Komunikaty PR

Odkryj etniczne smaki z nową marką Helcom Ethnic.

2022-06-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Firma Greek Trade prezentuje nową markę Helcom Ethnic. To wyjątkowa oferta, w której znalazły się pasty warzywne inspirowane popularnymi na świecie recepturami, z różnych zakątków świata.

 

Nowa marka Helcom Ethnic

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów firma Greek Trade poszerza swoją ofertę o nową markę. Helcom Ethnic to propozycja dla wielbicieli podróży kulinarnych i tych, którzy szukają w kuchni wyjątkowych smaków. Jej flagowe produkty — pasty warzywne — świetnie uzupełniają śniadaniowe menu, jak również sprawdzą się jako dodatek do dań obiadowych. 

Helcom Ethnic to znakomite receptury inspirowane smakiem najbardziej znanych przysmaków z całego świata: Ukrainy, Hiszpanii, Egiptu, Libanu, Afryki, Brazylii i Meksyku. Przygotowane ze starannie dobranych produktów, zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wybrednych smakoszy. 

 

Oto siedem wyjątkowych odsłon smakowych Helcom Ethnic:

W ofercie marki dostępnych jest siedem odsłon smakowych, które swoim smakiem i aromatem zachęcają do niezapomnianych podróży kulinarnych bez wychodzenia z domu. 

 

Pasta z bakłażanów a’la Ukraina

Kremowa konsystencja pasty z bakłażanów z dodatkiem marchewki, papryki i cebuli świetnie sprawdzi się w śniadaniowym menu, a także jako dodatek do dań z makaronem lub ryżem. Takie klasyczne połączenie smaków z pewnością trafi w gusta każdego podniebienia. 

 

Pasta falafel a’la Egipt!

Falafel to przysmak kuchni egipskiej, który w ostatnich latach stał się bardzo popularny także w Polsce. Nowa pasta marki Helcom Ethnic nawiązując do tego dania, zaskoczy podniebienie smakiem ciecierzycy, pasty tahini, z dodatkiem niezwykle aromatycznego kuminu rzymskiego. 

 

Pasta a’la Hiszpania!

Jak smakuje Hiszpania? To połączenie ciecierzycy z dojrzewającymi w słońcu pomidorami, papryką i oliwkami. Wyrazisty smak pomidorów i delikatna ciecierzyca to sprawdzony w kuchni duet smaków.

 

Baba ghanoush a’la Liban!

Pod nietypową nazwą skrywa się najbardziej klasyczna arabska przystawka, w której skład wchodzą bakłażan, pasta tahini i czosnek. Dla wszystkich fanów hummusu, sałatek z kuskusem, czy past z tradycyjnym zatarem — pozycja obowiązkowa. 

 

Pasta  a’la afrykańskie Chakalaka!

Intensywna w kolorze, smaku i aromacie pasta na bazie ciecierzycy z aromatycznymi przyprawami m.in. chakalaką. To zestawienie znanych smaków, choć brzmi dość klasycznie, to może pozytywnie zaskoczyć nawet wytrawnych smakoszy. 

 

Pasta z batatów a’la Brazylia!

Pochodzący z Ameryki Południowej tak zwany słodki ziemniak w połączeniu z fasolą i rozmarynem to przystawka w iście brazylijskim stylu. Popularne w ostatnich latach w Polsce bataty, teraz można smakować także w tej propozycji Helcom Ethnic. 

 

Pasta fasolowa z papryką Chipotle a’la Meksyk!

Pierwsze skojarzenia kulinarne dotyczące Meksyku? Wszystko znajduje się w składzie nowej pasty. Jest to połączenie fasoli z wędzoną papryką chilli, w postaci oryginalnej pasty, o niepowtarzalnym smaku.

 

 

 Właścicielem marki Helcom Ethnic jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku.

 

---

Kontakt:

GREEK TRADE sp. z o.o.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.