lat przez fabrykę Avon w Garwolinie mogłaby zapełnić 37 basenów, a energia pozwoliłaby na zasilenie 200 domów w ciągu roku.
W Avon zdajemy sobie sprawę, że odpowiedzialność w biznesie dotyczy wielu aspektów, nie tylko zasobów ludzkich, ale też kwestii społecznych, czy właśnie ochrony środowiska. W 2019 roku wdrożyliśmy wiele rozwiązań, które pomagają nam stać się firmą przyjazną naturze – np. zrezygnowaliśmy z papierowych faktur i list zamówień. I co najważniejsze – żaden z kosmetyków Avon na całym świecie nie jest testowany na zwierzętach. Jesteśmy pierwszą firmą kosmetyczną, która tego dokonała – mówi Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.
Avon nieustannie podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska, jednak nie jest to jedyny aspekt, do którego przykłada wagę. Kiedy zdarzają się nagłe, zaskakujące sytuacje takie jak pandemia COVID-19, firma wdraża działania, które wspierają jej pracowników, ale też całą społeczność. Avon aktywnie włączył się do ogólnopolskich działań, przekazując prawie 11 ton produktów do higieny, kremów do rąk oraz dezynfektantów do 39 placówek i instytucji, które walczą z wirusem w Polsce. Dodatkowo zmieniony został system priorytetów produkcji w fabryce, aby firma mogła skupić się na działaniach związanych z pandemią. Dzięki temu Avon mógł rozpocząć produkcję antybakteryjnego żelu do rąk Avon Care.
Video dotyczące raportu znajduje się pod tym linkiem: https://we.tl/t-77J1F5URML
Kontakt:
Avon Cosmetics Polska Aleksandra Samociuk Senior PR Lead Phone: 22 878 25 34 e-mail: aleksandra.samociuk@avon.com | Garden of Words Urszula Żukowska Junior Account Manager Mobile: +48 780 049 939 e-mail: u.zukowska@gardenofwords.pl |
Informacje o Avon Products Inc.
Misją Avon od ponad 130 lat jest wspieranie kobiet i utwierdzanie ich w przekonaniu, że są wspaniałe takimi, jakimi są. Firma pomaga im w wyrażania siebie, w rozwijaniu swoich kompetencji oraz
w drodze do spełnienia zawodowego. Avon daje możliwość pracy na własnych warunkach. Ponad 200 tysięcy Polek zarabia i rozwija się zawodowo jako Ambasadorki Piękna Avon oferując wysokiej jakości kosmetyki w świetnych cenach oraz pokazując, że każdy może pozwolić sobie na luksus. Avon troszczy się również o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet, realizując kampanie takie, jak Avon Kontra Rak Piersi czy Avon Kontra Przemoc.
[1] Raport Avon Responsible Business, czerwiec 2019.
[2] jw.
[3] jw.

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

Klątwa jednorazowego plastiku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

PGE mocno inwestuje w odnawialne źródła energii. Prowadzi też analizy dotyczące Bełchatowa jako lokalizacji drugiej elektrowni jądrowej
Rekordowe w historii zyski Grupy PGE pozwolą na dalszą transformację energetyczną i kolejne inwestycje. Spółka planuje budowę bateryjnych magazynów energii, będzie też intensywnie rozwijać inwestycje w odnawialne źródła energii, szczególnie offshore, a także sieci dystrybucyjne. Analizuje też możliwość budowy elektrowni jądrowej w Bełchatowie. – Nasze plany to dalsza transformacja grupy zmierzająca w stronę tego, czego oczekuje od nas rynek – zapowiada Dariusz Marzec, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Handel
Niepewność powodowana amerykańskimi cłami wstrzymuje inwestycje. Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów

Chaotyczna polityka celna administracji Donalda Trumpa, polegająca na zapowiadaniu, wprowadzaniu, a potem zawieszaniu ceł na różne sektory działalności i kraje, utrudnia planowanie działalności gospodarczej i inwestowanie w warunkach rosnącej niepewności. W tej sytuacji wiele firm wstrzymuje się z inwestycjami bądź gromadzi zapasy surowców i półproduktów na kolejne tygodnie działalności. Amerykańskie cła powodują wprowadzenie taryf odwetowych ze strony dotkniętych nowymi przepisami krajów. W efekcie globalny handel wyhamuje, a wraz z nimi spowolni rozwój gospodarczy.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.